Taitaa N32.
Olla siirtynyt kesälaitumille ilman yhteyksiä? Tai miten voi terskani olla vartta myöten kuin tulessa. Ilmoittele edes, koska saisi taas "lennättää". Tai ethän tullut mustikseksi, kun edellisessä vastauksessani vastasin perään myös sille kiimaiselle olikohan 41v. herkkuperseelle, joka halusi myös kovasti paksua terskaani.
Olen kyllä aiemminkin sanonut, että kyllä siitä riittää teille kaikille, ei sitä yksi perse pysty tyydyttämään. Vaimoni on koittanut sitä jo vuosia, huonolla menestyksellä.
Kommentit (31)
Taas olen "valunut" sun pitkiä sääriä pitkin. Aina kun ajan läntistä ohitustietä pitkin, niin voi kiesus kun kullini alkaa turpoamaan. Lasti lentää ennenkuin olen ylöjärvellä. Sä oot paras.
Sori, olin niin kiimoissani, että en jättänyt edes nimimerkkiäni. Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:06"]Taas olen "valunut" sun pitkiä sääriä pitkin. Aina kun ajan läntistä ohitustietä pitkin, niin voi kiesus kun kullini alkaa turpoamaan. Lasti lentää ennenkuin olen ylöjärvellä. Sä oot paras.
[/quote]
Tietäisitpä vain kuinka läheltä ajatkaan sitten:) Tänä aamuna laivan kannella mällit valui kirjaimellisesti pitkin mun reisiä aina nilkkoihin asti. Oli siinä siivoamista. Mutta teki ihan hyvää:)
N32v
Tietäisitpä vain kuinka läheltä ajatkaan sitten:) Tänä aamuna laivan kannella mällit valui kirjaimellisesti pitkin mun reisiä aina nilkkoihin asti. Oli siinä siivoamista. Mutta teki ihan hyvää:) N32v
Moikka, nyt ei olla taas vähään aikaan heruteltu. Jostain kumman syystä tässä viikon verran on oma vaimo käynyt niin kuumana kulliani kohtaan, että en rauhaa ole saanut. Kävi ystävättäriensä kanssa Nizzassa, kaiketi hänellä siellä sutinaa oli, mutta ei kuitenkaan saanut sitä, mitä kuvitteli saavansa. Aina valittanut, että kun sun terska on kuin hevosella ja kun siellä ilmeisesti sitten oli jotain minimunia, niin tajusi oman miehen siitosarvon. Nyt alkaa hänellä taas vauhti hyytymään ja mulla taas kasvamaan.
Ensi yönä aion työntyä sinuun N32 pitkästä aikaa syvälle ja pitkään. Jos et neljän orgasmin kourissa huuda siellä hämeessä, niin ihme on. Oikeastaan sinun sääriäsi/persettäsi olenkin kaivannut jatkuvasti. Sinä annat painaa reilusti pohjaan saakka ja välillä saan heittää spermakaaria pitkin pakaroitasi/selkääsi/niskaasi, voi ei, että taas alkaa silmänvalkuaiset kääntymään ympäri.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:28"]Tietäisitpä vain kuinka läheltä ajatkaan sitten:) Tänä aamuna laivan kannella mällit valui kirjaimellisesti pitkin mun reisiä aina nilkkoihin asti. Oli siinä siivoamista. Mutta teki ihan hyvää:) N32v
Moikka, nyt ei olla taas vähään aikaan heruteltu. Jostain kumman syystä tässä viikon verran on oma vaimo käynyt niin kuumana kulliani kohtaan, että en rauhaa ole saanut. Kävi ystävättäriensä kanssa Nizzassa, kaiketi hänellä siellä sutinaa oli, mutta ei kuitenkaan saanut sitä, mitä kuvitteli saavansa. Aina valittanut, että kun sun terska on kuin hevosella ja kun siellä ilmeisesti sitten oli jotain minimunia, niin tajusi oman miehen siitosarvon. Nyt alkaa hänellä taas vauhti hyytymään ja mulla taas kasvamaan.
Ensi yönä aion työntyä sinuun N32 pitkästä aikaa syvälle ja pitkään. Jos et neljän orgasmin kourissa huuda siellä hämeessä, niin ihme on. Oikeastaan sinun sääriäsi/persettäsi olenkin kaivannut jatkuvasti. Sinä annat painaa reilusti pohjaan saakka ja välillä saan heittää spermakaaria pitkin pakaroitasi/selkääsi/niskaasi, voi ei, että taas alkaa silmänvalkuaiset kääntymään ympäri.
[/quote]
No eihän nyt mistään Nizzasta löydy suomalaisille kaluille kilpailijaa. Harmi sinänsä ettei vaimon into kauemmin kestänyt. Onneksi voit aina tulla painaan mun tilavaa vittua herkkumutterisi kanssa;) Ootan täälä perse pystyssä, valmiina orkutteleen koko pitkän yön. Tahdon kalua niin paljon, että huomenna ei tee mieli istua:) Vasta silloin tietää tulleensa kunnolla nussituksi.
N32v
No eihän nyt mistään Nizzasta löydy suomalaisille kaluille kilpailijaa. Harmi sinänsä ettei vaimon into kauemmin kestänyt. Onneksi voit aina tulla painaan mun tilavaa vittua herkkumutterisi kanssa;) Ootan täälä perse pystyssä, valmiina orkutteleen koko pitkän yön. Tahdon kalua niin paljon, että huomenna ei tee mieli istua:) Vasta silloin tietää tulleensa kunnolla nussituksi. N32v
Olen juuri saunassa ja istun lämmöissä kulli kourassa (mitä lämpöjä näissä pk-seudun sähkös. okt taloissa nyt saa) ja varon tulemasta liian aikaisin. Touhutippoja jo valuu terskaa ja vartta pitkin, loput säästän sulle illaksi-yöksi. Lämmittele sinäkin, voin tulla kiimoissani ekat varvit aika lujaa, loppuyöstä nautitaan. Silloin kun minä haluan naida, haluan sitä aamuun asti.
Hah, rupesin oikein miettimään, koskahan mä en haluaisi, tai ainakin, koska mulla ei olisi kyrpä pystyssä, kun ajattelen N32 (sinua)
T. Paksuterska
Onko nyt perse pystyssä pitkien sääriesi kannattelemana, mä työnnän kohta hitaasti puoleen varteen. Pikkuhiljaa aion työntyä loppuun asti. Mä en kestä kauaa kun nään sun sääresi, mutta tällä kertaa mä aion tulla suhun koko yön, välillä lentää pitkin niskaa ja seiniä, mutta hällä väliä. Aamulla siivotaan. Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:21"]Onko nyt perse pystyssä pitkien sääriesi kannattelemana, mä työnnän kohta hitaasti puoleen varteen. Pikkuhiljaa aion työntyä loppuun asti. Mä en kestä kauaa kun nään sun sääresi, mutta tällä kertaa mä aion tulla suhun koko yön, välillä lentää pitkin niskaa ja seiniä, mutta hällä väliä. Aamulla siivotaan. Ap.
[/quote]
Perse on pystyssä, keinuen puolelta toiselle, odottaen valuvana ja avoimena jämäkkää lihaa sisäänsä. Vaadin sitten monta kierrosta, sun on parempi jaksaa koko yö. Mun pitkästä punaisesta palmikosta on hyvä ottaa tukeva ote, etten pääse karkuun, kun pistelet ihan pohjaan... Hmmm, kylläpäs panettaa:)
N32v
Perse on pystyssä, keinuen puolelta toiselle, odottaen valuvana ja avoimena jämäkkää lihaa sisäänsä. Vaadin sitten monta kierrosta, sun on parempi jaksaa koko yö. Mun pitkästä punaisesta palmikosta on hyvä ottaa tukeva ote, etten pääse karkuun, kun pistelet ihan pohjaan... Hmmm, kylläpäs panettaa:) N32v
Kiitos viime yöstä, aivan loistavaa kyytiä. Sitten vielä noi punaiset palmikot, huh huh. Hyvin sä ainakin jaksoit, etkä alkanut valittaa, että ei paikat kestä. Pillusi on aivan loistava. Ap alias paksuterska.
Eikun hyvillä mielin töihin.
Uuuhh. Oikeaan osuit, näkymä on loistava. Pitkät kinttusi, jotka päättyvät kauniiseen perseeseen, pelkkä näky saa kaluni sykkimään ja melkein ampumaan taas lastinsa pitkin ja poikin seiniä. Täytyy taas joskus laukaista lasti pakaroillesi.