Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut samat raskausoireet joka raskaudessa??

Vierailija
07.07.2015 |

keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta 03/15. Nyt yritystä jo kolme kiertoa takana eikä tärppää. :( huomenna pitäisi alkaa vuodot, mutta ei kuukautiskipuja ollenkaan. Ainoastaan rinnat tuntuvat turvonneilta (yleensä en ole huomannut mitään).

ekat kuukautiset eivät olleet kunnolliset, tuli vain pari tippaa verta. Voiko kohtu olla niin vaurioitunut ettei enää raskauden uudelleen? Muita joilla kestänyt kauan? Ensimmäinen sai alkunsa kertapanosta. 

ekan tärpin oireet ennen plussaa oli kuukautisten alkamisen aikoihin alkanut järjetön vatsakipu ja selkäkipu ja hormonaalinen vatsan sekoaminen kuten menkoissa. Menkkoja ei vaan tullutkaan. 

Nyt ei mitään oireita eli kaipa menkat alkamassa. :( onko teillä olleet samat oireet joka raskaudessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitä nyt niin palelu ja rintojen turvotus. Muilla mitään?

Ap

Vierailija
2/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaista on. Tässä tokassa turvotusta enemmän, väsyttää enemmän ja pahoinvointi on ympärivuorokautista. Lisäksi alussa vatsaa nippaili ja juili tosi paljon. Ekassa en muista muita oireita alussa kuin aamupahoinvoinnin.

Nyt vko 9.

Vierailija
4/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli vielä voi olla toiveita kun menkkoja ei kuulu :) lähipäivinä selviää!

Ap

Vierailija
5/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:24"]Erilaista on. Tässä tokassa turvotusta enemmän, väsyttää enemmän ja pahoinvointi on ympärivuorokautista. Lisäksi alussa vatsaa nippaili ja juili tosi paljon. Ekassa en muista muita oireita alussa kuin aamupahoinvoinnin.

Nyt vko 9.
[/quote]

Mulla ihan sama toisessa raskaudessa, noiden päälle vielä hirveät selkäkivut. Nyt viikkoja 21. Ensimmäisessä raskaudessa ei oikein mitään oireita.

Vierailija
6/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa neljässä raskaudessa erilaiset oireet, yks kkm ja kaavinta. Kaavinnan jälkeen tein positiivisen r-testin, kun keskenmenneellä olisi ollut laskettu aika. Itse pelkäsin silloin samaa, että kohtu olisi vaurioitunut. Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden oireet voivat kyllä olla ihan mitä vaan tai ei mitään. Mulla oli toisessa alkuraskaudessa palelua, ei muuta ja toisessa kiinnittymisvuoto ja matkapahoinvointia, ei muuta.
Jos kuukautistesi pitäisi alkaa huomenna, voithan tehdä herkän testin jo tänään?

Vierailija
8/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:39"]

Alkuraskauden oireet voivat kyllä olla ihan mitä vaan tai ei mitään. Mulla oli toisessa alkuraskaudessa palelua, ei muuta ja toisessa kiinnittymisvuoto ja matkapahoinvointia, ei muuta. Jos kuukautistesi pitäisi alkaa huomenna, voithan tehdä herkän testin jo tänään?

[/quote]

viime kuussa tuli pettymys kun testasin sinä aamuna kun olis pitäny menkat alkaa ja illalla ne sitten alkoikin. En ehkä vielä viitsi sen takia. Jos myöhästyy pari pv niin ilman muuta testaan.

ap

Vierailija
9/10 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa oli heti alussa palelua ja väsymystä, sellaista "olen varmaan tulossa kipeäksi"-oloa ennen kuin tein testin. Tokassa ei mitään muuta kuin vahva intuitio. Kolmannessa olin todella kovassa flunssassa ja kuumeessa kun plussasin menkkojen ollessa reilun viikon myöhässä. Eli kaikissa ollut alussa erilaiset oireet, myöhemmin pahoinvointi ja väsymys joka kerralla yhtä pahoja.

Vierailija
10/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee jotain ruskeaa vuotoa että se tästäkin kuusta. :(

ap