Kuinka vanha olit kun muutit pois kotoa?
Vanhempiesi luota siis.
Ap muuttaa juuri, 19-vuotiaana.
Kommentit (77)
24-v. Olisin halunnut muuttaa aiemmin, mutta olin ns. syrjäytynyt.
17-vuotiaana. Onni niille jotka voivat asua vanhemmaksi kotonaan - helppoa asioista huolehtiminen ei ollut persaukisena.
22-vuotiaana suoraan poikaystävän luo.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:58"]
17-vuotiaana. Onni niille jotka voivat asua vanhemmaksi kotonaan - helppoa asioista huolehtiminen ei ollut persaukisena.
[/quote]
Minä kävin kyllä töissä lukion ohessa. Muutin myös 17-vuotiaana.
17-vuotiaana poikaystävän kanssa yhteen. Just tuli 7v yhteiseloa täyteen :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Minä kävin kyllä töissä lukion ohessa. Muutin myös 17-vuotiaana.
[/quote]
Isoilla paikkakunnalla töitä harvemmin on niin nuorille. Suhteilla ainoastaan.
24v. Olin just valmistunut ja saanut jo asuntosäästöt kesätöillä ja reilun vuoden kokopäivätyöskentelyllä sille tolalle että vanhempien lisätakauksella sain ekan asuntoni hankittua säästöillä+lainalla. Ihan sopiva ikä oli ja pääsi mukavasti heti omilleen.
Tänä keväänä muutin ja täytin viikko sitten 18, eli 17-vuotiaana. Äiti tukee kuitenkin rahallisesti vielä lukion loppuun saakka.
Apuaa asun vieläkin kotona, täytin äsken 21 :D
16v. Ja onneksi! Saanut katsoa siskon 20+ loiselämistä kotona jossa tiukkaa rahasta. Ei maksa vuokraa, ei osta mitään yhteistä taloon. Syö vasta ostetut ruuat YKSIN melkein loppuun. Jne jne vaikka mitä paskaa. :D Jos olisi minusta kiinni heittäisin tuon läskiperseen ovesta ulos HETI.
19 olin just täyttänyt, kun laitoin kimpsut ja kampsut kasaan ja lähdin. Yksi tuttu lähti, kun oli 40.
16