Arvostele vartalotyyppini
Mikähän vartalotyyppi olen? Noin kilo normaalipainoon jäljellä.
Lantio 102, vyötärö 82, rinnanympärys 98? Rinnanympäryksestä en ollut varma, miten kuuluu mitata.
Kommentit (24)
Vartalotyypin näkisi heti jos olisi kuva.
Arvostelu tarkoittaa, että sanon sinun olevan liian lihava.
Arvioida olisi nyt oikea termi. Mitä helvettiä muuten teet sillä tiedolla, oletko päärynä tai joku sitruuna?
No haluaisin olla tiimalasi, sehän lienee paras muoto :D en tosin tiedä, miten keho muokkautuu, jos saan vielä viisi kiloa pois. Eihän termillä mitään väliä olekaan. Vyötärö erottuu mielestäni, mutta ei mitenkään todella selkeästi.
Musta sulla ei ole tarpeeksi kapea vyötärö tiimalasiksi. Olet varmaan suora. Tosin kuva auttaisi enemmän että hahmottaa vyötärön erottuvuuden. Suoriakin on monenlaisia.
Tiimalaislla lantio ja olkapäät yhtä levelä, päärynällä lantio leveämpi kuin olkapäät (esim. alaosa 42 ja ylä osa 40)
http://rullallakelalla.blogspot.fi/2015/05/vartalotyypit-ja-pukeutuminen.html
Onko joku tuossa esitellyistä lähellä?
Ehkä persevä tiimalasi. Tai sitten vaan tiimalasi.
Mun mielestä ihan haluttavat numerot.
Entäs mun mitat? 3kg normaalipainoon. Eli 96 rinta , 86 vyötärö, 106 lantio
Olkapäät ja lantio yhtä leveät edestä katsottuna, siitä lantio erottuu hiukan kapenevana osana. Mutta ihan kivalta näyttää, kunhan juuri mietin, kuinka pieni lantion kuuluisi olla, jotta se lasketaan ns. tiimalasi-muottiin. Kiitos vastauksista! Kenties parin viimeisen lisäkilon jälkeen vyötäröstä on lähtenyt vielä parit sentit, saa nähdä.
Tuosta kuvasta - pehmeä suora näyttää aika vastaavalta, mutta myös piirteitä tiimalasista - näyttävät mielestäni samoilta??
Tiimalasin näkee heti. Vyötärö on kapea, rinnat isot ja lantio leveä.
Rinnat eivät ole kyllä kovin isot. Kaipa olen sitten tuo pehmeä suora. Ja tyytyväinen olen kyllä siihenkin!
Ja VYÖTÄRÖ erottuu siis hiukan kapenevana osana - tuohon ylempään korjaus. ap
ja siis kuinka pieni VYÖTÄRÖN kuuluisi olla, jotta se lasketaan tiimalasiksi, jos lantio on siinä sadan paikkeille kuten myös rintamitta. En näköjään osaa kirjoittaa. ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:51"]
Rantapallo
[/quote]
Joo en ole kyllä mikään hoikka vielä, I know :(
Päärynä tai tiimalasi