Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat ostaa jotain saadaksesi itsesi hyvälle mielelle niin mitä ostat?

Vierailija
20.02.2022 |

Tai mitä tilaat silloin netistä?
Masentaa ja ideat vähissä. Olen jumissa kotona enkä pääse aikoihin kaupoille tai muuallekaan piristymään. Jotain pitäisi siis tilata jostain nettikaupasta, jotain mikä piristäisi, ilahduttaisi ja vähentäisi masennusta. Budjetti 1-100 €. Tulee mieleen vain suklaalevy. Mitä sinä tilaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista ja savulohta.

Vierailija
62/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin tuc keksejä, paria voimakasta pehmeää juustoa, viinirypäleitä. Pari levyä suklaata. Tulppaanikimpun. Jonkun ihanan tuoksuisen suihkugeelin ja kasvonaamion. Hyvän tuoksuista pyykkietikkaa. Pörröiset sukat. Pienen söpön pehmolelun joka juuri mahtuisi käteen kun menisin nukkumaan. Satanen voisi juuri riittää noihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyvaahtoa ja jotain tuoksua

Vierailija
64/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita sopiva summa suosikkihyväntekeväisyysjärjestöllesi. Auttaa aina hyvän mielen saamisessa.

Mun täytyy sanoa että en saa tuosta hyvää mieltä ollenkaan. Harmittaa vain kun vetävät osan rahasta välistä kuluihin ja on epäselvää minne loput rahoista menevät, kasvotonta touhua. Lahjoitun joulun alla eräälle vähävaraiselle perheelle lahjakortin jouluruokiin, siitä tuli hyvä mieli. Ap

Vierailija
65/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabista ja savulohta.

Oi, ollaan samaksi. Just viimeviikolla ostin puolen kilon palan savulohta ja 5g kukkaa. Kyllä tuli parempi mieli.

Vierailija
66/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en piristy mistään ostamisesta. Kuuntelen musiikkia, lähden tunnin lenkille tai luen, jos mieliala kaipaa kohennusta.

En pääse lenkille. Jalka muussina, ulkona liukasta. Joudun lusimaan nyt viikkoja kotona. Yritin kuunnella musiikkia mutta se alkoi vain itkettämään. Ap

Jos sua surettaa, niin kannattaa sitten itkeä mieluummin kuin lähteä ostelemaan tavaroita lohdukkeeksi. 

Tutkimusten mukaan hyvänmielen ostelua seuraa aina morkkis ja suurin mielihyvä koetaan ennen ostotapahtumaan. Mitäpä jos vain suunnittelisit ostavasi asioita, mutta jättäisit itse maksutapahtuman väliin. Eivät ne paketit sua kuitenkaan ilahduta sitten kun tulevat. 

Vierailija
67/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Hyvää viskiä ja Fazerin sinistä suklaata, en tiedä miksi mutta nuo kaksi asiaa saa aikaan semmosen "mulla on kaikki ihan hyvin" fiiliksen vaikkei niitä nauttiskaan :D kuhan ne vaan on.

Mennään naimisiin :D

Vierailija
68/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en piristy mistään ostamisesta. Kuuntelen musiikkia, lähden tunnin lenkille tai luen, jos mieliala kaipaa kohennusta.

En pääse lenkille. Jalka muussina, ulkona liukasta. Joudun lusimaan nyt viikkoja kotona. Yritin kuunnella musiikkia mutta se alkoi vain itkettämään. Ap

Jos sua surettaa, niin kannattaa sitten itkeä mieluummin kuin lähteä ostelemaan tavaroita lohdukkeeksi. 

Tutkimusten mukaan hyvänmielen ostelua seuraa aina morkkis ja suurin mielihyvä koetaan ennen ostotapahtumaan. Mitäpä jos vain suunnittelisit ostavasi asioita, mutta jättäisit itse maksutapahtuman väliin. Eivät ne paketit sua kuitenkaan ilahduta sitten kun tulevat. 

Kyllä uskon että ne kukat ja suklaa tai jätski ja se löylytuoksu ihan oikeasti ilahduttaa kun ne tulee. En ole mikään himoshoppailija ja nauttisi ostamisesta sinänsä. Ap

Vierailija
69/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöasun.

Vierailija
70/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet kauniit lakanat.

Vierailija
71/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisin tuc keksejä, paria voimakasta pehmeää juustoa, viinirypäleitä. Pari levyä suklaata. Tulppaanikimpun. Jonkun ihanan tuoksuisen suihkugeelin ja kasvonaamion. Hyvän tuoksuista pyykkietikkaa. Pörröiset sukat. Pienen söpön pehmolelun joka juuri mahtuisi käteen kun menisin nukkumaan. Satanen voisi juuri riittää noihin.

Ihana hemmottelusetti! Hyvä lahjaideakin tämä.

Vierailija
72/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus (harvoin!) ajaudun shoppailemaan aikeenani ostaa itselleni jotain kivaa, huomaan aina hankkivani jotain miehelle, pojalle ja koiralle.

Viimeksi piti ostaa itselleni kengät, mutta tulin kotiin mukanani taidetarvikesetti pojalle, paita miehelle ja herkkuja koiralle. Ne kengät jäivät hankkimatta.

En oikeastaan tykkää ostella mitään ylimääräistä itselleni.

Vierailija
73/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran punaista maitoa ja kaksi pakettia tuplatäyte-oreoita.

Vierailija
74/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä.

Vierailija
75/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako joku ihan rehellisesti ja oikeasti hyvän mielen kun lahjoitti jollekin spr:lle?

Vierailija
76/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelin (olen addikti, tiedän)

Vierailija
77/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako joku ihan rehellisesti ja oikeasti hyvän mielen kun lahjoitti jollekin spr:lle?

Ei eikä se lahjaksi afrikkaan vuohi.

Vierailija
78/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin muutaman kynsilakan ja/tai muuta kosmetiikkaa. Kun mulla oli jalka paketissa lakkailin paljon kynsiäni ja kokeilin erilaisia meikkejä itseäni ilahduttaakseni.

Vierailija
79/83 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen etsyyn ja tai vaikka lushiin ja tilaan ihania saippuoita.

Vierailija
80/83 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja.