Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos roskat haisee mutta et jaksa viedä niitä ulos?

Vierailija
21.02.2022 |

Mitä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tällaista tilannetta tule. Mutta entinen naapurini säilöi roskapusseja parvekkeella, hyi helvetti sitä hajua ja kärpästen määrää kesällä 🤢

Mä saatan kerätä jätesäkin täyteen ja viedä sitten. Paljon helpompaa ku monta pientä pussia raahata ulos.

Ja vaihtoehtona ei ole viedä yhtä pussia kerrallaan? Vai nyhjäätkö kaikki päivät sisällä, etkä voi ottaa pussia mukaan kun lähdet ulos? Uskomatonta. Jotain vikaa pitää olla päässä.

Vierailija
22/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän ne haisevat roskat aloittajan anukseen.

Siinäpä miettimistä kun kyselee joutavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä reagoin sangen nopeasti vähäiseenkin tuoksuun enkä laita partsillekaan koska tuleehan sinne pian joku lintu tutkimaan, ja sitten on roskat lattialla.

Jos taas olisi joku tyyliin korona että en jaksaisi mennä ulos mutta jaksaisin huolestua roskista, pyytäisin naapurin viemään ja parannettuani antaisin hyvän viinin puhtaan bioroskapaketin sisälle kauniisti paketoituna, kaunis lahjanaru ympärillä.

Vierailija
24/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien roskat vaikka ketuttais.

Mutta, mutta, aloituksen skenaariossahan sanottiin ettet jaksa viedä roskia. Eli vaikka ketuttaa et kuitenkaan pysty viemään roskia koska et jaksa. Mitä teet?

Vierailija
25/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tuollainen edellä mainitun kaltainen tilanne että joku hilloaa roskapusseja parvekkeella ja tuoksu haittaisi minua, en jäisi toimettomaksi. Ottaisin puheeksi naapurin kanssa sekä mahdollisen vuokranantajan kanssa, jos iäkäs ihminen niin tekisin soskuun huoli-ilmoituksen.

Vierailija
26/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä melkein aina jaksan vaikka väkisin viedä. Mutta myönnettävä on, että joskus olen kaatanut etikkaa talouspaperiin ja laittanut sen roskiin, se häivyttää hajuja.

Vierailija
27/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vien roskat paremmin kuin haistelen pahaa hajua. Itse asiassa olen haju herkkä ihminen, enkä pysty olemaan missään hajussa,en hyvässä enkä pahassa. Ulos ei kannata jättää roskapussia, koska linnut tulevat levittämään sen pitkin pihaa hyvinkin pian.

Vierailija
28/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan haista. ei voi mitään. vien roskat aina kun jaksan poistua asunnosta esim. kauppaan.

Vierailija
29/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne kylppäriin, suljetussa pussissa. En KOSKAAN jemmaa roskia kaappiin.

Vierailija
30/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ne silti, paitsi jos olisi niin kipeä/väsynyt ettei se onnistu. Silloin voisi laittaa ne roskasäkkiin, umpisolmuun suu ja viedä seuraavana päivänä. Jos ei olisi roskasäkkiä, niin varmaan parveke talvella hätätilanteessa hetken, onneksi niin ei ole käynyt. Tavallaan biojätettä voi säilyttää myös jääkaapin lokerossa tai pakastimessa hetken, jos se on suht tuoretta.

Vierailija
31/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun muijan pystyyn, niin kyllä vie roskat vaikka keskellä yötä.

Vierailija
32/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on eteisessä pari pussia. Ne ei vielä onneksi haise.

Vierailija
33/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pyykkipojan nenään

Vierailija
34/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tällaista tilannetta tule. Mutta entinen naapurini säilöi roskapusseja parvekkeella, hyi helvetti sitä hajua ja kärpästen määrää kesällä 🤢

Mä saatan kerätä jätesäkin täyteen ja viedä sitten. Paljon helpompaa ku monta pientä pussia raahata ulos.

Ja vaihtoehtona ei ole viedä yhtä pussia kerrallaan? Vai nyhjäätkö kaikki päivät sisällä, etkä voi ottaa pussia mukaan kun lähdet ulos? Uskomatonta. Jotain vikaa pitää olla päässä.

Meillä on yhteinen roskakatos viereisten taloyhtiöiden kanssa, joten on tulla kolmen talon päässä.

Vierailija
35/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeelle näin talvella. Sit vien heti kun olen menossa jonnekki

Vierailija
36/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä niin laiska etten viittis viedä.

Vierailija
37/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän varmaan muovipussin päähäni ja asetun sängylle makaamaan.

Vierailija
38/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tälläistä tilannetta ikinä, joka päivä vien roskat.

Lajittelen roskat joten sekajätettä tulee viedyksi kerran viikossa eikä se haise. Biojätteet vien pari kertaa viikossa kauppareissulla.

Olen harkinnut niiden kompostointia bokashissa niin saisin multaa parvekeviljelyyn ja taloyhtiön istutuksiin.

Vierailija
39/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukun muijan pystyyn, niin kyllä vie roskat vaikka keskellä yötä.

Vien ne kyllä mielelläni ihan itse, sitten palailen pubista joskus.

Vierailija
40/71 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää pitää olla putkeen kotona käymättä missään, että roskat alkaa haista? Itselle ei ole tullut sellaista tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi