Diili 2022 OFFICAL
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1587)
Ja mikä Nelosta vaivaa. Taas ohjelmaa siirretty viikolla.
Kaupataanko asiakkaille Ruutu a??
Vierailija kirjoitti:
Miesten joukkueesta olisi voinut nakata myös turha-mikon pihalle... Tyypillinen isot puheet, pienet teot tyyppi.
Ilmeisesti saa roikkua vielä mukana, koska tukkatyyli on vielä kaameampi kun Jaajolla.
Onneksi sentään sillä rysäpöksyllä oli ehjät housut jalassa.
Finaali tulee olemaan kuin uusinta viime vuodelta : keski-ikäinen, ei niin "instagram ystävällinen" mies ja nuorehko "hyvältä kuvissa ja firman juhlissa/julkaisuissa" näyttävä nainen. Ja voittaja on...?!
Mikä miesten pukeutumista vaivaa? Eikö miehiä kiinnosta vai eikö ne osaa? Pelkääkö no joyain leimaa, jos pukeutuisivat hyvin?
Yhdellä 90-luvun junttirokkarityyli rasvaletteineen. Toisella liian lyhyet housut.
Mikseivät he osaa pukeutua? En halua tuomita...ihmettelen vaan. Kuitenkin aikuisista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä Nelosta vaivaa. Taas ohjelmaa siirretty viikolla.
Kaupataanko asiakkaille Ruutu a??
Olisko siinä helluntai tai joku kirkkopyhä? Voiko vaikuttaa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut jokaisen jakson ja aivan käsittämätöntä, että sukulaisuus suhde Clarissalla riittää täydelliseen vapaamatkustukseen ja jopa voittoon asti? Suomessa siis yleinen ilmiö, mutta aika härski liike suositussa tv-ohjelmassa.
Siis kenen kanssa on sukulainen?
Hän on Jaajon tytär.
Vierailija kirjoitti:
kuka voittaa?
Clarissa voitti ja tämä varmistettiin lähipiiristä jo kun ohjelma alko pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut jokaisen jakson ja aivan käsittämätöntä, että sukulaisuus suhde Clarissalla riittää täydelliseen vapaamatkustukseen ja jopa voittoon asti? Suomessa siis yleinen ilmiö, mutta aika härski liike suositussa tv-ohjelmassa.
Siis kenen kanssa on sukulainen?
Hän on Jaajon tytär.
Siis tarkoitat, että Clarissa on Jaajon ystävän tytär. Jaajo on 43 v. Clarissa 32 v. Joten tuskin Clarissa on Jaajon tytär.
Tuo Mikko...miten hänestä yhtäkkiä löytyi Jaajon mielestä se, joka lopuksi osaa niputtaa asiat yhteen.
Mitä näin. Mies varaa paikan parin myyjän läheltä ja antaa näiden hoitaa työnsä. Itse seisoksii paperi kourassa pylvään vieressä pohtimassa mitä valittamista löytäisi tiimikavereistaan. Osaa kyllä edessäpäin olla kaveria.
Mikäli myös hän olisi tehnyt duunia yhtälailla kuin Henkka ja Jarno he olisivat ehdottomasti pärjänneet tuloksessa.
Eikä noita naisia pidä yhtään väheksyä siitä syystä, että ovat viehättäviä. Tehtävän ottivat ammattimaisesti vastaan ja hoitivat pestinsä.
Eikä Gigantin arvostelukykyäkään pidä aliarvioida t.s, että prseitä olisivat tuijottaneet ja siksi pisteyttäneet. Tuskin.
Alussa mukana neljä nuorta blondinaista, top viidessä vielä kolme. Melkoiset todennäköisyydet.
Ehkä ensi kautta harkitsevat naiset miettii ennen osallistumistaan miltä näyttäisi blondina kun oikeaa väriähän saa purkistakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mikko...miten hänestä yhtäkkiä löytyi Jaajon mielestä se, joka lopuksi osaa niputtaa asiat yhteen.
Mitä näin. Mies varaa paikan parin myyjän läheltä ja antaa näiden hoitaa työnsä. Itse seisoksii paperi kourassa pylvään vieressä pohtimassa mitä valittamista löytäisi tiimikavereistaan. Osaa kyllä edessäpäin olla kaveria.
Mikäli myös hän olisi tehnyt duunia yhtälailla kuin Henkka ja Jarno he olisivat ehdottomasti pärjänneet tuloksessa.
Eikä noita naisia pidä yhtään väheksyä siitä syystä, että ovat viehättäviä. Tehtävän ottivat ammattimaisesti vastaan ja hoitivat pestinsä.
Eikä Gigantin arvostelukykyäkään pidä aliarvioida t.s, että prseitä olisivat tuijottaneet ja siksi pisteyttäneet. Tuskin.
Raaka totuus kuitenkin on, että myyjän myyntimenestykseen liittyy sopivan miellyttävä ulkonäkökin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut parasta vielä pistää kilpailijat tiimin sisällä järjestykseen myynnin perusteella.
Eipä ollut kenelläkään noista mitään kovin kummoista bisnesideaa. Mikon ideaa en edes kunnolla tajunnut. Todennäköisesti Clarissa voittaa, onhan hänen isänsä Jaajon hyvä kaveri. Olin yllättynyt, että Dora putosi - olin varma, että kyseinen tyrkky olisi finaalissa Clarissan kanssa, mutta kai sinne piti mieskin saada.
Ihmettelen miten Clarissa on finaalissa. Ei hän ole osoittanut mitään ihmeellisiä kykyjä kisassa, ollut lähinnä vapaamatkustajana. Tosi noloa.
Jarnohan oli tuossa Gigantti tehtävässä suorastaan pelottava. Puhisi vihaisena ja muutenin oli kuin myrskyn merkki.
Vierailija kirjoitti:
Jarnohan oli tuossa Gigantti tehtävässä suorastaan pelottava. Puhisi vihaisena ja muutenin oli kuin myrskyn merkki.
No olikohan siihen leikattu ne pahimmat taasen? Välillä tuntuvat suorastaan keksivän niitä syitä nyt ei näemmä tarvinnut.
Mikon olisin Jaajona laittanut ennemmin sinne Kallioon kavereittensa tykö. Huonommin hän käyttäytyi silloin siinä tehtävässä, jossa sitä tapahtumaa tehtiin. Osaamaton kaveri, joka tuskin arjessa näkyy, jos on osaavat alaiset.
Millä meriiteillä Clarissa on finaalissa? Dora finaalipaikan olisi ansainnut loppua kohden ehdottomasti ja näistä kilpailijoista voittaa.
Diili on osittain käsikirjoitettu, se tuli täysin selväksi ekasta osasta lähtien. Eihän tollasta ihmisiä kuin Isabella ole olemassakaan ja jos on, niin heidän käsityskykynsä ei riitä Diiliin hakeutumiseen. Koko ohjelma on täynnä epäloogisia päätöksiä. Gigantti- osiossa Jaajo painotti, että tekee ratkaisunsa Gigantin henkilökunnan kommenttien perusteella. Huonoimmat arvostelut sai ylivoimaisesti perähikiän lahja maailmalle Henkka, joka vastoin kaikkia linnonmaan höpinöitä sai jatkaa. Jne jne jne. Täysin ennalta arvattavaa oli naisten voitto, kun vähän leikkivät blondia miesmyyjille. Välillä oli pakko sulkea silmät myötähäpeästä.
Ja nämä "neuvonantajat". Harmaahapsi pöyristyi, kun lasten leikkiosuudessa kilpailijat pohtivat, mitä lapset söisivät. Niin ja mikäs vika tässä pohtimisessa on. "Ei lapset ole mitään avaruusolioita". Älä, ei vai. Tuon huutavan mehumaisterin briljantteja kommentteja ei jaksa edes ruotia. Laittais nyt vaan sen oman putiikkinsa kuntoon.
Mennyt todella surkeaksi koko ohjelma. Ei ole enää edes viihdearvoa.
Vierailija kirjoitti:
No olipa ihme, että Gigantin henkilökunta valitsi tytöt paremmaksi. Ainakin itiksen Gigantissa pojat keskittyvät myynnin sijaan naisten takamuksen tuijotteluun, joten aika helppo piste blondeille.
Olen yhden kerran käynyt Gigantissa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. En ole missään saanut niin huonoa palvelua kuin siellä. Myyjä ei jaksanut vastata edes peruskysymyksiin, olin tekemässä kohtalaisen isoa kauppaa. Joskus myöhemmin ostin yhden laitteen kotiinkuljetuksella. Jopa se kuljetusfirman kuski haukkui Gigantin systeemit maan rakoon, siis omaan työhönsä liittyen.
Ilmeisesti moneen johtajaan kolahtaa kun heitä hieman arvostelee... siis se tukee lausuntoani täysin, kiitos tästä... ja btw. olen tehnyt töitä monien yritysten kanssa joiden liikevaihto on maailman suurimpia ja olen nähnyt kaiken raadollisuuden tässä johtamisessa...