Te joilla ei ole roskista vessassa
Kuljetatteko verikääröt aina taskussa tai kädessänne keittiön roskikseen? Vai vedättekö pöntöstä alas ja tukitte viemärin? Ajatteletteko lainkaan vieraitanne ja heidän kuukautissuojiaan? Minne heitätte käytetyt korvanpuhdistuspuikot? Minne heitätte wc-paperihylsyt? Käärin kerran käytetyn siteen paperiin ja laitoin laukkuuni kun vessassa ei ollut roskista, ja kun pääsin kotiin unohdin sen sinne ja ihmettelin pahaa hajua laukussani vasta päivien päästä.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jos ne menkat on niin normaali asia niin mikä siinä sitte on niin ällöttöttävää että kaveri jättäs sen tamponin/siteen teidän wc roskikseen? Onko se keittiön roskiksessa sitten parempi, keittiössä kuitenkin tehdään ruokaa, tiskataan, syödään... ja se verinen kapine on koko ajan siinä lähettyvillä.. :DD sori ei mua houkuta ainakaan.
Jotkut jopa syövät verilättyjä. On se veri lautasella vähän eri juttu kuin veri roskiksessa.
Minulla tulee verikääröjä vain harvoin. Ainoastaan, jos nenästä tulee verta esimerkiksi baaritappelun jälkeen. Muut roskat kerään lattialle tai lavuaarin reunalle ja vien roskiin kerran viikossa. Vieraita en ajattele, koska luonani käy vain tuttuja ja heitäkin harvoin, eikä heiltä juuri koskaan vuoda verta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on, kun kyläpaikan vessassa ei ole roskista ja vien käytetyn tamponin keittiön roskikseen, ja minulta kysytään että mitä laitoin sinne. No, tamponin, mutta mitä ihmettä teette sillä tiedolla.
Mä vedäm tamponin vessanpytystä alas. Ei tarvitse hiippailla keittössä ja selitellä mitään.
Olisin huolissani jos minun pitäisi kulkea verikääröjen kanssa.
En tarvitse roskista vessassa koska mitä minä sinne laittaisin?
T:M34
Ärsyttävintä on, kun kyläpaikan vessassa ei ole roskista ja vien käytetyn tamponin keittiön roskikseen, ja minulta kysytään että mitä laitoin sinne. No, tamponin, mutta mitä ihmettä teette sillä tiedolla.