Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat ostaa jotain saadaksesi itsesi hyvälle mielelle niin mitä ostat?

Vierailija
20.02.2022 |

Tai mitä tilaat silloin netistä?
Masentaa ja ideat vähissä. Olen jumissa kotona enkä pääse aikoihin kaupoille tai muuallekaan piristymään. Jotain pitäisi siis tilata jostain nettikaupasta, jotain mikä piristäisi, ilahduttaisi ja vähentäisi masennusta. Budjetti 1-100 €. Tulee mieleen vain suklaalevy. Mitä sinä tilaisit?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta. Mutta eipä se hyvä mieli kauaa kestä ja kostautuu parin päivän krapulana. Joo, olen tyhmä.

Vierailija
22/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa fiilistä ostamalla jotain vaan henkiset asiat saa olon tuntumaan hyvälle..en osaa neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon kokeillu lohtuostamista, mutta tulee vaan valju ja entistä kurjempi olo, koska huomaa ettei se autakaan!

Vierailija
24/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele synttärikortteha.

Vierailija
25/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varon ostelua, koska se vie vaan rahat muttei tuo onnea.

Vierailija
26/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en piristy mistään ostamisesta. Kuuntelen musiikkia, lähden tunnin lenkille tai luen, jos mieliala kaipaa kohennusta.

En pääse lenkille. Jalka muussina, ulkona liukasta. Joudun lusimaan nyt viikkoja kotona. Yritin kuunnella musiikkia mutta se alkoi vain itkettämään. Ap

Tilaa nastat kenkiin.

Vierailija
27/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulppaanit olisi kyllä kiva. Täytyypä katsoa mistä saisi tilattua kotiin edullisesti. Ap

Tulppaaneja oli just jossain marketissa tarjouksessa.

Tilaat ruokakassin verkosta, tulppaanit mukaan siihen. Tuotteiden valinta on sinulle ajankulua, ehkä hauskaakin, jos et ole ennen tilannut.

Ja kun lähetys tuodaan, voit tutustua kassiin kuin yllätyspussiin. Se tuntuu erilaiselta luin jos olisit itse poiminut tavarat kaupassa. Ja kukat tulevat kuin lahjana. ☺️

Vierailija
28/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoauto on sellainen hankinta mitä en ole katunut, keväällä kun ilmat lämpenee niin napista katto alas ja voi nauttia.

Vierailija
29/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeita.

Vierailija
30/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaaneja, jäätelöä ja naistenlehti.

Vierailija
31/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää ruokaa. Leikkokukkia?

Itseäni ilahduttavat omituiset huone/puutarhakasvit joita minulla ei vielä ole mutta niitä ei nykyään kävele vastaan kovin usein eli en voi oikein valita milloin ostan.

Vierailija
32/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulppaanit olisi kyllä kiva. Täytyypä katsoa mistä saisi tilattua kotiin edullisesti. Ap

Tulppaaneja oli just jossain marketissa tarjouksessa.

Tilaat ruokakassin verkosta, tulppaanit mukaan siihen. Tuotteiden valinta on sinulle ajankulua, ehkä hauskaakin, jos et ole ennen tilannut.

Ja kun lähetys tuodaan, voit tutustua kassiin kuin yllätyspussiin. Se tuntuu erilaiselta luin jos olisit itse poiminut tavarat kaupassa. Ja kukat tulevat kuin lahjana. ☺️

Kiitos, katson jos prismasta tai sittarista saisi. Olen tilannut useinkin ruokaa niistä kotiin, täälle Espoossa molemmat kuljettaa meille. Ap

33/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin sinuna ajanvietettä:

- ukulele ja nuotteja

- lankaa ja puikot/virkkuukoukku (+ ehkä ohje)

- hyvät värikynät ja aikuisten värityskirja

- mattopuukko ja erivärisiä kartonkeja

Vierailija
34/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en piristy mistään ostamisesta. Kuuntelen musiikkia, lähden tunnin lenkille tai luen, jos mieliala kaipaa kohennusta.

En pääse lenkille. Jalka muussina, ulkona liukasta. Joudun lusimaan nyt viikkoja kotona. Yritin kuunnella musiikkia mutta se alkoi vain itkettämään. Ap

Tilaa nastat kenkiin.

On jo mutta ei niistä nyt ole apua.

Ap

Vierailija
35/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden aseen tai tarvikkeita vanhaan. Myös latauskamppeet piristää kummasti(lataan itse osan patruunoistani). Vaimo ei kieltämättä aina hurraa näille hankinnoille. Ovat kaikki suht arvokkaita jos laatua ostaa. Onneksi ei tarvi laskee senttejä.

Vierailija
36/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hyvää ruokaa. Leikkokukkia?

Itseäni ilahduttavat omituiset huone/puutarhakasvit joita minulla ei vielä ole mutta niitä ei nykyään kävele vastaan kovin usein eli en voi oikein valita milloin ostan.

Kiitos tämä on hyvä, minäkin tykkään omituisista kasveista. Ap

Vierailija
37/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoauto on sellainen hankinta mitä en ole katunut, keväällä kun ilmat lämpenee niin napista katto alas ja voi nauttia.

Mistä olet satasella löytänyt avoauton?

Vierailija
38/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostelen" ideoita pinterestistä. Hyvät löydöt tuntuu hyvältä ja palkitsevalta, vaikka ne ovat vain sähköistä keräilyä ja suunnittelua. Esim puutarhaunelmia, käsityöinspistä, sisustusvinkkejä..

Vierailija
39/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnan!

Vierailija
40/83 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostelen kuntoiluvälineitä/treenivaatteita tai sit joku hierontahärveli kun mulla on aina paikat jumissa.

Työkalut ja -tarvikkeet piristää aina myös kun harrastan puutöitä. Joku hyvä Lp-levy.

Huonekasvit, siemenet, kukat? Jotain kallista syötävää, mitä et normaalisti henno ostaa?

Mä olen nyt kuolannut värivirheellistä peikonlehteä, jonka pelkät pistokkaatkin maksaa 50e.

Tai sit lastillinen viinaa Saksasta.