Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dokumentti Intian naisista

Vierailija
08.07.2015 |

Menin sen katsomaan ja järkytyin niin, etten meinannut saada nukuttua. Järkytti niiden miesten omituinen asenne ja puheet ja teot tietysti mutta se asenne! Ei ole Intian naisilla helppoa saada muutosta siellä aikaan. Järkyttävä ja pelottava kulttuuri. 

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:26"]Siinäpä palstan miesvihaajille ja miesten haukkujille hiukan perspektiiviä siihen, kuinka suomalainen mies onkaan niin kamala? [/quote] Mua sitten ärsyttää! Miksi vitussa mun tai muiden naisten pitäisi olla jotenkin kiitollinen ja kumartaa teille suomalaisille miehille siitä, että ette raiskaa ja heitä meidän päälle happoa sen jälkeen? Häh? No en todellakaan ole. Ei se ole asia mistä pitäisi olla millään tavalla kiitollinen.

[/quote]

No voi siitä olla kiitollinen, että syystä tai toisesta meillä ei noin kamalaa kulttuuria ole. Ja olen mä iloinen, että suomalaiset miehet on sentään jokseenkin täyspäisiä ja antavat arvoa naisillekin. Intian miehiin verrattuna meidän miehet on aika pulmusia.
[/quote]
Aha. No ole. Mutta minä en ole kiitollinen miehille siitä, että käyttäytyvät niin kuin ihmisen kuuluu.

Vierailija
22/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle on selvästi pesiytynyt joku mielenterveysongelmista kärsivä lassukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:26"]Siinäpä palstan miesvihaajille ja miesten haukkujille hiukan perspektiiviä siihen, kuinka suomalainen mies onkaan niin kamala? [/quote] Mua sitten ärsyttää! Miksi vitussa mun tai muiden naisten pitäisi olla jotenkin kiitollinen ja kumartaa teille suomalaisille miehille siitä, että ette raiskaa ja heitä meidän päälle happoa sen jälkeen? Häh? No en todellakaan ole. Ei se ole asia mistä pitäisi olla millään tavalla kiitollinen.

[/quote]

Kerro toki miten suomalainen mies on paha?

Miesvihasi on selviö, oletko koskaan harkinnut hakevasi apua siihen ?
[/quote]
Mitä sä sönkötät? Minä olen miesvihaajasta kaukana. En ole sanonut että suomalainen mies olisi paha. Mutta en silti kumarra sua siitä, että et ole. Sen pitäisi mun mielestä katsos olla ihan päivänselvä asia.

Vierailija
24/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari vois kirjoittaa jutun, missä vertaillaan eri maiden raiskauskulttuureita ja tuomioita. Ja siihen sävyyn että tyhmempikin tajuaa teot halpamaisiksi ja tuomittaviksi.

Vierailija
25/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:26"]Siinäpä palstan miesvihaajille ja miesten haukkujille hiukan perspektiiviä siihen, kuinka suomalainen mies onkaan niin kamala? [/quote] Mua sitten ärsyttää! Miksi vitussa mun tai muiden naisten pitäisi olla jotenkin kiitollinen ja kumartaa teille suomalaisille miehille siitä, että ette raiskaa ja heitä meidän päälle happoa sen jälkeen? Häh? No en todellakaan ole. Ei se ole asia mistä pitäisi olla millään tavalla kiitollinen. [/quote]   Kerro toki miten suomalainen mies on paha? Miesvihasi on selviö, oletko koskaan harkinnut hakevasi apua siihen ? [/quote] Mitä sä sönkötät? Minä olen miesvihaajasta kaukana. En ole sanonut että suomalainen mies olisi paha. Mutta en silti kumarra sua siitä, että et ole. Sen pitäisi mun mielestä katsos olla ihan päivänselvä asia.

[/quote]Mutta kun ei ole. Miehet ovat fyysisesti vahvempia ja heitä on enemmän. Lisäksi ja aivan oleellisesti valtion väkivaltapotentiaali - armeija - on miesten hallussa. Kaikki naisten oikeudet on siis miesten käsissä eikä mikään päivänselvä asia.

Vierailija
26/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi metalliputki lassukan peräröörissä? Olisit kiitollinen suomalaisille naisille, ettet koe samaa kohtaloa kuin tuo intialaistyttö.

Vierailija
27/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ymmärrä, että vois muuttamalla omaa käytöstään tehdä suomalaisesta miehestä paremman ja rakastettavan.

Vierailija
28/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:26"]Siinäpä palstan miesvihaajille ja miesten haukkujille hiukan perspektiiviä siihen, kuinka suomalainen mies onkaan niin kamala? [/quote] Mua sitten ärsyttää! Miksi vitussa mun tai muiden naisten pitäisi olla jotenkin kiitollinen ja kumartaa teille suomalaisille miehille siitä, että ette raiskaa ja heitä meidän päälle happoa sen jälkeen? Häh? No en todellakaan ole. Ei se ole asia mistä pitäisi olla millään tavalla kiitollinen. [/quote]   Kerro toki miten suomalainen mies on paha? Miesvihasi on selviö, oletko koskaan harkinnut hakevasi apua siihen ? [/quote] Mitä sä sönkötät? Minä olen miesvihaajasta kaukana. En ole sanonut että suomalainen mies olisi paha. Mutta en silti kumarra sua siitä, että et ole. Sen pitäisi mun mielestä katsos olla ihan päivänselvä asia.

[/quote]Mutta kun ei ole. Miehet ovat fyysisesti vahvempia ja heitä on enemmän. Lisäksi ja aivan oleellisesti valtion väkivaltapotentiaali - armeija - on miesten hallussa. Kaikki naisten oikeudet on siis miesten käsissä eikä mikään päivänselvä asia.

[/quote]

Mä kyllä voitan matsissa hintelimmät miehet...

Vierailija
29/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole mitenkään päivänselvä asia, että mä en myy lastani seksiorjaksi tai kurita heitä todella pahasti fyysisesti. Minun äitiyttäni ei siis saa koskaan arvostella tai haukkua, koska hei, mitä nyt joku luunapin antaminen on siihen verrattuna että jossakin päin maailmaa äidit ihan järjestelmällisesti tekee lapsille kamalia asioita.

Tosi hyvä logiikka kyllä.

Vierailija
30/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen katkeruudesta seonnut naisten alistaja näihin ketjuihin tulee aina kovistelemaan? Vai että kiitollinen pitäisi olla siitä ettei suomalainen mies käyttäydy kuten nuo alimman kastin intialaiset voi jestas.

Aiheen vierestä, parikymppisenä yksinäisenä naisena reissasin pitkin poikin Intiaa eikä ollut turvaton olo kertaakaan. Iso maa johon mahtuu paljon ihania ja avuliaita ihmisiä ja valitettavasti myös sitä pohjasakkaa.

Vierailija
31/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kerro miesvihaaja lisää ?

Vierailija
32/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:49"]

Mikä ihmeen katkeruudesta seonnut naisten alistaja näihin ketjuihin tulee aina kovistelemaan? Vai että kiitollinen pitäisi olla siitä ettei suomalainen mies käyttäydy kuten nuo alimman kastin intialaiset voi jestas.

Aiheen vierestä, parikymppisenä yksinäisenä naisena reissasin pitkin poikin Intiaa eikä ollut turvaton olo kertaakaan. Iso maa johon mahtuu paljon ihania ja avuliaita ihmisiä ja valitettavasti myös sitä pohjasakkaa.

[/quote]

Naisten alistaja? Meneekö teillä miesvihaajilla nuppi totaalisesti sekaisin jos ketjussa edes mainitaan sana mies?

Vierailija
33/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:57"]

[/quote]

Kerro miesvihaaja lisää ?

[/quote]

Onko se noin vaikea ymmärtää että sinun käytöksessäsi on vikaa eikä kaikissa miehissä. Ei sinun muita miehiä tarvitse vetää tasollesi.

Vierailija
34/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:49"]

[/quote]http://yle.fi/uutiset/18-vuotias_saksalaisnainen_raiskattiin_yojunassa_intiassa/7034184

http://yle.fi/uutiset/tanskalaisnainen_joukkoraiskattiin_intiassa/7032206

http://yle.fi/uutiset/sveitsilaisnaisen_raiskauksesta_epaillyt_tunnustivat_intiassa/6541282

http://yle.fi/uutiset/turisti_pakeni_lahentelijaa_hotellin_ikkunasta_hyppaamalla_intiassa/6545184

Vierailija
35/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sönkötät? Minä olen miesvihaajasta kaukana. En ole sanonut että suomalainen mies olisi paha. Mutta en silti kumarra sua siitä, että et ole. Sen pitäisi mun mielestä katsos olla ihan päivänselvä asia.

[/quote]

Just. Hypit silmille ja et pidä suomalaista miestä minään? Olisitko tyytyväinen naisten ylivaltaan ja miesten kuohitsemiseen?

Tasa-arvosta sinulla ei ainakaan ole mitään käsitystä. Olet säälittävä.

Vierailija
36/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:22"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:26"]Siinäpä palstan miesvihaajille ja miesten haukkujille hiukan perspektiiviä siihen, kuinka suomalainen mies onkaan niin kamala? [/quote] Mua sitten ärsyttää! Miksi vitussa mun tai muiden naisten pitäisi olla jotenkin kiitollinen ja kumartaa teille suomalaisille miehille siitä, että ette raiskaa ja heitä meidän päälle happoa sen jälkeen? Häh? No en todellakaan ole. Ei se ole asia mistä pitäisi olla millään tavalla kiitollinen. [/quote] No voi siitä olla kiitollinen, että syystä tai toisesta meillä ei noin kamalaa kulttuuria ole. Ja olen mä iloinen, että suomalaiset miehet on sentään jokseenkin täyspäisiä ja antavat arvoa naisillekin. Intian miehiin verrattuna meidän miehet on aika pulmusia. [/quote] Aha. No ole. Mutta minä en ole kiitollinen miehille siitä, että käyttäytyvät niin kuin ihmisen kuuluu.

[/quote]

Eli et ole kiitollinen tasa-arvostakaan, jonka suomalainen mies on sinulle hopeavadilla antanut. Haluatko kuohita kaikki miehet?

Vierailija
37/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi metalliputki lassukan peräröörissä? Olisit kiitollinen suomalaisille naisille, ettet koe samaa kohtaloa kuin tuo intialaistyttö.

[/quote]

Eli olet samanlainen eläin kuin nuo raiskaajat? Hanki apua mielenterveysongelmiisi.

Vierailija
38/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Just. Hypit silmille ja et pidä suomalaista miestä minään? Olisitko tyytyväinen naisten ylivaltaan ja miesten kuohitsemiseen?

[/quote]

Ymmärrätkö kuinka ruma mieskuva sinulla itselläsi on, jos sinun mielestäsi miehiä pitää erikseen kiittää siitä että ovat tekemättä kamalia, oksettavia, raakalaismaisia tekoja? Vaatiiko se sinusta miehiltä isojakin ponnisteluja olla kajoamatta toiseen ihmiseen? Mies on ihan yhtä kykenevä tietoisiin tekoihin ja hyviin tekoihin kuin naisetkin (ja varsinkin olla tekemättä niitä pahoja juttuja!), yhtä suurella vaivalla vieläpä.

Vierailija
39/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden Intiassa työkeikalla ja siellä asuvat suomalaiset kertoivat, että siellä tosiaan aika paljonkin vielä tapetaan "huonoja ja huolimattomia vaimoja". Selitetään, että "surkea miniä onnistui vielä polttamaan itsensä vahingossa". Kysymys on kuulemma siitä, että miniä oli pettymys ja myötäjäisetkin liian huonot vs. "saalis". Usein näitä toteuttaa esim. miehen vanhemmat. Olin aivan ällistynyt ja sanoin, että vaikea kuvitella näiden meidän työkavereiden (koulutettua porukkaa) täällä polttavan vaimojaan. Sanoivat, ettei nämä tietenkään vaan kouluttamattomat, maaseudun asukkaat jne.

Sen verran kyllä huomasin, että se on miesten yhteiskunta. Esimerkiksi naispuoliset työkaverini (intialaiset) saivat kuljetuspalvelun työnantajalta, jos töissä meni yli kuuteen, koska yleisiin busseihin ei voi sen jälkeen enää yksinäinen nainen mennä. Pari kertaa itse ajauiduin mielenkiintoiseen tilanteeseen, jossa ei mitään tapahtunut, mutta oikeasti tajusin rikkovani sääntöjä. Esimerkiksi odotin autokyytiä ostoskeskuksesta asunnolle ja menin ostoskeskuksen ulkopuolelle odottamaan. Vasta siellä havahduin, että tilanne oli outo. Miehiä, miehiä joka puolella. Ja kaikki tuijottivat. Yhtään naista ei näkynyt missään. Satoja, ellei tuhansia miehiä laumoina tiellä, jokaisessa bussissa kattoa myöten, pienessä henkilöautossakin 5-7 miestä. Ja jokainen katsoi. Korostan, etten sinänsä kohdannut tilanteessa mitään ikävää, mutta tajusin, että ei kai liene sopivaa tässä seistä iltaseiskalta, kun missään ei näy yhtään naista. Ostoskeskuksessa toki oli naisia, muttei kadun vierellä seisomassa. Olin Intian islamilaisella alueella, joka saattaa vaikuttaa tuohon naisten puuttumiseen.

Vierailija
40/93 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]
Eli minulla ei ole mitään käsitystä tasa-arvosta kun en kumarra sua, että käyttäydyt niin kuin normaali ihminen? :D Kenen silmille hypin? Sinun? Enkö naisena saa tehdä sitä? ;) Voi jestas. Paljastit juuri olevasi aivan kuin noi apinat tuolla Intiassa ja sua vaan vituttaa kun et itse voi toimia niin kuin he.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan