Kuinka vanha olit kun muutit pois kotoa?
Vanhempiesi luota siis.
Ap muuttaa juuri, 19-vuotiaana.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:45"]
17-vuotiaana muutin avoliittoon
[/quote]
Mulla sama :)
19-vuotiaana opiskelemaan. Olisin halunnut muuttaa jo lukiota varten, mutten saanut lupaa mikä ehkä oli ihan hyvä juttu.
Aloin vähitellen muuttamaan 14-vuotiaana, eli kaikki lomat ja viikonloput uudessa kodissa (myös koko kesäloma,talviloma jne). Näin tein koulun takia, vanhempani asuivat peruskoulun ja lukion lähellä, jopa kävelymatkan päässä, kun uusi koti taas ihan eri kaupungissa. 18-vuotiaana eli kun päätin opintoni muutin kokonaan siihen uuteen kotiin eri kaupunkiin jossa edelleen asun. N23
28-v enkä ole muuttanut vieläkään. Asun vanhempien nurkissa, duunia tai koulutusta ei ole ja työhistoria on olematon. Olen SOSIAALIPUMMI joten imekää moloa, heh heh.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:56"]
Vanhempiesi luota siis. Ap muuttaa juuri, 19-vuotiaana.
[/quote]
En ole vieläkää muuttanut, 43v.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:15"]
28-v enkä ole muuttanut vieläkään. Asun vanhempien nurkissa, duunia tai koulutusta ei ole ja työhistoria on olematon. Olen SOSIAALIPUMMI joten imekää moloa, heh heh.
[/quote]
Olin sinun iässäsi asunut jo 11 vuotta pois vanhempien luota, oli koulutus, ammatti, työpaikka ja työkokemusta. No, nyt 40 vuotiaana voit arvata, että asiat on vieläkin paremmin. Ja onneksi on, jonkunhan täytyy maksaa veroja ja pitää huolta heikkolahjaisimmista lähimmäisistä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:19"]
[/quote]
Olin sinun iässäsi asunut jo 11 vuotta pois vanhempien luota, oli koulutus, ammatti, työpaikka ja työkokemusta. No, nyt 40 vuotiaana voit arvata, että asiat on vieläkin paremmin. Ja onneksi on, jonkunhan täytyy maksaa veroja ja pitää huolta heikkolahjaisimmista lähimmäisistä.
[/quote]
Olet heikkolahjainen, päätellen asenteestasi.
KIINNOSTAA oletteko naisia/miehiä? Onko eroa :)
Itse muutin 17- v. (Viikko oli 18v synttäreihin). Isälle en ollut kertonut että muutan, oltiin riidoissa. Nainen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:19"]
[/quote]
[/quote]
Olet heikkolahjainen, päätellen asenteestasi.
[/quote]
No niinpä oletkin!
16