Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaajillani on hyvät ammatit,

Vierailija
21.02.2022 |

rahaa, valtaa, ystäviä, he ovat hoikkia, heidän perheenjäsenensä on elossa. Heillä on kaikki täydellisesti omistusasuntoineen.

Itse olen luuseri hoitaja pienessä paskayksiössäni, missä vietän joulut tuijottaen hirttoköyttä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta, se saattaisi tehdä hyvää. Olet lähihoitaja? Se on hieno työ.

Vierailija
22/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Toinen pääkiusaajistani on lääkäri ja naimisissa lääkärimiehen kanssa. Toinen on menestynyt it-alalla, ylennyt koodarista ison firman it-päälliköksi. Eikä kai he enää hullumpia ihmsiäkään ole, en usko että automaattisesti lapsena kiusaaja olisi sitä loppuikänsä.

Omaa elämääni on vaikeuttaneet suurelta osin kiusaamisen aiheuttamaat masennus, sosiaalisten tilanteiden fobia ja paniikkihäiriö. Ei ole terapia auttanut mitään. Lääkkeistä lähinnä rauhoittavat tekee jotain. Elämäni  on keski-iässäkin vielä päiivästä toiseen rämpimistä, selviämistä. Ei perhettä, ei miestä, ei omistusasuntoa. Kyllä alkoholi- ja lääkeriippuvuus, ongelmat töissä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta, se saattaisi tehdä hyvää. Olet lähihoitaja? Se on hieno työ.

En ole lähihoitaja. 

Ap

Vierailija
24/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Toinen pääkiusaajistani on lääkäri ja naimisissa lääkärimiehen kanssa. Toinen on menestynyt it-alalla, ylennyt koodarista ison firman it-päälliköksi. Eikä kai he enää hullumpia ihmsiäkään ole, en usko että automaattisesti lapsena kiusaaja olisi sitä loppuikänsä.

Omaa elämääni on vaikeuttaneet suurelta osin kiusaamisen aiheuttamaat masennus, sosiaalisten tilanteiden fobia ja paniikkihäiriö. Ei ole terapia auttanut mitään. Lääkkeistä lähinnä rauhoittavat tekee jotain. Elämäni  on keski-iässäkin vielä päiivästä toiseen rämpimistä, selviämistä. Ei perhettä, ei miestä, ei omistusasuntoa. Kyllä alkoholi- ja lääkeriippuvuus, ongelmat töissä jne.

He ovat psykopaateista pahimpia.

Ap

Vierailija
25/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu tuo kiusaaminen? Tekeekö porukat sitä vain syystä, että itsellä on asiat huonosti?En ymmärrä.

Vierailija
26/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kiusaajistani tuli elämänkoululaisia persuja. Nyt eivät kiusaa enää yksittäisiä ihmisiä. Nyt kaikki on vain hallituksen ja maailman syy. 

Vierailija
27/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikun kaakun

Vierailija
28/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kiusaajiesi  sisus on ontto ja kulissit pystyssä.   Se mitä kulissien takana on saattaisi järkyttää. Sinulla on sentään puhdas omatunto ja jalat maassa.  

Hoitajat on sitä paitsi tärkeitä.  Virtuaalinen hali sinulle 

Luulla voi aina, mutta luulo ei ole tiedon väärti. Tutkittua tietoa kun on, että korkeampi tulotaso ja ammattiasema korreloivat lisääntyneen onnellisuuden, paremman terveyden ja pidemmän eliniän kanssa.

Huomionarvoista on, että esim. pelkkä korkea koulutus ei riitä tuomaan samoja hyötyjä.

Toki tämä on tilastotietoihin perustuva yleistys, ja yksilön tasolla on mahdollista olla köyhänäkin onnellinen, kunhan ottaa ensin päänsä pois sieltä katkeruuden orapihlaja-aidasta.

Vierailija
29/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä tiedä millaista heidän elämä todellisuudessa on sen kaiken pinnan alla. Anna olla, keskity omaan elämään, se on ainoa johon pystyt vaikuttamaan.

Tiedän. Se on täydellistä. He uskaltavat jopa pitää verhoja iltaisin auki. 

Ap

Eihän se asenne ja puhetapa toisia kohtaan sieltä ikkunasta näy, siksi niitä verhoja pidetään auki, että ihmiset luulee että kaikki on tosi hyvin ku ketään perhessä ei edes hakata. Itse kuullut myös kun ihminen sanoo että hän pitää verhot aina auki siksi että kukkaan ei soita lastensuojeluun ku näkee että heillä voidaan hyvin, tää siis perheessä missä mm koulu teki lasuja ku lapsi oireili..

Vierailija
30/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sinä tiedä millaista heidän elämä todellisuudessa on sen kaiken pinnan alla. Anna olla, keskity omaan elämään, se on ainoa johon pystyt vaikuttamaan.

Ap

Eihän se asenne ja puhetapa toisia kohtaan sieltä ikkunasta näy, siksi niitä verhoja pidetään auki, että ihmiset luulee että kaikki on tosi hyvin ku ketään perhessä ei edes hakata. Itse kuullut myös kun ihminen sanoo että hän pitää verhot aina auki siksi että kukkaan ei soita lastensuojeluun ku näkee että heillä voidaan hyvin, tää siis perheessä missä mm koulu teki lasuja ku lapsi oireili..

Kyllä he näyttivät hyvinvoivilta pannessaan toisiaan alasti ikkunaa vasten, molemmat tulivat.

Vierailija
31/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kiusaajistani tuli elämänkoululaisia persuja. Nyt eivät kiusaa enää yksittäisiä ihmisiä. Nyt kaikki on vain hallituksen ja maailman syy. 

Elämänkokemusta on kokemusta, mutta politiikasta ei sitten yhtään. Mulla on ADHD minkä varmasti on yks syy siihen miksi muut on pitäny kiysamisena sellaista mitä itse en lapsena edes kiusaamiseksi ymmärtänyt. Näin jälkikäteen ajateltuna mä uskon että kiusaajalla ne ongelmat yleensä ovat eikä kiusatuksi tulleella.

Vierailija
32/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä he näyttivät hyvinvoivilta pannessaan toisiaan alasti ikkunaa vasten, molemmat tulivat.

Pervoilua

Vierailija
33/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajillasi on varmasti omat ongelmansa. Ei menestynyt välttämättä ole onnellinen. Mieti mitä itse haluat ja lähde sitä kohti. 

Vierailija
34/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsellä se, mitä teet itsesi eteen. Mitä jollain muulla on, ei vaikuta suhun.

Vierailija
35/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos keskittyisit siihen omaan elämääsi, etkä muiden?

Ei minulla ole mitään elämää. Vain tuskaa ja kärsimystä.

AP

Koska kiusaajasi ovat vieneet menneisyydestäsi ja tästä hetkestä hyvät muistot, miksi annat heille myös tulevaisuutesi. He eivät mieti sinua. Miksi sinäkään miettisit heitä. He eivät ansaitse sitä.

-toinen kiusattu

Vierailija
36/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu tuo kiusaaminen? Tekeekö porukat sitä vain syystä, että itsellä on asiat huonosti?En ymmärrä.

Jotkut purkaa pahaa oloaan, toiset tylsyyttä, jotkut vaan nauttii vallantunteesta, asemasta laumassa, toiset on ihan vaan sadisteja jotka nauttii toiisen tuskasta. 

Itse olin pääosin kiusattu, mutta myös kiusaaja aina jos pääsin siihen asemaan että oli joku vielä heikompi. Mulla syy oli juuri tuo että kun olin ollut laumassa aina alin, oli hyvä pyrkiä sieltä ylös parempaan asemaan. Se onnistui vain löytämällä vielä heikomman ja polkemalla se alas.

Vierailija
37/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppipuppi

Vierailija
38/38 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että olet psykiatrinen sairaanhoitaja...