Miksi naiset pettävät?
Eikö se ole huoraamista?
Kommentit (35)
Siksi, että nykyisessä liitossa ei saa tarpeeksi tyydytystä tai miehellä on vain liian pieni
Koska naiset eivät luo tai tee yleensäkään mitään. Nainen on ihmiskunnan vapaamatkustaja.
Huoraaminen on sitä, että ottaa maksun seksistä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:52"]
[/quote]Eli ilmaiseksi antaminen on vielä jotakin alhaisempaa. Kunnon naisvihaa taas!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:52"]Huoraaminen on sitä, että ottaa maksun seksistä.
[/quote]
Pahus en älynny pyytää edes.
No luultavasti hyvin samankaltaisista syistä kuin miehetkin - se on itsekäs valinta, riippumatta siitä kumpi pettää ja mikä on se akuutti syy. Huoraaminen on eri asia, ja ko.nimityksen käyttäminen nimenomaan naisten seksuaalikäyttäytymisestä kertoo vain sanojan omista vinksahtaneista asenteista sukupuolieroja kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:54"]
[/quote]Eli ilmaiseksi antaminen on vielä jotakin alhaisempaa. Kunnon naisvihaa taas!
[/quote]
Itsehän sinä tuon määrittelit. Eli olet olet joku vihan lietsoja eli provosoija! Kunnon parisuhderiitelijä!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:48"]
No luultavasti hyvin samankaltaisista syistä kuin miehetkin - se on itsekäs valinta, riippumatta siitä kumpi pettää ja mikä on se akuutti syy. Huoraaminen on eri asia, ja ko.nimityksen käyttäminen nimenomaan naisten seksuaalikäyttäytymisestä kertoo vain sanojan omista vinksahtaneista asenteista sukupuolieroja kohtaan.
[/quote]
Se on sitä,kun ei enää kykene syystä tai toisesta hoitamaan omaa parisuhdettaan. Ei yleensä edes ole akuutti syy.
Mitä ei kotoa saa se haetaan muualta. Nainen ehkä jaksaa kauemmin sinnitellä ennen pettämistä tai ottaa eron ennen sitä.
Lutkamaisuus kunniaan - onhan se vain hyvä, että kelpaa toisillekin.
En tunnusta mitään uskontoa, olen ateisti jos se nyt mitenkään tähän liittyy. Kyseistä lausetta en ole kuullut missään vaan katso ympärillesi tai vaikka peiliin niin huomaat, että kukaan ei ole täydellinen. Siitä voi kaltaiseni idioottikin päätellä sen olevan melko normaalia ja inhimillistä. Enkä missään vaiheessa ole sanonut, että vastuuta ei tarvitsisi ottaa valinnoistaan. Tietenkin teoilla on seurauksia ja hyvä niin. Kyllä paskat valinnat tapaa lopulta kalahtaa omaan nilkkaan tavalla tai toisella. Ei tekoaan voi puolustella sillä, että koska muutkin tai voi, mutta ei se sitä silti oikeuta. Vastuu on kannettava siinä missä niiden muidenkin pettäjien. Ei se tosiaan paljon lohduta vaikka naapurin Pirkkokin olisi pettänyt.
Vaikka ymmärrän periaatteessa mikä ajaa ihmisen pettämään niin se ei mitenkään tarkoita sitä, että pitäisin sitä hyväksyttävänä. Ei minun ole pakko hyväksyä kaikkea minkä ymmärrän, että se petetyn viha, luottamuspula ja katkeruus on ihan oikeutettua ja inhimillistä sekin.
Ja hei oikeasti housukäärme on vain sana. Luin tuossa yhden historialliseen aikaan sijoittuvan kirjan ja siinä käytettiin kyseistä sanaa. Kuulosti hauskalta. Kyllä nämä ovat minun ajatuksiani, olen pahoillani jos ne eivät sinua miellytä. En ole täällä aihevapaalla pätemässä älykkyydelläni. Ei edes ole älykkyyttä millä päteä, olen vain peruskoulun käynyt duunari. Joten tartu vaikka siihen ja hymyile loppupäivä kun kyykytit jotain pölvästiä.
minulla on seksisuhde teinirakkauteni kanssa, mies on myös varattu. Emme koe tätä pettämiseksi sillä mehän tunsimme toisemme ennen kuin omat puolisomme :)
SYY miksi tähän päädyimme: olemme tämän rakastajamme kanssa ihan eri kaliiberia kuin puolisomme. Molempien puolisot ovat lösähtäneet ulkomuodollisesti, +10 kiloa tullut molemmille.Minä ja rakastajani olemme taas tarkkoja kropistamme ja treenaamme ahkerasti. Seksi on niin hyvää!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:54"]
[/quote]
No ei ole. Silloin kun ns. "annetaan ilmaiseksi" , seksiä harrastetaan omasta vapaasta tahdosta. Mikä siitä tekee alhaisempaa?
Miksi kukaan pettää? yhtä monta syytä kuin pettäjää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:35"]Ei saa seksiä omalta mieheltä.
[/quote]Tai sais mut ei halua
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:52"]Siksi, että nykyisessä liitossa ei saa tarpeeksi tyydytystä tai miehellä on vain liian pieni
[/quote]
Ok. Siis miehetkin voivat pettää jos vaimolla ei ole tarpeeksi isot tissit. Nyt menee syvälliseksi.
Vai oisko noi asiat kannattanut tarkistaa suhteen alussa?
M
Siksi, että nykyisessä liitossa ei saa tarpeeksi tyydytystä tai miehellä on vain liian pieni
[/quote]Kertoo tykkäykset taas jo tarpeeksi. NAISET OVAT SAASTAISIA KOIRIA!
nykyihmiset eivät ymmärrä mitä oikea rakkaus on.. luullaan, että ollaan rakastuneita, vaikka todellisuudessa ei ollakkaan. tämän takia ihminen pystyy pettämään. jos toista oikeasti rakastaa, ei voi edes ajatella pettävänsä
Koska ovat niin hyvän näköisiä, että saavat vierasta munaa.