Koronavilkku- vieläkö käytössä?
Kommentit (11)
Eihän sillä ole enää mitään pohjaa siihen keitä nykyään lasketaan altistuneeksi, koska se ei voi mitenkään huomioida maskin käyttöä tai rokotuksia. Poistin sen puhelimesta joskus puolisen vuotta sitten.
Olin hiljakkoin aikeissa jo poistaa sen tarpeettomana. Hyvä etten ehtinyt. Eilen tuli ilmoitus altistumisesta. Minulle tieto on tärkeä, koska hoidan lähipiirissäni olevaa riskiryhmäläistä.
Ei enää vuoteen. Ehdin olla kahdesti karanteenissa altistuneena vilkun aikana eikä vilkku tiennyt siitä hevon kakkaa.
Turhake.
Joo...kertaakaan ei ole hälyttänyt.
On käytössä edelleen. Merkittävä osa käyttäjistä on jo varmaan unohtanut koko sovelluksen.
Ei siihen voi syöttää tietoa sairastumisesta, jos ei ole käynyt virallisessa testissä ja saanut tartunnankäjittäjältä koodia. Eikä ne jäljittäjät enää soittele. Ei siis ole hyötyä nykytilanteessa.
Mä ostin viime kesänä uuden puhelimen enkä tähän enää ladannut koronavilkkua. Varmaan just sen takia kuukausi sitten sairastinkon koronan. Eiku…
On ollut itsellä käytössä vuoden 2020 elokuusta lähtien, joskaan kertaakaan ei ole vielä herjannut alitistumisesta. Edes viime vuoden maaliskuussa, jolloin itse sairastin koronan.
On ollut kokonajan. Yhtäkään ilmoitusta en ole saanut.