Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen sinä olet työkaverina?

Vierailija
21.02.2022 |

Hoidatko hommat hiljaisesti kotiin vai oletko työpaikan huumoripakkaus-, lausuntoautomaatti vai saikkukone?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävän tehokas.

En tee sitä kiusallani, olen vain luonut vuosien varrella tehokkaan tavan tehdä töitä ja vaikuttaa ulospäin siltä, että homma kuin homma on helppoa ja kevyttä, vaikkei kyllä aina olekaan.

Tämä vaikutelma saattaa tosin ärsyttää muita ja tiedostan sen.

Vierailija
42/43 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävän tehokas.

En tee sitä kiusallani, olen vain luonut vuosien varrella tehokkaan tavan tehdä töitä ja vaikuttaa ulospäin siltä, että homma kuin homma on helppoa ja kevyttä, vaikkei kyllä aina olekaan.

Tämä vaikutelma saattaa tosin ärsyttää muita ja tiedostan sen.

Ihan sama mulla. Työkaverit ei tykkää minusta kun itse vaan vinkuvat uupumisesta ja saikuttavat minkä ennättävät, eivätkä saa minulta mitään myötätuntoa. Kun olen työpaikalla, menen aina työ edellä eli keskityn vain töihin. Kun olen vapaalla en ajattelekaan töitä. Näin vältän kaikenlaiset burnoutit ym. 

Monet työkavereistani touhuavat tarmokkaana koko päivän mutta oikeasti eivät saa mitään valmiiksi. Kerran tauolla kerroin, että on sanonta: "Ei touhulta työhön ehdi". Jostain syystä työkaverit mulkoilivat minua kiukkuisesti.

Olen aikoinaan tehnyt reilun sopimuksen työnantajan kanssa - minä teen hänelle töitä ja hän maksaa minulle palkkaa. Ei se sen vaikeampaa ole. En ole omahyväinen vaan rehellinen itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina viimeinen. Aamulla viimeinen ja iltapäivällä kotiin lähtiessä viimeinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi