Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat ostaa jotain saadaksesi itsesi hyvälle mielelle niin mitä ostat?

Vierailija
20.02.2022 |

Tai mitä tilaat silloin netistä?
Masentaa ja ideat vähissä. Olen jumissa kotona enkä pääse aikoihin kaupoille tai muuallekaan piristymään. Jotain pitäisi siis tilata jostain nettikaupasta, jotain mikä piristäisi, ilahduttaisi ja vähentäisi masennusta. Budjetti 1-100 €. Tulee mieleen vain suklaalevy. Mitä sinä tilaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan osakkeita. Osakkeet tuovat lisää rahaa. Lisäraha tuo valinnanmahdollisuuksia ja turvallisuutta.

Krääsän ostaminen netistä ei inspiroi tai ilahduta minua pätkääkään.

Vierailija
42/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni kukkia tai jonkun kivan kosteusvoiteen tai huulipunan. Tai juustoa.

Tai kengät, mutta niitä ei voi ostaa nettikaupatw eikä tuo budjetti riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut jo monta hyvää ideaa, kiitos. Tekee mieli nyt omituista kasvia, tulppaanikimppua, jäätelöä ja löylytuoksua. Sekä jotain erikoista leivontatarviketta. Ap

Vierailija
44/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissisen ilotytön.

Vierailija
45/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, kuohuviiniä, ihonhoitotuotteita. Alle sadalla eurolla saat nuo kaikki.❤️

Vierailija
46/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tarvitse sillä hetkellä mitään, mutta haluttaa ostaa jotain, niin menen nettipankkiin selaamaan rahastoja ja laitan jonkun ylimääräisen pikkusumman johonkin rahastoon.

Vierailija
47/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkia, kuohuviiniä, ihonhoitotuotteita. Alle sadalla eurolla saat nuo kaikki.❤️

Saakohan skumppaa jostain kotiinkuljetuksella?

Ap

Vierailija
48/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan osakkeita. Osakkeet tuovat lisää rahaa. Lisäraha tuo valinnanmahdollisuuksia ja turvallisuutta.

Krääsän ostaminen netistä ei inspiroi tai ilahduta minua pätkääkään.

En minä tulppaaneja ja suklaata sanoisi krääsäksi.

Ap

Vierailija
49/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni kukkia. Jotain sellaisia,  mitkä kestävät kauan. Neilikat on aika hyviä, iloa pitkäksi aikaa. 

Uppoan eBayn, huutiksen ja torin uumeniin ja selailen fb-ryhmiä niin kauan, että löydän jotain ihanaa ylihalpaa, keräilyharrastukseen liittyvää. Rentoudun kirppareilla myös ja yleensä kaikenlaista kaunista ja tarpeellista löydänkin

Vierailija
50/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita sopiva summa suosikkihyväntekeväisyysjärjestöllesi. Auttaa aina hyvän mielen saamisessa.

Vierailija
51/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua piristäisi, jos ei tarvitsisi ostaa hetkeen mitään. Nytkin masentaa se, kun tilit huutavat tyhjää, ja pitäisi ostaa kuivausrumpuun uusi pölykapseli, ja autoon kesärenkaat. Toki kesärenkaiden hankinta voi onneksi odottaa kuun vaihteeseen, jolloin minulla on taas hiukan rahaa, kun lopputili maksetaan, ja Kelastakin ehkä tulee taas jotain.

Vierailija
52/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viskiä ja Fazerin sinistä suklaata, en tiedä miksi mutta nuo kaksi asiaa saa aikaan semmosen "mulla on kaikki ihan hyvin" fiiliksen vaikkei niitä nauttiskaan :D kuhan ne vaan on.

Vierailija
53/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anime/manga -patsaita. Tosin tuolla budjetilla et saa oikeastaan mitään kunnollista anime/manga -patsasta.

Mistä ostat anime- ja mangapatsaita? Minkä kokoisia  ja mitä materiaalia. jos ei satanen riitä?

Vierailija
54/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin kukkia, ruokaa ja samppanjaa ja hyvän kaverin vieraisille syömään ja kaatelemaan juomia laseihin ja jakamaan mehukkaita juoruja. Ehkä puoli tusinaa hyvää kirjaa. Kilo villalankoja ja parit puikot. Ristisanatehtäväkirja ja isoja palapelejä. Kai noilla jo ainakin viikon pärjää.

Vierailija
55/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa. Ehdottomasti.

Piristää aina. Uudet tuotteet jeee

Just tilaisin house of organic verkkokaupasta luonkos päiviltä aika paljon kaikkea.

Mut masentuneena ihmisenä suon tämän itselleni koska se piristää.

Vierailija
56/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kukkia. 

Netistä ostan jotain kosmetiikkaa, jonkun kosteusvoiteen tai ihanan hoitoaineen hiuksille tai ripsivärin.

Tuoksukynttilän. Esim. Yankee Candle-kynttilät on ihania.

Vierailija
57/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Hyvää viskiä ja Fazerin sinistä suklaata, en tiedä miksi mutta nuo kaksi asiaa saa aikaan semmosen "mulla on kaikki ihan hyvin" fiiliksen vaikkei niitä nauttiskaan :D kuhan ne vaan on.

Ollaan me ihmiset vaan erilaisia. Mulla nää ei toimis. 😃😃 viskin joutuis lahjottaan jollekin ja suklaa jäis syömättä

N30

Vierailija
58/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Mulla on sama, mutta viskin tilalla viinipullo. Vaikka en sitä viiniä joisikaan, niin jos se on jääkaapissa niin kaikki on tosi jees.

Vierailija
59/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkia.

Vierailija
60/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en piristy mistään ostamisesta. Kuuntelen musiikkia, lähden tunnin lenkille tai luen, jos mieliala kaipaa kohennusta.

Sama minulla. Shoppailuhalut tyystin kadonneet. Ulkoilu, etenkin luonnossa liikkuminen piristää. Lainaan naapurin koiraa kaveriksi kun omaa ei ole. Illalla luen kirjaa, se vie ajatukset pois kurjista asioista.

Musiikin kuuntelu tekee myös hyvää. Jos jotain ostan niin kukan, mieluiten orkidean.