Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeä

21.02.2022 |

Tunnetteko sisäistä häpeää? Sellaista että kaikki mitä olette ikinä tehneet ja sanoneet on häpeällistä vaikka järjellä tiedätte että olette tehneet useimmiten kaiken hyvin? Sitten ne epäonnistumisen hetket palaavat vainoamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, enkä ole vielä löytänyt tähän apua.

Vierailija
2/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän muita, en itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois täältä koska olet sairas. Hae apua muualta. Minulta on juuri kuollut siskoni ja yhteisen serkkumme lapsi auto-onnettomuudessa! Painu hittoon pseudo-häpeä-tunteinesi! Mene pois!

Vierailija
4/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon häpeää, kyllä

Vierailija
5/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Vaikea tarkasti sanoa missä kohtaa häpeä hävisi, koska olen todellakin ollut itsehäpeämisen maailmanmestari. Luulen että se kulminoitui kohdassa, jossa minulle erittäin tärkeä ja luotettu ihminen häpäisi minut totaalisesti, ilman syytä, silkkaa ilkeyttään. Hän tiesi problematiikasta, ja kuitenkin päätyi toimimaan näin sadistisuuttaan. Hämmentymisen ja vihan jälkeen ei tullutkaan enää häpeä, vaan Ei Saatana- efekti ja totaalinen välinpitämättömyys! Samalla se jotenkin vei pohjan myös kaikelta menneisyyden häpeältä, en osaa selittää tarkemmin 🤷🏻‍♀️

6/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois täältä koska olet sairas. Hae apua muualta. Minulta on juuri kuollut siskoni ja yhteisen serkkumme lapsi auto-onnettomuudessa! Painu hittoon pseudo-häpeä-tunteinesi! Mene pois!

Miksi menisin pois omasta ketjustani. Tee oma aloitus jos haluat puhua muusta.

Vierailija
7/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aloitus, siksi! Aina jotkut hemmotellut lellitellyt ihmiset täällä valittavat ihan joka asiasta! Menkää pois!

8/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
9/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tämä tunne on istutettu aika syvälle, äiti on tästä vastuussa vaikka yrittikin käyttää positiivista vahvistusta ja kehua meille lapsille terveen itsetunnon. Samalla kuitenkin puhui meille ivallisesti ja oli myös todella kova haukkumaan ihmisiä selän takana, haukkui muun muassa normaalipainoista ystävääni pyyleväksi kun olimme 7-8-vuotiaita. Yritä nyt tuollaisessa ympäristössä kasvattaa tasapainoinen suhtautuminen itseensä ja muihin ihmisiin.

Terapian ja psykedeelikokeilujen avulla olen saanut vähän hyväksyntää sekä itseä ja muita kohtaan, mutta vieläkin vajoan häpeään jos on vaikka riitaa kumppanin kanssa tai joku sosiaalinen tilanne ei ole mennyt putkeen.

Vierailija
10/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Vaikea tarkasti sanoa missä kohtaa häpeä hävisi, koska olen todellakin ollut itsehäpeämisen maailmanmestari. Luulen että se kulminoitui kohdassa, jossa minulle erittäin tärkeä ja luotettu ihminen häpäisi minut totaalisesti, ilman syytä, silkkaa ilkeyttään. Hän tiesi problematiikasta, ja kuitenkin päätyi toimimaan näin sadistisuuttaan. Hämmentymisen ja vihan jälkeen ei tullutkaan enää häpeä, vaan Ei Saatana- efekti ja totaalinen välinpitämättömyys! Samalla se jotenkin vei pohjan myös kaikelta menneisyyden häpeältä, en osaa selittää tarkemmin 🤷🏻‍♀️

Sait kunnon herätyksen ja laitoit asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän