Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bi-nainen ja ihastunut heteroystävääni

Vierailija
08.07.2015 |

Perheellisiä ollaan, mutta huonohkoissa liitoissa. Mitään en aio tehdä eikä ystävättäreni edes tiedä että olen bi ja ihastunut häneen. Hänen lähellään on vaan niin hyvä olla. Otan kaiken irti minkä saan mutta tunteitani en voi koskaan tunnustaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:22"]

Ei kannata uhrata ystävyyttä. Todennäköisesti ystäväsi on hetero, eikä häntä silloin muuksi voi muuttaa. Olisi ahdistavaa edes yrittää.

[/quote]

Seksuaalisuus ei ole joko-tai, vaan liukuva asteikko. Mutta suosittelisin vain ystävyyden jatkamista ja syventämistä, älä tee äkkiliikkeitä.
[/quote]

Joillakin paljon liukuvampi kuin toisilla. Siksi om bi-ihmisiä.

Vierailija
22/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selvästi ap haku päällä ja hormonit hyrräävät, kiva. Mutta parempi kun et sano mitään ystävällesi koska tunteesi voivat vielä laimentua.
Ehkä voit jossain vaiheessa kertoa hänelle tuntevasi kiinnostusta erääseen naiseen ja katsot reaktiota, annat taas ajan kulua. Jos häntä vielä sitten kiinnostaa kun on tottunut ajattelemaan sulla olevan romanttisia fiiliksiä naisia kohtaan, hän kyllä lähestyy jos on kiinnostunut.
-hetskumamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:26"]

Sulla on selvästi ap haku päällä ja hormonit hyrräävät, kiva. Mutta parempi kun et sano mitään ystävällesi koska tunteesi voivat vielä laimentua. Ehkä voit jossain vaiheessa kertoa hänelle tuntevasi kiinnostusta erääseen naiseen ja katsot reaktiota, annat taas ajan kulua. Jos häntä vielä sitten kiinnostaa kun on tottunut ajattelemaan sulla olevan romanttisia fiiliksiä naisia kohtaan, hän kyllä lähestyy jos on kiinnostunut. -hetskumamma

[/quote]

Juu, just näin. En aio kertoa. olemme vitsailleet yhteisestä tulevaisuudesta. Varsinaisesti ei kyllä ole haku päällä, eikä tarkoitus tehdä mitään, eikä pettää. Mutta toisaalta on virkistävää tuntea näitä tunteita ja noita ihanaisia naisia...

ap

Vierailija
24/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millä keinoilla nainen voi hurmata naisen joka ollut tähän asti hetero? Siis ainakin luultavasti.

Vierailija
25/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kärvistely on kyllä tosi rankkaa, kun ei vaan voi kertoa kun pelkää pakkeja enemmän kuin miehen kanssa, koska samalla leimautuu :(

Vierailija
28/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:18"]Mutta millä keinoilla nainen voi hurmata naisen joka ollut tähän asti hetero? Siis ainakin luultavasti.
[/quote]

Joitain haastatteluja on ollut lehdissä heteronaisista jotka rakastuivat naiseen. Useille ollut yhteistä se, että rakastuivat ihmiseen, eivät sukupuoleen ja tunne oli molemminpuoleinen ja myös täysi yllätys itselle. Eli ehkä tarkoitus ei ole aina edes hurmata tai tulla hurmatuksi, löytyy sielunyhteys ja siitä romanttinen & seksuaalinen kipinä?

Vierailija
29/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tunnusti minulle rakastuneensa minuun romanttisessa mielessä. Olen hetero ja naimisissa. Aluksi tuntui imartelevalta ja kiusalliselta, mutta asiaa punnittuani päätin, ettei sen tarvitse vaikuttaa ystävyyteemme. En siis tunne häntä kohtaan samoin. Ystävyytemme on pysynyt.

Vierailija
30/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa täällä näyttää unohtavan että ap sekä ystävänsä ovat perheellisiä. Miksi ajatellaan, että jos nainen pettää naisen kanssa, on se hieno asia ja jännittävä seikkailu? Mutta jos pettää eri sukupuolen edustajan kanssa, se on moraalitonta. Kun jatkuvasti hoetaan kuinka "homosuhteet ovat ihan samanlaisia kuin heterosuhteetkin" ja jankutetaan kuinka se on täysin saman arvoista, miksi pettäminen on ihan ok? Täälläkin joku lesbo kehuskeli kuinka on mennyt ihan tarkoituksella iskemään varattuja heteronaisia ja pitää itseään jotenkin erityisenä "heidän tappio jos eivät tartu tilaisuuteen" anteeksi mutta mitä helvettiä? Ensinnäkin, kaikki eivät ihastu kaikkiin, eivätkä varsinkaan kaikki heterot ihasti samaa sukupuolta oleviin henkilöihin.

Vierailija
31/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:46"]

Aika iso osa täällä näyttää unohtavan että ap sekä ystävänsä ovat perheellisiä. Miksi ajatellaan, että jos nainen pettää naisen kanssa, on se hieno asia ja jännittävä seikkailu? Mutta jos pettää eri sukupuolen edustajan kanssa, se on moraalitonta. Kun jatkuvasti hoetaan kuinka "homosuhteet ovat ihan samanlaisia kuin heterosuhteetkin" ja jankutetaan kuinka se on täysin saman arvoista, miksi pettäminen on ihan ok? Täälläkin joku lesbo kehuskeli kuinka on mennyt ihan tarkoituksella iskemään varattuja heteronaisia ja pitää itseään jotenkin erityisenä "heidän tappio jos eivät tartu tilaisuuteen" anteeksi mutta mitä helvettiä? Ensinnäkin, kaikki eivät ihastu kaikkiin, eivätkä varsinkaan kaikki heterot ihasti samaa sukupuolta oleviin henkilöihin.

[/quote]

Ei ei, ei ole tarkoitus pettää. olen "hiljaa" ihastunut ja nautin siitä että saan olla tykkäämäni ihmisen lähellä ja kokea yhteenkuuluvuutta, pettää en aio.... Jos sitten todellinen rakkaus iskee niin asia pitää punnita uudelleen, mutta nyt en etsi SUHDETTA, silti olen ihastunut...

ap

Vierailija
32/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten ihan heteroa kehua facesivuilla naispuolista mallia, että onhan tuo näyttävä ilmestys ja silmännikkausta

Toinen tekee niin, ihastuksistani se sinkku.

Vierailija
33/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:46"]Aika iso osa täällä näyttää unohtavan että ap sekä ystävänsä ovat perheellisiä. Miksi ajatellaan, että jos nainen pettää naisen kanssa, on se hieno asia ja jännittävä seikkailu? Mutta jos pettää eri sukupuolen edustajan kanssa, se on moraalitonta. Kun jatkuvasti hoetaan kuinka "homosuhteet ovat ihan samanlaisia kuin heterosuhteetkin" ja jankutetaan kuinka se on täysin saman arvoista, miksi pettäminen on ihan ok? Täälläkin joku lesbo kehuskeli kuinka on mennyt ihan tarkoituksella iskemään varattuja heteronaisia ja pitää itseään jotenkin erityisenä "heidän tappio jos eivät tartu tilaisuuteen" anteeksi mutta mitä helvettiä? Ensinnäkin, kaikki eivät ihastu kaikkiin, eivätkä varsinkaan kaikki heterot ihasti samaa sukupuolta oleviin henkilöihin.
[/quote]

Hyvä pointti. Minä en ajattele, että pettäminen olisi hieno asia. Ap ei myöskään itse sanonut aikovansa pettää, emmekä tiedä olisiko hänen miehensä tietoinen että vaimo on bi ja huono liitto johtuu esim. näihin asioihin liittyvistä yhdessä tiedostetuista ongelmista. Tuollaisia "heidän tappio"-ajattelijoita löytyy heterosuhteistakin yhtälailla valitettavasti.
Hyvässä suhteessa on luottamus, tämän allekirjoittavat rakastavat parit seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.
-hetskumamma

Vierailija
34/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:46"]Aika iso osa täällä näyttää unohtavan että ap sekä ystävänsä ovat perheellisiä. Miksi ajatellaan, että jos nainen pettää naisen kanssa, on se hieno asia ja jännittävä seikkailu? Mutta jos pettää eri sukupuolen edustajan kanssa, se on moraalitonta. Kun jatkuvasti hoetaan kuinka "homosuhteet ovat ihan samanlaisia kuin heterosuhteetkin" ja jankutetaan kuinka se on täysin saman arvoista, miksi pettäminen on ihan ok? Täälläkin joku lesbo kehuskeli kuinka on mennyt ihan tarkoituksella iskemään varattuja heteronaisia ja pitää itseään jotenkin erityisenä "heidän tappio jos eivät tartu tilaisuuteen" anteeksi mutta mitä helvettiä? Ensinnäkin, kaikki eivät ihastu kaikkiin, eivätkä varsinkaan kaikki heterot ihasti samaa sukupuolta oleviin henkilöihin. [/quote] Hyvä pointti. Minä en ajattele, että pettäminen olisi hieno asia. Ap ei myöskään itse sanonut aikovansa pettää, emmekä tiedä olisiko hänen miehensä tietoinen että vaimo on bi ja huono liitto johtuu esim. näihin asioihin liittyvistä yhdessä tiedostetuista ongelmista. Tuollaisia "heidän tappio"-ajattelijoita löytyy heterosuhteistakin yhtälailla valitettavasti. Hyvässä suhteessa on luottamus, tämän allekirjoittavat rakastavat parit seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. -hetskumamma

[/quote]

Ei tässä ketään tosiaan ole loukata tarkoitus, eikä tarkoitus tehdä mitään, ihastumisia tulee ja menee, niistä voi kuitenkin nauttia edes jollain tapaa, tekemättä mitään

ap

Vierailija
35/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:02"]Onko muuten ihan heteroa kehua facesivuilla naispuolista mallia, että onhan tuo näyttävä ilmestys ja silmännikkausta

Toinen tekee niin, ihastuksistani se sinkku.
[/quote]

Vaikea sanoa, kun kyllähän naiset toisiaan somessa välillä kilvan kehuu ja välillä postaavat mallienkin kuvia, silmäniskujakin viljellään vähä miten sattuu. Saattaa tarkoittaa vain sitä että katsoja näkee naisen olevan hottis ja tykkää tyylistä, vaikkei ole itse naisiin päin. Mutta voi olla viestikin, mene ja tiedä.

Vierailija
36/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hullua ihastua lähes tuntemattomaan naiseen?

Minulle on käynyt niin, enkä usko hänen minua juuri huomanneenkaan. Jotenkin vahva tunne että pitää naisista. Sinkku on. Millä helv. teen vaikutuksen kun näemme ehkä kerran kuussa iiiiisossa porukassa, ja olemme facekaverit mutten tuntematonta minnekään kehtaa pyytää :D. Olemme HYVIN SAMANLAISET tietyissä asioissa (onkinut tietooni=siis kiinnostuksen kohteet), ja olisin kiinnostunut tutustumaan tähän naiseen. lisäksi hän on ulkoisestikin täysin unelma. Minä olen perheenäiti.

Vierailija
37/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisten tilanteiden takia en halua bi-naista parisuhteeseen - ihastuvat yleensä ystävittäriinsä. Minulle ei ole mitää bi-seksuaaleja tai homoja vastaan (yksi kaveriporukastammekin on ns. rääväsuinen gay-kundi), mutta parisuhteeseen en haluaisibi-seksuaalin kanssa.

Vierailija
38/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on joko tai, käy sekä miehet että naiset. Naisten kanssa en haaveile seksistä, enkä todellakaan tämänkään ystävättäreni kanssa. En ihastu koskaan sukupuoleen vaan ihmiseen. Ihastumisia miehiin ja naisiin piisaa tässä elämässä.

MIKÄÄN, siis MIKÄÄN ei saa minua uskomaan että hän ihastuisi minuun, siksipä en tunteitani ole paljastamassakaan...

ap

Vierailija
39/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuun lesbokin ihastunut ja mies josta en välitä, mutta jos ystäviä ovat, niin ovat, ei ihastuminen sitä vie. Ketään en jätä jos tunteet onkin suuremmat kuin itsellä.

ap

Vierailija
40/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:25"]

Itse rakastuin naispuoliseen yatävääni. Luulin jopa, että tunteet olivat molemmin puolisia, sillä makoilimme usein vierekkäin hänen sängyllään ja pidimme toisiamme käsistä kiinni jne. Kun sitten kerroin hänelle tunteistani, hän ei pitänytkään minusta kuin ystävänä. Kyllähän se satutti, mutta päätin, että hän on minulle ystävänä tärkeämpi kuin ettemme olisi enää tekemisissä ja hyvinä ystävinä olemme pysyneet vieläkin. Tosin ystävyys onnistui vain, koska tunteeni eivät haitanneet häntä (vaikkei hän niihin voinut vastatakkaan), eikä hän vältellyt minua. Itse taas hylkäsin täysin (vaikka se olikin hyvin vaikeaa) kaikki romanttiset mielikuvat hänestä ja pyrin ajattelemaan suhdettamme täysin platonisena ja ainoastaan ystävyyssuhteena.

[/quote]

Niin...tämä on vähän vaikeaa....jos minulla ei olisi mitään tuntemuksia, en kyllä pitelisi jatkuvasti kädestä, vaikka käsikynkkää hetskuna kuljenkin...mutta...hän ei ehkä uskaltanut tunteitaan tunnustaa.

ap