Olen bi-nainen ja ihastunut heteroystävääni
Perheellisiä ollaan, mutta huonohkoissa liitoissa. Mitään en aio tehdä eikä ystävättäreni edes tiedä että olen bi ja ihastunut häneen. Hänen lähellään on vaan niin hyvä olla. Otan kaiken irti minkä saan mutta tunteitani en voi koskaan tunnustaa.
Kommentit (54)
Ap, mistä tiedät vaikka kaverisi on myös bi, eihän hänkään tiedä että sinä olet
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:43"]
Ap, mistä tiedät vaikka kaverisi on myös bi, eihän hänkään tiedä että sinä olet
[/quote]
No en tiedä, mutta puhuu komeista miehistä paljon eikä ihan aina ymmärrä lesboja :D
ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:24"]
Mulla taas on lesboystävä ihastunut minuun, ja se on hyvin kiusallista. Olen itse rakastunut mieheen, joka valitettavasti on varattu. En vois kuvitellakaan harrastavani seksiä naisen kanssa. Jos kyseessä ei olis ystävä, olis tällä naisella jo tennarin kuva persuuksissa.
[/quote]
No ei ihminen voi ihastumiselleen mitään, tuo vika lause on siinä mielessä aika tyhmä. Samanhan tuo varattu mies voisi tehdä sinulle?
Ja sitten kun on näitä jotka alkaa vältellä/inhota kun toisella on tunteita vaikkei tekis niille mitään ja mitään en LÄÄPI tai halua seksiä, miten tunteensa edes voisi kertoa, pakit olis aika kamala asia jos menettäisi rakkaan ihmisen kokonaan :(
ap
Minä taas olen yleensä aina iskenyt "heteronaisia"..no ehkä ovat olleet salaa tai tietämättään sitten bi-seksuaaleja. Nyt mulla on tilanne se, että mulla on kaunis nainen vierellä, mutta eräs toinen nätti nainen haluais musta kanssa jotain. Hankala tilanne vähän, kun en haluaisi kellekään pettymystä tuottaa..t. Nainen
Eli sinun tilanteessasi, jos pidät itseäsi hyvänä saaliina kelle vaan, go for it!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:57"]
Minä taas olen yleensä aina iskenyt "heteronaisia"..no ehkä ovat olleet salaa tai tietämättään sitten bi-seksuaaleja. Nyt mulla on tilanne se, että mulla on kaunis nainen vierellä, mutta eräs toinen nätti nainen haluais musta kanssa jotain. Hankala tilanne vähän, kun en haluaisi kellekään pettymystä tuottaa..t. Nainen
[/quote]
oletko superkaunis vai miten oot heteroita iskenyt? :)
Mä olen jo lähes 40, no ihan ok näköinen ja hemmetin mukava kyllä, heh heh
ap
Mä olen n.35-vuotias. No, en nyt megahyvännäköinen, mutta on mua aikoinaan "malliksi" nimitelty ;) Juu, supliikki kannattaa olla ;) Itseluottamusta peliin vaan! Sillä hyvä tulee! Olen mäkin joskus pakkeja saanut mutta se on sitten ollu heidän tappio :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:05"]
Mä olen n.35-vuotias. No, en nyt megahyvännäköinen, mutta on mua aikoinaan "malliksi" nimitelty ;) Juu, supliikki kannattaa olla ;) Itseluottamusta peliin vaan! Sillä hyvä tulee! Olen mäkin joskus pakkeja saanut mutta se on sitten ollu heidän tappio :)
[/quote]
Noniin eli toivoa on heteronkin kanssa. No juu on onnistanut ja on tullut pakkeja mut tätä en tahdo menettää.
ap
Olet sairas. On luonnontonta olla kiinnostunut samasta sukupuolen edustajasta. Mene papin puheille pian.
-kristitty
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:11"]
Olet sairas. On luonnontonta olla kiinnostunut samasta sukupuolen edustajasta. Mene papin puheille pian. -kristitty
[/quote]
Sä oot sairas.
En tiedä, miten muilla on, mutta mun olis ainakin hyvin vaikeaa olla kertomatta tunteistani ja olla kohteen lähellä. Luuletko ap, että pystyt olemaan siinä niin, etteivät tunteesi syvene ajan myötä? Voiko tunteita lopettaa ja olla jatkuvasti silti tekemisissä?
Hei vaan!
Ap kirjoittelee täällä.
Uskomatonta mutta tämä nainen on sanonut mulle että minun myötä tajunnut olevansa lesbo. Ja korostaa sitä kyllä. Mitään emme ole tehneet, ystävyys jatkuu. Mutta katseet on välillä pitkiä...ja ne viestit, tiedän että hän tykkää minusta kovasti.
Että sillä lailla voi heterokin kääntyä :D
Lisää... Miten kävi???