Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIIIN vihainen siskolleni!

Vierailija
08.07.2015 |

Meillä oli vastikään häät.  Huolella järkätyt, ihana miljöö, mulla unelmien puku, komee sulhanen, sää suosi, rakkaat paikalla, kaikki meni hyvin... paitsi että mä olen niiin vihainen siskolle! Hän pilasi mun päivän tulemalla paikalle upeassa täyspitkässä juhlapuvussa ja sikakalliissa asusteissa. Siskon poikaystävällä on rahaa. Kaikki parveili hänen ympärillään ja kyseli kuulumisia. Jäin ihan täysin lehdellä soittelemaan, vaikka tän piti olla mun päiväni.  Varmaan joo lapsellista, mutta mua oikeesti harmittaa. Mies sanoo, että mä olin juhlien kaunein, mutta musta ei tunnu siltä. Voinko ottaa asian puheeksi siskon kanssa? Ei tätä nyt oikein muuksikaan pysty muuttamaan, häät on pidetty ja noin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:51"]Etiketin vastaista on, jos huomioi jonkun muun  kuin parin... Asusta viis, käytöstapoja peräänkuulutan.
[/quote]

Jos huomioi jonkun muun kuin hääparin?? Vieraatko ei saa jutella ollenkaan keskenään? :(

Vierailija
2/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:14"]

Huh huh, kuinka pinnallisia naiset oikein on? Juhlissakin verrataan omaa ulkonäköä oman siskon ulkonäköön ja sitten tullaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn sillleeeeeeeeeeeeeeeeeeee vihaseksi, jos sisko on omasta mielestä nätimpi. Eikö teillä muu päässä pyöri kuin kauneus ja estetiikka?

[/quote]

Häissä se nyt vaan on niin, että etikettiin kuuluu, ettei mennä hyppimään morsiamen varpaille. Se on huonoa käytöstä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]

Mikäs siinä jos on varaani.

[/quote]

Krokotiili? 

Vierailija
4/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pukeutuu kuin hienokin nainen, mutta ei tunne hääetikettiä (toisen hääpäivänä ei kilpailla morsiamen kanssa näyttävyydellä) ja kaiken kimalteen alta paljastuu se todellinen perusjuntti? En olisi pahoillani.

Vierailija
5/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]Mikäs siinä jos on varaani.
[/quote]

xD

Vierailija
6/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:51"]Etiketin vastaista on, jos huomioi jonkun muun  kuin parin... Asusta viis, käytöstapoja peräänkuulutan. [/quote] Jos huomioi jonkun muun kuin hääparin?? Vieraatko ei saa jutella ollenkaan keskenään? :(

[/quote]

No ei tietenkään, mutta sen verran matalaa profiilia voisi vetää, ettei hääpari ihan toiseksi jää, heitähän on kokoonnuttu juhlimaan. Huonoa käytöstä esim. pälättää jonkun ohjelmanumeron päälle. 

Vierailija
7/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko varmaan suuttuu ja riita tulee ihan väkisin, jos asiasta alkaa puhua. Parempi olla hiljaa. keskity muihin asioihin

Vierailija
8/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:08"]

Meillä oli vastikään häät.  Huolella järkätyt, ihana miljöö, mulla unelmien puku, komee sulhanen, sää suosi, rakkaat paikalla, kaikki meni hyvin... paitsi että mä olen niiin vihainen siskolle! Hän pilasi mun päivän tulemalla paikalle upeassa täyspitkässä juhlapuvussa ja sikakalliissa asusteissa. Siskon poikaystävällä on rahaa. Kaikki parveili hänen ympärillään ja kyseli kuulumisia. Jäin ihan täysin lehdellä soittelemaan, vaikka tän piti olla mun päiväni.  Varmaan joo lapsellista, mutta mua oikeesti harmittaa. Mies sanoo, että mä olin juhlien kaunein, mutta musta ei tunnu siltä. Voinko ottaa asian puheeksi siskon kanssa? Ei tätä nyt oikein muuksikaan pysty muuttamaan, häät on pidetty ja noin.

[/quote]

Oletko siskon kanssa läheisiä? JOs olette niin voitte varmaan puhua tästä. Muussa tapauksessa luultavasti on paree olla vaiti, tuskin auttaa mitenkään, ettehän te voi uusia häitäkään pitää...

Vierailija
9/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä symppaan sinua, vaikka itse en kyllä voisi olla siskoihini liittyvästä huomiosta mitenkään pahoillani. Olenkin luonteeltani sellainen, etten halua olla keskipisteenä. Ehkä sinun on hyvä vain käsitellä asia, että näin saattaa olla jatkossakin. Valitettavasti läheisesi ovat vain ihmisiä ja rikkaus kiehtoo. Kuulostaa kuitenkin, että sinulla on hieno mies. 

Vierailija
10/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:25"]

Haha, pukeutuu kuin hienokin nainen, mutta ei tunne hääetikettiä (toisen hääpäivänä ei kilpailla morsiamen kanssa näyttävyydellä) ja kaiken kimalteen alta paljastuu se todellinen perusjuntti? En olisi pahoillani.

[/quote]

Rahalla ei tyyliä saa.

Vierailija
11/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"]

Mä kyllä symppaan sinua, vaikka itse en kyllä voisi olla siskoihini liittyvästä huomiosta mitenkään pahoillani. Olenkin luonteeltani sellainen, etten halua olla keskipisteenä. Ehkä sinun on hyvä vain käsitellä asia, että näin saattaa olla jatkossakin. Valitettavasti läheisesi ovat vain ihmisiä ja rikkaus kiehtoo. Kuulostaa kuitenkin, että sinulla on hieno mies. 

[/quote]

Miksi sitten pitää edes mitään häitä, johon kutsuu vieraita, ellei halua olla juhlien keskipiste? Totta kai morsiusparin pitäisi olla häidensä ykkösiä. Osoittaa sävelkorvan puutetta, jos joku vieraista alkaa sooloilla. Ottaisin asian puheeksi siskon kanssa. Hän muuten tekee saman mokan vielä moneen kertaan. Varmaan on kivaa jos on varaa sijoittaa ulkonäköön, mutta pitäisi nähdä kokonaisuus ja osata herranenaika käyttäytyä.

Vierailija
12/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plen se sisko, jonka ympärillä parveillaan ja se johtuu vain siitä, että olen sosiaalinen ja sisareni ei. Hän kummasti töksäyttelee ja jotenkin vaivaannuttaa ihmiset, kun taas minun kuulumiset kiinnostaa, vaikka omasta mielestäni niissä mitään kummallista ole. Vähän normia erilaisempi työ ja tosiaan, ihan kiva ja komea mies.

Mutta juuri siksi sanon, että tuossa tilanteessa sisko toimi tökerösti. Hän itse voi tähän vaikuttaa, kääntää puheen hääpariin, olla hääparin vierellä siten, että helposti voi jutun siirtää heille, tapoja on monia. Häävieraat tässä nyt ovat huonoiten käyttäytyviä, kun eivät tajua, että eivät ole siellä siskon, vaan morsiamen ja sulhasen takia.

Koettu monta kertaa, siskon kanssa asiasta puhuttu myös. Todettu, että näin on, useasti, mutta se ei vaikuta meidän väleihin, vaan osaamme jo porukkaa käsitellä!

Vierailija
13/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kuinka pinnallisia naiset oikein on? Juhlissakin verrataan omaa ulkonäköä oman siskon ulkonäköön ja sitten tullaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn sillleeeeeeeeeeeeeeeeeeee vihaseksi, jos sisko on omasta mielestä nätimpi. Eikö teillä muu päässä pyöri kuin kauneus ja estetiikka?

Vierailija
14/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:14"]

[/quote]Ei. Naisilla on pyörii koko ajan vain mielessä se, että kuka on kaunis ja kuka mies on söpö ja komea. netissä tai lehdessä jos näkee jonkun komean julkkismiehen kuvan, niin siihen ihan vieraaseen julkkismiehen komeuteen, ulkonäköön ja estetiikkaan ihastutaan sen yhden kuvan perusteella ja nähdään seksiunia yms. Sitten tehdään tänne ketjuja, joissa linkkaillaan jotain netin miesten kuvia, joista vuorostaan ollaan sillä viikolla haaveiltu ja nähty pillunmärkimisunia.

Tällaisten ominaisuuksien takia naiset eivät menesty työelämässä. Se työelämä on heillä koko ajan sitä oman kauneuden vertailua muihin naisiin, kateuttua kauniinpia kohtaan, söpöjen ja komeiden miesten bongausta, heihihn ihastumista ja unelmoimista ja seksuaalisten pelien pelaamista flirttailuilla, herutuksilla, jalkojen ristimisillä ja päällysjalan vimmaisella heiluttamisella yms. eleillä.

Vierailija
15/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siskosi Pippa Middleton?

Vierailija
16/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Virtanen?

Vierailija
17/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jummi. Perunasäkissäkö sen olis pitäny tulla. Ei oo siskon vika varmaankaan jos muut halusivat hänelle jutella. Grow up.

Vierailija
18/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:12"]No voi jummi. Perunasäkissäkö sen olis pitäny tulla. Ei oo siskon vika varmaankaan jos muut halusivat hänelle jutella. Grow up.
[/quote]

Etikettiin kuuluu ettei pukeuduta morsianta näyttävämmin.

Vierailija
19/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:12"]No voi jummi. Perunasäkissäkö sen olis pitäny tulla. Ei oo siskon vika varmaankaan jos muut halusivat hänelle jutella. Grow up.
[/quote]

Etikettiin kuuluu ettei pukeuduta morsianta näyttävämmin.
[/quote]

Ei tuo nyt siltä kuulostanut.

Vierailija
20/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kummallista jos häissä ei huomion kohteena ole hääpari. Etiketin vastaista siskoltasi kun pukeutui liian näyttävästi ja vieraidenkin käytös kuulostaa aika inhottavalta. En sitten tiedä, jos siskosi on vaikka pitkään asunut ulkomailla ja suku tapasi pitkästä aikaa, mutta silti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi