Pesettekö koskaan vessan seiniä?
Itsellä wc ja kylpyhuone samassa tilassa, ja en pese seiniä koskaan.
Kommentit (28)
Mahtaa olla saumat (jos on laattaseinä) aika järkyttävässä kunnossa, jos ei suihkutilassa pese seiniä koskaan.
Meillä ainakin vaimo ja lapset käyttää kaikenmaailman hiuslakkoja yms. joten kyllä tulee vessanseinätkin pestyä aika ajoin. Ei toki niin usein kuin suihkussa.
Noin kerran kuussa. Suihkutilan seinät kerran viikossa.
Ja tietenkin pyyhin joka kerta vessaa siivotessa seinää lavuaarin, käsisuihkun ja pytyn ympäriltä, ja vessapaperitelineen ympäriltä. Oven ja ovenpielet toki myös.
Kysynpä tässä ketjussa samalla kuivaatteko kylpyhuoneen lattian lastalla suihkun jälkeen? Minä kuivaan aina ja jotenkin olen ajatellut, että totta kai kaikki näin tekevät, mutta talojen kuntotarkastusraporteilla on usein maininta, että "suositellaan lattian kuivaamista suihkun jälkeen", joten havahduin ajattelemaan, ettei se sitten ehkä olekaan itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä tässä ketjussa samalla kuivaatteko kylpyhuoneen lattian lastalla suihkun jälkeen? Minä kuivaan aina ja jotenkin olen ajatellut, että totta kai kaikki näin tekevät, mutta talojen kuntotarkastusraporteilla on usein maininta, että "suositellaan lattian kuivaamista suihkun jälkeen", joten havahduin ajattelemaan, ettei se sitten ehkä olekaan itsestäänselvyys.
Kyllä kuivaan ja seinän myös. Lattiat ja seinät pesen vähintään kerran kuussa.
Höyrypesurilla kaakelit puhdistuu kädenkäänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kuivaan, niin kuuluu tehdä.
Pyyhin vessan seinät yleensä lavuaarin pesun yhteydessä n. kerta viikkoon. Kylpyhuoneen seinät tulee pestyä 2-3 kk välein.