Kauanko söisit avatun pakkauksen valmislihapullia?
Montako päivää säilyvät jääkaapissa hyvänmakuisina ja syötävinä suurin piirtein?
Kommentit (20)
Minä olen yleensä syönyt 3-4 pvää avatussa pakkauksessa olleita. Sen jälkeen on annettu koiralle.
Katsoin lihapullapakettia, joka siis on avattu noin 6 päivää sitten. Paketissa viimeinen käyttöpäiv pullille on tänään.
ap
Avatut pakkaukset säilyvät yleensä 3-4 päivää hyvänä, sitten alkaa pilaantuminen, riippuen siitä miten vanhoja ovat ja onko säilytetty oikein. Sama koskee myös itse tehtyä ruokaa, mutta ei kaikkia säilykkeitä. Esim. jotkut vihannessäilykkeet säilyvät pitkäänkin.
Ei pysty syömään avaamattoman pakkauksen lihapullia. Avatusta pakkauksesta syömiseen menee ehkä vartti.
mie kysyn tätä ihan tosissani. Kolme päi vää syön ilman muuta. Mutta entä 5+ päivää?
ap
En vain söisi valmislihapullia. Se haju mikä lähtee kun aukaisee paketin, *oksentaa*.
Voi vee että on jäärä aloittaja. 2 viikkoa! usko nyt jo hyvällä
Haluaisin toisenkin, mielellään kolmannenkin mielipiteen :-) eri ihmisiltä siis
ap
Ne ovat syötäviä niin kauan kuin niiden päälle ei ole mudostunut hometta, siihen menee se 2-3 viikko.
Viimeiseen käyttöpäivään saakka säilyy, jos pussi on hyvin kiinni.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:15"]2 viikkoa ihan hyvin
[/quote]
No ei todellakaan
2 viikkoa kestää. Toiset pitempäänkin. On testattu!
no 2 viikkoa. Etkö tajua vai mikä sulla on hätänä!
Niin kauan ku ne haisee paskalle niin ovat varmasti syötäviä. Eli jotain 2 vuotta. Riippuu kuinka kyllästetyistä kakkakokkareista on kyse.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:14"] valmislihapullat? Hyvänmakuisina ja syötävinä?
[/quote]
eivät kuuulu samaan lauseeseen