Olen NIIIIN vihainen siskolleni!
Meillä oli vastikään häät. Huolella järkätyt, ihana miljöö, mulla unelmien puku, komee sulhanen, sää suosi, rakkaat paikalla, kaikki meni hyvin... paitsi että mä olen niiin vihainen siskolle! Hän pilasi mun päivän tulemalla paikalle upeassa täyspitkässä juhlapuvussa ja sikakalliissa asusteissa. Siskon poikaystävällä on rahaa. Kaikki parveili hänen ympärillään ja kyseli kuulumisia. Jäin ihan täysin lehdellä soittelemaan, vaikka tän piti olla mun päiväni. Varmaan joo lapsellista, mutta mua oikeesti harmittaa. Mies sanoo, että mä olin juhlien kaunein, mutta musta ei tunnu siltä. Voinko ottaa asian puheeksi siskon kanssa? Ei tätä nyt oikein muuksikaan pysty muuttamaan, häät on pidetty ja noin.
Kommentit (26)
Minttu Virtanen -trollausta. Move on.
Miten tällaisen asian voisi ottaa puheeksi? No, rauhallisesti ja syyttelemättä. Kertomalla rehellisesti omista tuntemuksista. Sisko toivottavasti tajuaa pyytää anteeksi. Kyllä jokainen morsian olisi ansainnut itselleen roolin juhlien ykkösenä, puolisonsa kanssa.
Niinku mitä sen siskosi olisi pitänyt tehdä kun muut kyselivät kuulumisia? Paeta vuorille?
Etiketin vastaista on, jos huomioi jonkun muun kuin parin... Asusta viis, käytöstapoja peräänkuulutan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:12"]No voi jummi. Perunasäkissäkö sen olis pitäny tulla. Ei oo siskon vika varmaankaan jos muut halusivat hänelle jutella. Grow up. [/quote] Etikettiin kuuluu ettei pukeuduta morsianta näyttävämmin.
[/quote]
Eikä tavallisiin päivähäihin pukeuduta pitkiin iltapukuihin...