Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppui pojan hakkaaminen koulussa

Vierailija
08.07.2015 |

Loppui meidän pojan lyöminen koulussa kun kävin sanomassa pojan vanhemmille, että seuraavalla kerralla teemme ilmoituksen poliisille jos pojassamme on yksikin naarmu.
Koulussa vähäteltiin ongelmaa ja annettiin yhdelle pojalle suorastaan lupa hakata muita oppilaita ja jopa tyttöjä...
Mitään kunnollista koulu ei tehnyt asian hoitamiseksi - ehkä muutama palaveri (josta nostivat palkan). Vaikka käsittääkseni opettajan ammattitaitoon ja palkkaan ja ammattitaitoon kuuluu myös, että kiusaamistapaukset hoidetaan.
Tässä tapauksessa poika sai hakata ja mellestää ilman seuraamuksia, sillä jälki-istuntoja ei enää annettu (kun niillä kuulemma haitallisia vaikutuksia) muita sai lyödä siis ilman jälkiseuraamuksia!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:58"]

miksei lapsen isä opeta poikaansa puolustautumaan. nyt kun saa tietää, että poika menee kantelee äidilleen niin turpaan tulee vielä kovemmin, kun tietää et poikas ei osaa laittaa yhtään vastaan.

[/quote]

Sä et sit varmaan koulussa muuta tehnytkään, kun vedit turpaan? On nimittäin tuo opiskelu jäänyt vähän puolitiehen...

[/quote]

Kannattaa opettaa joitain kunnon lyöntitaktiikoita, että voi lyödä takaisin sitten. Hankkikaa nyrkkeilysäkki, että saa treenata. Menee hakkaajakin hiljaiseksi kun opetat potkunyrkkeilemään niin että nenä murtuu.

Vierailija
22/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei lapsen isä opeta poikaansa puolustautumaan. nyt kun saa tietää, että poika menee kantelee äidilleen niin turpaan tulee vielä kovemmin, kun tietää et poikas ei osaa laittaa yhtään vastaan.

[/quote]

Höpö höpö.

Poliisi hoitaa nuo hommat -se nyt ei vaan kuulu sivistyneeseen maailmaan että otetaan veitsi mukaan ja puukotetaan kusipäätä jos ei muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:13"]Ketjussa puhutaan koulukiusaamisesta niin opettaja tulee valittamaan että palkka on huono. Kertoo aika paljon opettajasta. Viis sen kiusatun tunteista tai koskemattomuudesta tai muusta vähäpätöisestä mutta kun tää mun palkka, sitä pitäis nostaa. [/quote] Mä en usko että yksikään noista tässä ketjussa opeksi esittäytyvistä olisi opettaja. T.oikea opettaja

[/quote]

Minä uskon. Minä sain lapseni luokanvalvojalta kuulla hyvinkin paljon hänen huonosta palkastaan, kun selvittelimme lapseni kouluongelmia. On kuntia, missä osa opettajista on ihan oikeasti ihan ala-arvoisia. Eikä se palkka todellakaan ole huono, jos vertaa suomalaisiin palkkoihin yleensä.

Vierailija
24/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:32"]

miksei lapsen isä opeta poikaansa puolustautumaan. 

[/quote]

Koska emme elä viidakossa.

Vierailija
25/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palkka, vittumainen työ, hyvät lomat sekä työaika.

Vierailija
26/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Höpö höpö.

Poliisi hoitaa nuo hommat -se nyt ei vaan kuulu sivistyneeseen maailmaan että otetaan veitsi mukaan ja puukotetaan kusipäätä jos ei muu auta.

[/quote]

Tokihan nämä kokeillaan ensin että onko apua, lähdetään lievemmistä keinoista ja kovennetaan pikkuhiljaa. Kannattaa myös tehdä lastensuojeluilmoituksia väkivaltaisesta lapsesta, jos hän sitä kautta saisi paremmin tukea kasvuunsa kuin vanhemmiltaan.

Vierailija
27/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä et sit varmaan koulussa muuta tehnytkään, kun vedit turpaan? On nimittäin tuo opiskelu jäänyt vähän puolitiehen...

[/quote]

Kannattaa opettaa joitain kunnon lyöntitaktiikoita, että voi lyödä takaisin sitten. Hankkikaa nyrkkeilysäkki, että saa treenata. Menee hakkaajakin hiljaiseksi kun opetat potkunyrkkeilemään niin että nenä murtuu.

[/quote]

Oletko sinä se kun tekee parit ukemit takapihalla ja potkii koivua?

Oikeesti, fyysisen koon ja voiman merkitys loppui silloin kun ruuti keksittiin.

Vierailija
28/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 7-v pojan kiusaaminen loppui kuin seinään, kun poikaa kehotettiin lyömään takaisin. Yksi luokkakaveri muksi toisia, eniten meidän poikaa. Koulu ei tehnyt mitään. Sitten turhautuneina ja vihaisina sanoimme pojalle, että joka kerta kun sinua lyödään, lyöt kovempaa takaisin. Poika teki työtä käskettyä, ja se toimi. Lyöminen loppui.

Onko joku sitä mieltä, että tämä meni väärin?

Vierailija
29/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:51"]

Meidän 7-v pojan kiusaaminen loppui kuin seinään, kun poikaa kehotettiin lyömään takaisin. Yksi luokkakaveri muksi toisia, eniten meidän poikaa. Koulu ei tehnyt mitään. Sitten turhautuneina ja vihaisina sanoimme pojalle, että joka kerta kun sinua lyödään, lyöt kovempaa takaisin. Poika teki työtä käskettyä, ja se toimi. Lyöminen loppui. Onko joku sitä mieltä, että tämä meni väärin?

[/quote]

Itsellä tämä toimi kun olin tuon ikäinen.

Muistan vieläkin miten hämmästynyt tuo kiusaaja oli kun aloin lyömään takaisin kivusta välittämättä ja miltä hänen ilmeensä näytti kun hän tajusi että minä hakkaan hänet! Se tuntui uskomattoman hyvältä lyödä ja lyödä ja musertaa hänet siinä koulun pihalla.

Ja siitä asti tuo kiusaaja jätti minut rauhaan.

Vierailija
30/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ettei opettajat tai koulu tee mitään. Tää on taas jonkun typerän vanhemman kirjoitus, jossa kaikki muut toimii väärin ja oma mussukka on viaton kaikkeen. Ottakaa enemmän vastuuta niistä omista lapsista ne ja antakaa opettajien keskittyä opettamiseen.

Vierailija
31/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas opena sanon, että aika usein paljastuu "kiusaamisen" taustalta lapsen huomiohakuisuus. Kotona ongelmia, saa äidin hysteriaan, kun vähän rutisee jne. Viimeisin tapaus oli sellainen, että äiti huusi suoraa huutoa minulle puhelimessa, kun en pysty saamaan lapsensa kiusaamista loppumaan. Seuraavana päivänä tilannetta selvitettiin koulussa ja hups, vastapuoli kertoikin ihan toisenlaisen tarinan. Tätä sitten kysyttiin tältä hysteerisen äidin lapselta ja myönsi, että se olikin niin. Kysyimme syytä, miksi oli valehdellut äidilleen. Vastaus oli, että unohti kertoa oleellisen osan tarinasta. jep, unohti, tottakai. Muisti kertoa pienen siivun tapahtuneesta äidilleen ja sitten katsoi vierestä, kun äiti kiljuu.

Vierailija
32/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:16"]Minä taas opena sanon, että aika usein paljastuu "kiusaamisen" taustalta lapsen huomiohakuisuus. Kotona ongelmia, saa äidin hysteriaan, kun vähän rutisee jne. Viimeisin tapaus oli sellainen, että äiti huusi suoraa huutoa minulle puhelimessa, kun en pysty saamaan lapsensa kiusaamista loppumaan. Seuraavana päivänä tilannetta selvitettiin koulussa ja hups, vastapuoli kertoikin ihan toisenlaisen tarinan. Tätä sitten kysyttiin tältä hysteerisen äidin lapselta ja myönsi, että se olikin niin. Kysyimme syytä, miksi oli valehdellut äidilleen. Vastaus oli, että unohti kertoa oleellisen osan tarinasta. jep, unohti, tottakai. Muisti kertoa pienen siivun tapahtuneesta äidilleen ja sitten katsoi vierestä, kun äiti kiljuu.
[/quote]
Osa lapsista on tässä tosi taitavia! Saa olla openakin tarkkana. Kyllä narsku aina narskun huomaa.

Vierailija
33/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruveta opettajaksi jos palkka on kerran niin huono? Ei kai se nyt yllätyksenä voi tulla? 

Vierailija
34/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt kesälomallako tämä tapahtui?

Vierailija
35/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajista osa on täysiä kusipäitä ja osa helmiä, ihan niinkuin meissä muissakin. Eivät ole sosiaalisesti kovin lahjakkaita, vaikka heiltä lukupäätä on löytynyt.

Vierailija
36/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmillä ei ole mitään auktoriteettia suhteessa pentuihin. Miesopettaja saattaa jonkinlaisen kestävän kurin saadakin aikaiseksi, myös tuossa kiusaamisasiassa.

Vierailija
37/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:45"]

Ämmillä ei ole mitään auktoriteettia suhteessa pentuihin. Miesopettaja saattaa jonkinlaisen kestävän kurin saadakin aikaiseksi, myös tuossa kiusaamisasiassa.

[/quote]Tämähän oli vitsi? Lapsen miespuolinen opettaja oli varsinainen lapanen, mamukakarat pyöritti sitä tossua mennen tullen tietysti toisten oppilaiden kustannuksella. 

Vierailija
38/38 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:16"]

Minä taas opena sanon, että aika usein paljastuu "kiusaamisen" taustalta lapsen huomiohakuisuus. Kotona ongelmia, saa äidin hysteriaan, kun vähän rutisee jne. Viimeisin tapaus oli sellainen, että äiti huusi suoraa huutoa minulle puhelimessa, kun en pysty saamaan lapsensa kiusaamista loppumaan. Seuraavana päivänä tilannetta selvitettiin koulussa ja hups, vastapuoli kertoikin ihan toisenlaisen tarinan. Tätä sitten kysyttiin tältä hysteerisen äidin lapselta ja myönsi, että se olikin niin. Kysyimme syytä, miksi oli valehdellut äidilleen. Vastaus oli, että unohti kertoa oleellisen osan tarinasta. jep, unohti, tottakai. Muisti kertoa pienen siivun tapahtuneesta äidilleen ja sitten katsoi vierestä, kun äiti kiljuu.

[/quote]Tämä oli varmasti mun tuttu. Sen poika on sellanen, jota kovasti "kiusataan", mutta äidilleen unohtaa mainita että itse ensimmäisenä provosoi kaikki tilanteet. Sellainen pentu, joka tarvitsee jatkuvasti huomiota, jos ei saa niin sitten kiusaa muita saadakseen reaktion. Hän on nyt sitten se uhri, äitinsä on tehnyt monta rikosilmoitusta muista oppilaista, uhannut rehtoria valituksella yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan