mies sanoo rakastavansa mutta häpeää minua
Listaan asioita jotka olen huomannut.
- Ei halua julkisesti näyttäytyä kanssani. Suhteen alussa kyllä näin oli.
- Ei halua jakaa taloutta kanssani. Suhteen alussa taloutemme oli kyllä yhteinen. Nyt asuttuamme 8kk yhdessä niin viimeiset 4kk ne on olleet täysin erillään. Emme syö edes samaa ruokaa.
-Ei halua kuulla asioitani
- Ei tunnusta Facessa suhdettamme. Suhdestatus oli ensimmäiset 6kk ja sitten poisti yhden riidan takia ja ei ole palauttanut.
- Sanoo rakastavansa ja haluavansa elää lopun elämää kanssani. Sinällään kummaa kun en sukujuhliinkaan tai suvun mökille saa tulla. Suhteen alussa nämäkin oli ok. Ei ole enää.
Mitä ihmeen menoa tällainen on? Mies on lähes 50v eli ei mikään kakara pitäisi olla.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:29"]Kysy suoraan häpeätkö minua vai mikä ukkoa riivaa.
[/quote]
Ei kehtaa kysyä... se on jotenkin säälittävää. Täällä voin nimettömästi kyllä ruikuttaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:31"]Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa?
[/quote]
Rakastan häntä syvästi. En kyllä osaa selittää millä perusteella.
Ap
Ehkä mies ei halua sitoutua samalla tavalla kun sinä. Jos et kehtaa suoraan kysyä niin puhukaa edes siitä mitä kumpikin tolta suhteelta toivotte. Tuot omat odotukset sitten tiskiin ja jos mies ei pysty niihin vastaamaan samoin niin nosta kytkintä tai lopeta valitus ja muuta omia toiveita.
Mies on kanssasi vain tottumuksen ja mukavuudenhalun takia, luultavasti etsii koko ajan netistä ja muualta uutta naista. Pistä se koville, häivy vaikka jonnekin pariksi päiväksi ja katso miten sitten suu pannaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:31"]Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa?
[/quote]
Rakastan häntä syvästi. En kyllä osaa selittää millä perusteella.
Ap
[/quote]
Ok. Mies kohtelee sinua huonosti ja vie rahasi. Käytöksensä perusteella hän ei arvosta sinua lainkaan, vaan haluaa hyväksikäyttää. Toisaalta mahdollistat sen hänelle.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:31"]Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa? [/quote] Rakastan häntä syvästi. En kyllä osaa selittää millä perusteella. Ap
[/quote]
No onnea ja iloa sitten kun narsisti hyväksikäyttäjä on IHQ! Kaiketi on iso mulkku ja hyvä käyttö. Onnea valitsemalles uralle. Mee ja lisäänny vielä ton Kyrpäs kassa.. ssitä se riemu repiää kun lompakollasi on ILoisen mukulatkin.
No sehän vinkuu minua kotiin jo parin tunnin jälkeen. Ei itsekään malta olla pitkiä aikoja pois kotoa. Ja on järjettömän mustasukkainen. Tarkistaa bussin kulkemiset, kauppareissun kestot ja viimeksi jopa tv-ohjelmat mitä sanoin katsoneeni ystäväni kanssa. Ohjelman keston ym. On tosi kärttyisä jos ei ole kunnon selitystä
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:31"]Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa? [/quote] Rakastan häntä syvästi. En kyllä osaa selittää millä perusteella. Ap
[/quote]
No onnea ja iloa sitten kun narsisti hyväksikäyttäjä on IHQ! Kaiketi on iso mulkku ja hyvä käyttö. Onnea valitsemalles uralle. Mee ja lisäänny vielä ton Kyrpäs kassa.. ssitä se riemu repiää kun lompakollasi on ILoisen mukulatkin.
[/quote]
Ei tule lapsia
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:40"]
No sehän vinkuu minua kotiin jo parin tunnin jälkeen. Ei itsekään malta olla pitkiä aikoja pois kotoa. Ja on järjettömän mustasukkainen. Tarkistaa bussin kulkemiset, kauppareissun kestot ja viimeksi jopa tv-ohjelmat mitä sanoin katsoneeni ystäväni kanssa. Ohjelman keston ym. On tosi kärttyisä jos ei ole kunnon selitystä Ap
[/quote]
Pettäjäthän ne yleensä ovat mustasukkaisimpia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:40"]No sehän vinkuu minua kotiin jo parin tunnin jälkeen. Ei itsekään malta olla pitkiä aikoja pois kotoa. Ja on järjettömän mustasukkainen. Tarkistaa bussin kulkemiset, kauppareissun kestot ja viimeksi jopa tv-ohjelmat mitä sanoin katsoneeni ystäväni kanssa. Ohjelman keston ym. On tosi kärttyisä jos ei ole kunnon selitystä
Ap
[/quote]
Hän on jotenkin sairas päästään. Kysy suoraan häneltä, mistä on kysymys. Nosta kissa pöydälle ja kysy.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:40"]
No sehän vinkuu minua kotiin jo parin tunnin jälkeen. Ei itsekään malta olla pitkiä aikoja pois kotoa. Ja on järjettömän mustasukkainen. Tarkistaa bussin kulkemiset, kauppareissun kestot ja viimeksi jopa tv-ohjelmat mitä sanoin katsoneeni ystäväni kanssa. Ohjelman keston ym. On tosi kärttyisä jos ei ole kunnon selitystä Ap
[/quote]
Pettäjäthän ne yleensä ovat mustasukkaisimpia.
[/quote]
Niinhän ne on. Tiedän että hän on pettäjä. Minun pettämisestä en tiedä. Oikeastaan ei edes kiinnosta. Se vasta risookin sitä.
Ap
Löyhässä hirressä. Pitää sinua kun ei juuri nyt ole parempaa tarjolla, mutta ei ole tosissaan. Niin nähty :(
50 vuotias vaihtelee jotain suhdestatustaan Facebookissa. Anna mun kaikki kestää! :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:48"]Löyhässä hirressä. Pitää sinua kun ei juuri nyt ole parempaa tarjolla, mutta ei ole tosissaan. Niin nähty :(
[/quote]
Olen aika vakuuttunut että parempaa ei tule saamaan. Ei kukaan kestä häntä kovin pitkään. Olen ensimmäinen näinkin pitkä suhde 10 vuoteen. Hän on sietämätön kusipää. Valitettavasti myös sielunkumppani hyvinä hetkinä. Teemme asiat samalla tavalla ja mielipiteet on monista asioista samat. Sanoo että välillä vihaa minua enemmän kuin ketään muuta, mutta jostain syystä rakastaa enemmän. Sama täällä. Hän on hirveä ihminen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:49"]50 vuotias vaihtelee jotain suhdestatustaan Facebookissa. Anna mun kaikki kestää! :D
[/quote]
Kerran vaihtanut. Ei vaihtele.
Ap
Oletko masokistilluonteinen ihminen ja saatko nautintoa siitä, että sinua kohdellaan huonosti?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:55"]Oletko masokistilluonteinen ihminen ja saatko nautintoa siitä, että sinua kohdellaan huonosti?
[/quote]
Teen kyllä parhaani että maksan potut pottuina. Mikä itseasiassa on auttanut. Hän on vihdoin tajunnut että jos hän on paskamainen niin olen minäkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:22"]
Tienaan kaksikertaa enemmän kuin mies. Mies ei maksa esim asumisesta mitään. Että kuka on loinen? Ap
[/quote]
No miksi sitten valitat erillisestä taloudesta. Oisit iloinen.
[/quote]
Siinä (hyvällä tuurilla) tuleva narskuloinen harjoittelee vastaväitteitä jokaiseen tyttösen aiheelliseen syytökseen. Muistakaa sitten, että nämä on jo kuultu eikä spontaaniudesta tietoakaan.
Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa?