Onko Luna koiran vai ihmisen nimi?
Kommentit (31)
Nykyään on sitten ihan mikä nimi tahansa, todennäköisesti löytyy jostain sen niminen koira ja joku alkaa jankuttaa, kuinka henkilöllä on koiran nimi.
Ennen koirat oli tyyliin Rekku ja Ressu. Olen nähnyt jossain sellaisen listan, missä oli sata tällä hetkellä suosituinta koiran nimeä. Listassa oli kaikki yleisimmät naisten ja miesten nimet.
Alkaa se Lunatic Fringe soimaan päässä.
Mä kuulin kerran tuossa lähimetsässä kun joku muikki huusi "Munaaaaa! Muuuunaaaaa! Muuuunaaaaa!"
Hetken päästä kävikin ilmi että olin kuullut alkukirjaimen väärin, ja karannut koira tosiaan kyseessä. Ja oli sillä ukkokin mukana.
Outo kysymys. En ole kuullut Luna-nimisistä koirista. Luna-nimisistä ihmisistä olen kai joskus kuullut, mutta en muista missä yhteydessä.
Enemmän tullut (Suomessa) vastaan Luna-nimisiä koiria kuin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Luna niminen kani
millanen bun bun?
Hermeliini
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. En ole kuullut Luna-nimisistä koirista. Luna-nimisistä ihmisistä olen kai joskus kuullut, mutta en muista missä yhteydessä.
Lienee Suomessa harvinaisempaa, mutta kansainvälisissä kissa-ryhmissä Luna on yksi yleisimmistä nimistä. Koirista en tiedä.
Luna on taantuvan, kehtyksestä pudonneen sontaläjäimperiumi Venäjän toimintakyvyttömille romuläjilleen antama nimi.
Luna on lasinen jälkiruoka-astiasarja.
Vierailija kirjoitti:
Lunatic sana muotoutuu helposti siitä. Mutta kaunis nimi.
Lunatic käytännössä meinaa kuuhullua, eli liittyy uskomukseen siitä miten kuun vaiheet vaikuttaa mieleen.
Luna on italialainen ja espanjalainen naisen nimi. Suosittu myös lemmikkieläinten nimenä.
Itsellni on ollut Pirkko- ja Hertta-nimiset narttukoirat.