Deittailu ulkomaalaisilla sivustoilla. Miksi ukrainalaiset naiset eivät ota yhteyttä, mutta aasialaiset sekä afrikkalaiset ottaa?
Eikö markkina-arvoni riitä ukrainalaisiin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Neuvoni sinulle AP. Valehtele netissä ammattisi ja varallisuutesi jos pelkkää pesää haluat. Itse olen saanut kyseisellä metodilla kymmenillä Tinder naisilta pillua. Olen hyvä valehtelemaan. Se on taito jonka oppii yrityksen ja erehdyksen kautta. Kutsu nainen kotiisi, tee hyvää ruokaa, kynttilöitä ja keskustele. Lue naista. Tarjoudu hieromaan hartioita. Tee se taidolla. Kuljeta sormiasi pitkin hiuksiaan. Nainen luottaa sinuun. Kohta on valmista ja nainen litimärkä.
Tämä sai alapeukkuja koska se ärsyttää kaikkia. Jopa itseänikin. Mutta puhun kokemuksesta. Metodi tepsii. Tai sitten olen vain niin sexy että olisivat ne naiset antaneet muutenkin ilman valehteluani.
Naiset on perkele. Aina valitus jostain niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset naiset vaan on sellaisia kautta maailman, etuoikeutettuja ja ylpeitä.
Omanarvontunto
Itsekunnioitus
Oko sinulla äitiä? Onko siskoa? Onko tyttäriä.
Ei olisi ketään jos mies ei olisi joskus lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanarvontunto
Itsekunnioitus
Joo ja jos minusta olisi kiinni niin kukaan mies ei koskaan nus uttelisi siskojani tai tyttäriäni. Enkö minä silloin puolusta heidän kunniaansa, no ei vaan olen tietenkin omistushaluinen hullu ja ei ole sekään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanarvontunto
Itsekunnioitus
Joo ja jos minusta olisi kiinni niin kukaan mies ei koskaan nus uttelisi siskojani tai tyttäriäni. Enkö minä silloin puolusta heidän kunniaansa, no ei vaan olen tietenkin omistushaluinen hullu ja ei ole sekään oikein.
Ei sinun mielipidettäsi tarvitse aikuisten siskojesi tai tyttäresi kuunnella.
Eivät halua itä-eurooppalaista kollia. Niitä on siellä Ukrainassa jo omasta takaa. Haluavat länsi- tai etelä-eurooppalaisen.
Vanha viisaus. Pidä nainen talutusnuorassa. Kiristä hihnaa kun tarvitsee ja anna tilaa kun tarvitsee. Kunhan pidät sen hihnan päässä kiinni. Nainen tarvitsee miehen joka asettaa sopivassa suhteessa rajoja ja antaa sopivasti vapautta. Nainen on kuin koira. Se pitää opettaa hellästi ja rakkaudella tottelemaan ja rakastamaan isäntäänsä.
Varoittaisivat toisiaan erimaalaisista hyypiötyypeistä. Se on siskoutta.
Sanoisin , että haluavat amerikkaan palmujen alle mieluummin kuin pohjoiseen. aasialaiset pitää suomea eksoottisena ja afrikkalaiset haluaa vain pois afrikasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin , että haluavat amerikkaan palmujen alle mieluummin kuin pohjoiseen. aasialaiset pitää suomea eksoottisena ja afrikkalaiset haluaa vain pois afrikasta.
Varmaan tietävät itse markkina-arvonsa eivätkä huoli suomalaista ellei ole superrikas. Harmi kun kulttuurit eivät kohtaa afrikkalaisten tai aasialaisten kanssa samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suomalaisen miehen asenne suhteeseen on se ongelma, siisteystaso, eikä usein romanttiset taidot riitä.
Ukrainalainen nainen, kuten muutkin naiset, haluavat että mies on siisti, huoliteltu, hygienia kunnossa, on kohtelias, huomaavainen, osaa keskustella, kunnioittaa naista.
Ei haittaa vaikka olisi kaljua, vaikka olisi muutama lisäkilo, jos perusasiat ovat kunnossa, halu olla mies ja ottaa vastuuta suhteesta omalta osaltaan.
Vain Suomessa tai ehkä Pohjoismaissa naiset maksavat, muualla maailmassa kuten Ukrainassa mies maksaa. Mies maksaa mielellään, on ylpeä siitä ja osoittaa välittämistä naisen hyvinvoinnista.
Tämä epäkiitollisuus ja kunnioituksen puute naisia kohtaan on suuri ongelma suomalaisilla miehillä.
Jos tuntuu vaikealle olla maksava osapuoli, voi unohtaa Ukrainalaiset naiset.
Nainen.
Mitä mies saa siitä että täyttää naisen vaatimukset? Täyttääkö nainen omalta puoleltaan samat asiat vai tuottaako vain pillunsa vetovoimaan?
Huomaatko kuinka esineellistät naisen elimeksi?
Ei naiset halua puhua sulle tai olla sun kanssa tekemisissä koska nainen on vaan vaihtelua nyrkkikyllikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanarvontunto
Itsekunnioitus
Ei sisko tai tytär kaipaa omistushaluista hullua turvakseen, vaan esim tyttärille pitää luoda aito ja terve omanarvontunto ja käytännön ihmissuhdetaidot. Lisäksi malli on tärkeä, eli jos joku perheessä on mielyttämisenhaluinen niin se malliopitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus. Pidä nainen talutusnuorassa. Kiristä hihnaa kun tarvitsee ja anna tilaa kun tarvitsee. Kunhan pidät sen hihnan päässä kiinni. Nainen tarvitsee miehen joka asettaa sopivassa suhteessa rajoja ja antaa sopivasti vapautta. Nainen on kuin koira. Se pitää opettaa hellästi ja rakkaudella tottelemaan ja rakastamaan isäntäänsä.
Järkyttävää, toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan oikeutetusti 🥰
Käytännössä slaaveille, raha on = hyvä ammatti.
mies54v