Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JA NYT ALKAA JO SUUTUTTAA!!!

Vierailija
26.09.2006 |

Kirjoittakaa kaikki sairaanhoitajia haukkuvat konkreettinen esim. MITEN HE OVAT TYHMIÄ/ HUONOJA!!

Itse olin synnyttämässä ja yöllä pyysin särkylääkettä en sitä saanut koskaan. Samoin lääkäri oli määrännyt ett RR mitataan yöllä sitä ei koskaan tultu mittaamaan. Aamulla soitin itkien kelloa ja aamu hoitaja oli erittäin ymmärtäväinen ja pyysi yöhoitajan puolesta anteeksi. Sain huonoa kohtelua KERRAN 4vrk:n aikana joten en sanoisi et kaikki hoitajat olivat tyhmiä ja ammattitaidottomia!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoittakaa kaikki sairaanhoitajia haukkuvat konkreettinen esim. MITEN HE OVAT TYHMIÄ/ HUONOJA!!

Itse olin synnyttämässä ja yöllä pyysin särkylääkettä en sitä saanut koskaan. Samoin lääkäri oli määrännyt ett RR mitataan yöllä sitä ei koskaan tultu mittaamaan. Aamulla soitin itkien kelloa ja aamu hoitaja oli erittäin ymmärtäväinen ja pyysi yöhoitajan puolesta anteeksi. Sain huonoa kohtelua KERRAN 4vrk:n aikana joten en sanoisi et kaikki hoitajat olivat tyhmiä ja ammattitaidottomia!!

Vierailija
2/4 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla sairaalan ylilääkäri lähetti mummon tutkimatta takaisin kotiin ja sanoi, että ei syytä huoleen, vaivan hoitoa voidaan jatkaa terveyskeskuksessa. Toisen kerran jälkeen mummoni, joka edelleenkin pissasi verta jne. voi huonosti, meni yksityissairaalaan, jossa hänestä otettiin röntgenit ja sama lääkäri, joka oli jättänyt tutkimatta hänet kunnallisessa sairaalassa totesi syöpäkasvaimen, joka leikattiin heti samalla viikolla. Tosin siellä yksityissairaalassa oli joku niin fiksu tyyppi, joka sanoi, että tätä toimenpidettä ei tarvitse tehdä kalliissa yksityissairaalassa, koska kyse on ollut vain lääkärin välinpitämättömyydestä, joten mummo lopulta leikattiin siellä kunnallisessa.

Tällä hetkellä siskollani on kasvain ja häntä hoitaa se sama lääkäri, joka jätti hoitamatta mummoani, kyllä on rauhallinen olo, kun tietää, että sisko on hyvissä käsissä... huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he voi ola tyhmiä. Sairaanhoitajathan tekevät kaikki virhe diagnoosit!

Täällä ei muuten kukaan ole vielä kertonut kongreettista esim. miten sairaanhoitajat ovat virheen tehnyt.. osoittaneet olevansa tyhmiä ;) Eikä muuten vastanneet omaa ammattiaan ...

Vierailija
4/4 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on sh, erik psykiatria. Täys juoppo, joutas kaikinpuolin sinne suljetulle itekkin