Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelin naista ensimmäistä kertaa 32 vuotiaana

Vierailija
07.07.2015 |

Olin viikonloppuna viettämässä iltaa kaveriporukan kanssa. Jossain vaiheessa iltaa yhden kaverin tyttöystävä alkoi kahden kesken kertomaan omista parisuhteeseen liittyvistä ongelmistaan. Kertoi muunmuassa että ei saa mitään huomiota mieheltään, ja että mies, joka on kaverini oli lyönyt naista edellisenä viikonloppuna. Kuuntelin naisen murheita mutta kerroin että en osaa sanoa mitä hänen kannattasi tehdä. Silittelin tämän naisen olkapäätä varovaisesti, jonka jälkeen hän otti minusta kiinni ja suuteli suulle vastasin suudelmaan ja suudeltiin jonkinaikaa. Tämän jälkeen nainen kertoi että häntä panettaa, ja olisi halunnut tulla luokseni yöksi. En kutsunut häntä luokseni, koska en halua pilata välejä kaveriini, jos tästä jutusta olisin jäänyt kiinni. Naisen mies joka on aika kova ottamaan alkoholia ja oli jo sammunut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun hän oli varattu.

Vierailija
2/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun et päässyt myös poikuudestasi eroon samalla.

Vierailija
4/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella ollut aikaisemmin jotain kiinnostusta sua kohtaan?

Vierailija
5/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:51"]

Harmi, kun et päässyt myös poikuudestasi eroon samalla.

[/quote]

Mulla ei ole kavereita kovin paljoa, en halua menettää niitä tämmöisten juttujen takia. Olen tuntenut tämän kaverin jo yläasteelta alkaen.

ap

Vierailija
6/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aika ankarat ja ikävät käsitykset miehen vartalosta ja seksikkyydestä. Kyllä itsellänikin käy monesti lyöminen mielessä, kun nainen tulee kadulla vastaan. Syy siihen ovat tämän palstan ja muiden foorumien naisten kommentit miehistä. En tietenkään ikinä löisi (tai eihän mitään voi elämässä varmaksi tietää), mutta vituttaa kyllä ajatella, miten vähän mies saa takaisin naisille antamastaan huomiosta ja ihan peruskunnioituksesta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Olen huomannut että tuo nainen on monesti tullut viereeni istumaan ja on halunnut pitää minua kädestä. Mutta en ole tajunnut sen merkitsevän mitään.

Vierailija
8/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:07"]

[/quote]

ap

Olen huomannut että tuo nainen on monesti tullut viereeni istumaan ja on halunnut pitää minua kädestä. Mutta en ole tajunnut sen merkitsevän mitään.

[/quote]

Vierailija
9/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää.

Vierailija
10/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:19"]

Naisilla on aika ankarat ja ikävät käsitykset miehen vartalosta ja seksikkyydestä. Kyllä itsellänikin käy monesti lyöminen mielessä, kun nainen tulee kadulla vastaan. Syy siihen ovat tämän palstan ja muiden foorumien naisten kommentit miehistä. En tietenkään ikinä löisi (tai eihän mitään voi elämässä varmaksi tietää), mutta vituttaa kyllä ajatella, miten vähän mies saa takaisin naisille antamastaan huomiosta ja ihan peruskunnioituksesta.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Sä oot kyllä niin sairas.

Vierailija
11/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:19"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Sä oot kyllä niin sairas.

[/quote]Sinä et ole pätevä sieltä mitään diagnooseja tekemään. Minä vain kerroin rehellisesti, miten pahalta joskus tuntuu, kun pitäisi vain jaksaa etsiä onneaan tällaisessa ympäristössä. Negatiiviset ajatukset aiheuttavat joskus negatiivisia vasta-ajatuksia ja se ei ole mitenkään sairasta, vaan ihan normaalia. Sairasta on asiakaspalvella ja hymyillä entistä kovempaa saadessaan paskaa niskaan. Kyllä minulla on oikeus negatiivisiin tunteisiin siinä missä muillakin ja mieluiten kokisin vain positiivisia tunteita, mutta valitettavasti maailma ei toimi ihan niin, vaan niin kauan kuin on negatiivisia tapahtumia, on myös negatiivisia tunteita ja ajatuksia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 33-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän