Taitaa N32.
Olla siirtynyt kesälaitumille ilman yhteyksiä? Tai miten voi terskani olla vartta myöten kuin tulessa. Ilmoittele edes, koska saisi taas "lennättää". Tai ethän tullut mustikseksi, kun edellisessä vastauksessani vastasin perään myös sille kiimaiselle olikohan 41v. herkkuperseelle, joka halusi myös kovasti paksua terskaani.
Olen kyllä aiemminkin sanonut, että kyllä siitä riittää teille kaikille, ei sitä yksi perse pysty tyydyttämään. Vaimoni on koittanut sitä jo vuosia, huonolla menestyksellä.
Kommentit (31)
Hyi vittu mikä aloitus... "Ethän tullut mustikseksi kun mua kiinnostaa muutkin.." Voi oksetus, hae nyt ne huorasi Tallinnasta, ne ei tuu, takaan sen.
Joo, en tullut, et sä nyt niin kiinnostava ja ihmeellinen ole. N32v.
Hah, täälähän minä:D Voih, on sulla kyllä sitten kovat paineet, kun on kalu ihan tulessa. Sehän nyt on jo jokaisen naisen kansalaisvelvollisuus auttaa kärsivää lähimmäistään;) Tuu jo kiireesti naimaan multa sukat sekaisin, kovat on paineet tääläkin. Lortto märkänä ja valmiiks avoimena, turhauttavan tyhjänä. Mun vittu on luotu nussittavaksi, hukkaan se menee ilman jatkuvaa käyttöä. Sopisi kyllä herran tulla kylään useamminkin, niin kivan kokosta kalua pitäisi saada useamminkin.
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:40"]Joo, en tullut, et sä nyt niin kiinnostava ja ihmeellinen ole. N32v.
[/quote]
Et ole oikea lorttopillu, älä edes yritä.
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:55"]
Hah, täälähän minä:D Voih, on sulla kyllä sitten kovat paineet, kun on kalu ihan tulessa. Sehän nyt on jo jokaisen naisen kansalaisvelvollisuus auttaa kärsivää lähimmäistään;) Tuu jo kiireesti naimaan multa sukat sekaisin, kovat on paineet tääläkin. Lortto märkänä ja valmiiks avoimena, turhauttavan tyhjänä. Mun vittu on luotu nussittavaksi, hukkaan se menee ilman jatkuvaa käyttöä. Sopisi kyllä herran tulla kylään useamminkin, niin kivan kokosta kalua pitäisi saada useamminkin. N32v
[/quote]
Mssä välissä hoidat 4 lasta, taloutta, täydellistä parisuhdetta, itseäsi, kun roikut täällä hyvin tiiviisti aamuvarhaisesta iltamyöhään ja joko nait kaikki yöt tai tyydytät itseäsi? Muut ajat olet vain lortto märkänä ja valmiina nussimaan? Kunhan ihmettelen
Kyllähän minullekkin sanottiin että roikut täällä idiottimaisten juttujen kanssa kokoajan. Se älähtää johonka kalikka kalahtaa :-D. Tein omat päätelmät, ja tulin siihen tulokseen, kateellisten tokaisuja jotka eivät saa vittua tai kyrpääM50+.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:39"]Kyllähän minullekkin sanottiin että roikut täällä idiottimaisten juttujen kanssa kokoajan. Se älähtää johonka kalikka kalahtaa :-D. Tein omat päätelmät, ja tulin siihen tulokseen, kateellisten tokaisuja jotka eivät saa vittua tai kyrpääM50+.
[/quote]
Älä muuta virka, ihan samaa mieltä:) Ja itse palstailen puhelimella eli en todellakaan istu tietokoneella:D Tämän viestin kirjoitan lääkäriaseman odotustilasta, kun on ajat myöhässä. Mitäs muuta tässä pitäisi tehdä? Lukea naistenlehtiä vai panna vahtimestaria? ;)
N32v
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:39"]Kyllähän minullekkin sanottiin että roikut täällä idiottimaisten juttujen kanssa kokoajan. Se älähtää johonka kalikka kalahtaa :-D. Tein omat päätelmät, ja tulin siihen tulokseen, kateellisten tokaisuja jotka eivät saa vittua tai kyrpääM50+. [/quote] Älä muuta virka, ihan samaa mieltä:) Ja itse palstailen puhelimella eli en todellakaan istu tietokoneella:D Tämän viestin kirjoitan lääkäriaseman odotustilasta, kun on ajat myöhässä. Mitäs muuta tässä pitäisi tehdä? Lukea naistenlehtiä vai panna vahtimestaria? ;) N32v
[/quote]
Juuri noin. tänäpäivänähän netti kulkee melkein aina mukana, jollei ota pelkkää puhelinta. Kävi huvittamaan tuo sinun odottelusi lääkärille. Olin terkkulassa ja varttuilin melkein tunnin, eihän siellä ollut oikeastaan kun juuri naistenlehtiä. Kerran tuli piru mieleeni ja vein sinne lehtien sekaan vanhoja jalluja, vastaanottovirkailijat olivat ilmeisesti tai joku muu huomannut asian. Seuraavankerran kun menin terkkulaan oli ilmestynyt lappu jossa luki, jos tuot lehtiä niin näytä ne vastaanotossaM50+.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:39"]
Kyllähän minullekkin sanottiin että roikut täällä idiottimaisten juttujen kanssa kokoajan. Se älähtää johonka kalikka kalahtaa :-D. Tein omat päätelmät, ja tulin siihen tulokseen, kateellisten tokaisuja jotka eivät saa vittua tai kyrpääM50+.
[/quote]
Ei kai sulle aina niin kateellisia olla
Juuri noin. tänäpäivänähän netti kulkee melkein aina mukana, jollei ota pelkkää puhelinta.
Kulkee se siellä puhelimessakin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:39"]Kyllähän minullekkin sanottiin että roikut täällä idiottimaisten juttujen kanssa kokoajan. Se älähtää johonka kalikka kalahtaa :-D. Tein omat päätelmät, ja tulin siihen tulokseen, kateellisten tokaisuja jotka eivät saa vittua tai kyrpääM50+. [/quote] Älä muuta virka, ihan samaa mieltä:) Ja itse palstailen puhelimella eli en todellakaan istu tietokoneella:D Tämän viestin kirjoitan lääkäriaseman odotustilasta, kun on ajat myöhässä. Mitäs muuta tässä pitäisi tehdä? Lukea naistenlehtiä vai panna vahtimestaria? ;) N32v
[/quote]
Mikset pane vahtimestaria? Etkö saa? Aika ankea "pillu".
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:23"]
[/quote]
Juuri noin. tänäpäivänähän netti kulkee melkein aina mukana, jollei ota pelkkää puhelinta. Kävi huvittamaan tuo sinun odottelusi lääkärille. Olin terkkulassa ja varttuilin melkein tunnin, eihän siellä ollut oikeastaan kun juuri naistenlehtiä. Kerran tuli piru mieleeni ja vein sinne lehtien sekaan vanhoja jalluja, vastaanottovirkailijat olivat ilmeisesti tai joku muu huomannut asian. Seuraavankerran kun menin terkkulaan oli ilmestynyt lappu jossa luki, jos tuot lehtiä niin näytä ne vastaanotossaM50+.
[/quote]
Joo ja lehmätkin lentää. Ihan mielikuvissasi veit jotain lehtiä terkkulaan ja sinne ilmestyi lappu. Aivan kuin ne siellä luulis, että jos joku on tarpeeksi päästään vialla viedäkseen sinne Jallua, että se kiltisti näyttäisi tuomisensa jatkossakaan. Hyi olkoon, millainen mielikuva mulla on tästä kirjoittajasta. Ja se ei liity seksuaalisuuteen.
Hah, täälähän minä:D Voih, on sulla kyllä sitten kovat paineet, kun on kalu ihan tulessa. Sehän nyt on jo jokaisen naisen kansalaisvelvollisuus auttaa kärsivää lähimmäistään;) Tuu jo kiireesti naimaan multa sukat sekaisin, kovat on paineet tääläkin. Lortto märkänä ja valmiiks avoimena, turhauttavan tyhjänä. Mun vittu on luotu nussittavaksi, hukkaan se menee ilman jatkuvaa käyttöä. Sopisi kyllä herran tulla kylään useamminkin, niin kivan kokosta kalua pitäisi saada useamminkin. N32v
Kovat on, koitappa ite aatella miltä tuntuu, kun terska on kovana heti, kun edelliset lastit on lennätetty vaimon tai sihteerin pakaroille ja vielä tiputtelee spermaa lattialle, niin eikun taas pitäisi päästä. Nymfomaani mun olis pitänyt vaimokkeeksi löytää. Ap.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:17"]Hah, täälähän minä:D Voih, on sulla kyllä sitten kovat paineet, kun on kalu ihan tulessa. Sehän nyt on jo jokaisen naisen kansalaisvelvollisuus auttaa kärsivää lähimmäistään;) Tuu jo kiireesti naimaan multa sukat sekaisin, kovat on paineet tääläkin. Lortto märkänä ja valmiiks avoimena, turhauttavan tyhjänä. Mun vittu on luotu nussittavaksi, hukkaan se menee ilman jatkuvaa käyttöä. Sopisi kyllä herran tulla kylään useamminkin, niin kivan kokosta kalua pitäisi saada useamminkin. N32v
Kovat on, koitappa ite aatella miltä tuntuu, kun terska on kovana heti, kun edelliset lastit on lennätetty vaimon tai sihteerin pakaroille ja vielä tiputtelee spermaa lattialle, niin eikun taas pitäisi päästä. Nymfomaani mun olis pitänyt vaimokkeeksi löytää. Ap.
[/quote]
Joo, onhan se varmasti aika ikävä olotila. Tai sitten mukava, jos vaan saa naida niin paljon kuin jaksaa:) Mun olisi pitänyt naida mies, jonka libido ei kärsi stressistä, huolista tai sairastumisista. Mutta ajattelin ettei sellaista olekaan niin nain sitten miehen, joka ei kyllästy vaimoonsa ja muuttuvaan kroppaan, ajattelee seksistä luonnollisesti ja tuoksuu hyvältä. Ja on tietty muutenkin upein tapaamani tyyppi:) Apumiehelle olisi silti käyttöä... Ehkä vielä joskus sellainen hankitaan.
N32v
Joo, onhan se varmasti aika ikävä olotila. Tai sitten mukava, jos vaan saa naida niin paljon kuin jaksaa:) Mun olisi pitänyt naida mies, jonka libido ei kärsi stressistä, huolista tai sairastumisista. Mutta ajattelin ettei sellaista olekaan niin nain sitten miehen, joka ei kyllästy vaimoonsa ja muuttuvaan kroppaan, ajattelee seksistä luonnollisesti ja tuoksuu hyvältä. Ja on tietty muutenkin upein tapaamani tyyppi:) Apumiehelle olisi silti käyttöä... Ehkä vielä joskus sellainen hankitaan. N32v
Sä tiedät, että mun auton renkaat kääntyy välittömästi näsinneulan suuntaan, kun on tarvis. Jännä juttu, mulla on välillä oikeen ikävä sua. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:20"]Joo, onhan se varmasti aika ikävä olotila. Tai sitten mukava, jos vaan saa naida niin paljon kuin jaksaa:) Mun olisi pitänyt naida mies, jonka libido ei kärsi stressistä, huolista tai sairastumisista. Mutta ajattelin ettei sellaista olekaan niin nain sitten miehen, joka ei kyllästy vaimoonsa ja muuttuvaan kroppaan, ajattelee seksistä luonnollisesti ja tuoksuu hyvältä. Ja on tietty muutenkin upein tapaamani tyyppi:) Apumiehelle olisi silti käyttöä... Ehkä vielä joskus sellainen hankitaan. N32v
Sä tiedät, että mun auton renkaat kääntyy välittömästi näsinneulan suuntaan, kun on tarvis. Jännä juttu, mulla on välillä oikeen ikävä sua. Ap
[/quote]
Hyvä tietää;) Oot kiva tyyppi ja sellaselle sitä aina mieluusti pöksynsä laskee. Taas kamalassa puutteessa tuli käytyä koko dildokokoelma läpi, ohuet ja paksut, värisevät ja hiljaiset. Laskin, että 9 pamppua sai vuorollaan uiskennella mun lotisevassa lortossa. Teki hyvää, laukesin neljä kertaa:) Mikä olisikaan parempi tapa viettää vapaapäivää, kun mies ja lapset muualla:D
N32v
Hyvä tietää;) Oot kiva tyyppi ja sellaselle sitä aina mieluusti pöksynsä laskee. Taas kamalassa puutteessa tuli käytyä koko dildokokoelma läpi, ohuet ja paksut, värisevät ja hiljaiset. Laskin, että 9 pamppua sai vuorollaan uiskennella mun lotisevassa lortossa. Teki hyvää, laukesin neljä kertaa:) Mikä olisikaan parempi tapa viettää vapaapäivää, kun mies ja lapset muualla:D N32v
No eipä ole parempaa tapaa. Sun pöksyjen laskemisen katsookin mielellään, sieltä kun paljastuu sellainen pipari, että sinne sentään mahtuu työnnellä, eikä tarvitse pelätä että repeää paikat. Kalu kourassa touhutippojen valuessa terskan pintaa pitkin lattialle. aahhhh. Ap
Olihan loistava aamu. Ensimmäistä kertaa elämässäni nautin, nautin siitä, että aamulla herätessä kulli taas kuin tulessa kivikovana paksu terska tykyttäen työnnyin sinuun N32 lusikassa, ilman pitkiä esilämmittelyitä kosteaan "valmiiseen" vastaanottavaiseen pilluusi.
Onneksi on olemassa näitä naisten pilluja, eikä kaikki ole niin tajuttoman kireitä puolituntia lämmiteltäviä "teinipilluja". Aikoinaan ajattelin, että eihän tällaisella "klunssilla" ole asiaa muualle kuin hevosia astumaan, nyt löytyi sellainen nainen, joka onneksi todisti luuloni vääräksi. Ap.
Oli kyllä ihana herätys. Paksua patukkaa lempiasennossani vielä vähän unisena. Voisiko päivä paremmin alkaa:) Ajattelin sua eilen illalla, kun tein venytyksiä. Seisoin pienessä haara-asennossa ja taivutin itseni kurkistamaan takapuoltani jalkojeni välistä samalla pohkeitani silitellen. On mulla kyllä kauniit kintut. Mietin itsekseni, että varmaan tykkäisit näkymistä.
N32v
Eipä ole laitumilla. Tuosta se N32 mun punkasta aamulla heräsi ;) kovasti kehuin mun jämäkkää 23cm paksuu jölliä....