Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveät treffit!!! (osa 2)

Vierailija
07.07.2015 |

Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia.

Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä.

Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut.
10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin"

11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa"

Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:30"]Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia.

Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä.

Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut.
10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin"

11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa"

Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.

[/quote]

Onko miehen nimi Julius? Yritin opettaa vessan jälkeen käsienpesua, ja isoäidin traagisesta kuolemasta puhui noin kerran viikossa.

Vierailija
2/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Minä taas sovin joskus nuorempana (ja PALJON hyväuskoisempana) treffit netissä tutustumani miehen kotiin, tyhmä kun olin.

Koti oli aivan järkyttävä kaaos, en edes pysty kunnolla kuvailemaan sitä. Tavarat sikin sokin, hyvä kun liikkumaan pääsi, pölyä ja paskaa joka puolella, wc:n pönttö ihan musta (sanomattakin selvää, etten iljennyt käyttää) ja kaikkia astiat tiskaamatta.

Tämä ihana treffikumppanini sitten keksi ehdottaa, että hän laittaisi meille jotain ruokaa. En kehdannut kieltäytyä, joten suostuin ehdotukseen. Tyyppi alkoi tekemään jauhelihapihvejä pesemättömin käsin ja söi samalla raakaa jauhelihaa isoina köntteinä, kun väänsi pihvejä. Todella oksettavan näköistä. Nieleskelin pihvini alas ja päätin paeta paikalta huonoon oloon vedoten.

Minäkin sain tältä tyypiltä viestejä vielä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä

Vierailija
4/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:30"]

Tutustuin mukavaan mieheen kuntosalilla. Pientä silmäpeliä ja jutustelua oli parisen viikkoa ja mies rohkeni pyytämään nroa. Pidin outona kun jo ensimmäisessä tekstiviestissä mies pyysi meidän käyttävän sähköpostia, sillä ne ovat ilmaisia. Annoin kuitenkin mahdollisuuden ja lähdimme yhdessä Seurasaareen. Keskustelusta tuli nopeasti yksipuolista, sillä mies alkoi kertoa entisistä tyttöystävistä. Kesken kävelyn hän meni puskapissalle, vaikka vessat olivat lähietäisyydellä. Eväiksi hän oli varannut leipää ja juustoja, joita hän tarjosi paljain käsin pissareissunsa jälkeen. Kieltäydyin kohteliaasti ja viimeinen puheenaihe oli hänen kuollut isoäitinsä. Treffien jälkeen alkoi tulla emaileja päivittäin, joissa hän kutsui minua prinsessaksi joka lauseessa. Esim: mitä prinsessalle kuuluu? Haluisiko prinsessa nähdä uudestaan? Piheys näkyi myös viesteissä joihin en siis vastannut. 10:34 "Haluisin viedä prinsessan tänään elokuviin" 11:02 "Mitä jos katsottaisiin elokuvaa luonani, sillä vuokraus on halvempaa" Tätä rataa jatkui kuukausia ja viimeisen viestin sain 2 vuotta treffiemme jälkeen.

[/quote]

hahahha :D Ei voi olla totta!

Vierailija
5/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsikö tämä on? Naiset perääntyvät paljon pienemmästäkin. Esim. jos kaakelit keittiössä väärän värisiä, tai jos verhoja ei ole.

Vierailija
6/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä
[/quote]

Mun mielestä ihan fiksu mies kun kysyy, kaikki ei välttämättä tykkää. Ihan se sun reaktio tässä oli se noloin.

Vierailija
7/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä
[/quote]

Mun mielestä ihan fiksu mies kun kysyy, kaikki ei välttämättä tykkää. Ihan se sun reaktio tässä oli se noloin.
[/quote]

Niimpä, olisko sen pitänyt kysyä "saanks mä nuolla sun pillua?" koska se ainakin olis paljon ällöttävämpää...

Vierailija
8/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä
[/quote]

[/quote]

Sehän juuri pahinta olikin, olen nauravaista sorttia ja kysymys tuli vaan niin kesken kaiken. Ja mies on muutenkin huomaavainen ja ihana. Joku nappaa vielä saaliin itselleen

Vierailija
9/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Komppaan, fiksu mies!

Vierailija
10/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä
[/quote]

Niin mikä tässä oli hirveää/hauskaa?

Vierailija
11/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Näinpä, itse en ainakaan välitä oikeastaan yhtään jalkovälini nuolemisesta, vaikka jotkut tuntuvat ajattelevan että kaikkihan siitä tykkää. Minä en, tulee lähinnä vaivaantunut olo koska en myöskään osaa/halua teeskennellä nauttivani jos en nauti.

Vierailija
12/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella olemaan nauramatta sängyssä. Ihminen on eri tavalla haavoittivainen alasti. Itseltäni kuuluu joskus ääniä seksin aikana (jos jää ilmaa väliin jne). Mutta mieheni ilme ei värähdäkään ja voin itsekin pysyä rentona.

Vierailija
13/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]Itse päädyin baari-illan jälkeen ystäväni miehen bestiksen kanssa sänkyyn. Mukava ja komea oli kyllä, kumpikaan emme olleet kovin humalassa ja suudella osasi. Kun oli saanut housuni pois niin hän keskeytti suutelun ja kysyi aralla äänellä : "olisiko mitenkään mahdollista että antaisit minun nuolla sinua sieltä? Repesin tietenkin nauramaan ja tunnelma lopahti täysin. Nykyään olemme ystäviä [/quote] Mun mielestä ihan fiksu mies kun kysyy, kaikki ei välttämättä tykkää. Ihan se sun reaktio tässä oli se noloin. [/quote] Näinpä, itse en ainakaan välitä oikeastaan yhtään jalkovälini nuolemisesta, vaikka jotkut tuntuvat ajattelevan että kaikkihan siitä tykkää. Minä en, tulee lähinnä vaivaantunut olo koska en myöskään osaa/halua teeskennellä nauttivani jos en nauti.

[/quote]

Onhan se  tosiaankin  vähän  noloa.   Itse miettii niitä näitä,  ja  mies jalkopäässä tuhisee kuin siili puskassa.

Vierailija
14/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:09"]

Kannattaa opetella olemaan nauramatta sängyssä. Ihminen on eri tavalla haavoittivainen alasti. Itseltäni kuuluu joskus ääniä seksin aikana (jos jää ilmaa väliin jne). Mutta mieheni ilme ei värähdäkään ja voin itsekin pysyä rentona.

[/quote]

Ukko vaan jyystää jylhänä kuin toteemipaalun puujumala! Vaikka ampuu tykillä vieressä, tai päräyttää ripulit naamalle. Kunnon soturi :D

Vierailija
15/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kauheita treffejä! Ei jankkausta, kiitos.

Vierailija
16/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapaus ei nyt sinänsä ollut niin kauhea miehen puolesta, sillä hän oli ihan kiva ja käyttäytyi hyvin. Tapasin hänet ystäväni kautta, kun autoni meni rikki ja ystävä pyysi hänet apuun. Hän korjasi autoni vian ja ei suostunut ottamaan palkkaa, vaan pyysi trffeille siitä hyvästä. Suostuin sitten, sillä mies oli komea ja ihan hauska, mutta kun hän vei minut asunnolleen, niin en voinut uskoa silmiäni kun hän avasi kotiovensa. Hän asui kerrostaloyksiössä ja hänellä oli siellä kerrossänky ja kirjahylly ja muutama tuoli. Voi olla, että oli muitakin kalusteita, mutta niitä ei näkynyt, sillä koko asunto oli autonosien ja työkalujen peitossa. Kerrossängyn alasängyssäkin oli joku moottori ja kirjahylly oli täynnä mustia öljyisiä varaosia. Ja lattialla hujan hajan korjaustavaraa. Mä olin tosi hämmentynyt näystä, mutta mies näytti olevan jotenkin ylpeä kokoelmistaan. Sanoin ihan suoraan, että nyt en kyllä ymmärrä miten joku voi asua näin. Ei hän siitä loukkaantunut ja vei minut kiltisti kotiin siitä saman tien. En sitten toisille treffeille enää lähtenyt.

Vierailija
17/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin lukioajan kaverille, että muita kuin pelkkää fyysistä kontaktia haluavia miehiä on vaikea löytää. Hän järjesti minut sokkotreffeille eronneen ystävänsä kanssa. Ravintola oli oikein hyvin valittu, mutta pienen small talkin jälkeen mies kaivoi taskustaan pienen muistikirjan ja kynän. Kuulustelu alkoi: kuinka monta lasta haluat? Pidätkö ruoanlaitosta? Änkytin vastauksia samalla kun hän raapusti vihkoonsa. Yritettyäni vaihtaa puheenaihetta useampaan otteeseen, kiitin treffeistä ja lähdin kotiin. Kolmen päivän päästä tuli viesti: Oli mukavaa viettää aikaa kanssasi, mutta toivon löytäväni koirista pitävän kumppanin terveisin x.

Vierailija
18/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:41"]

Valitin lukioajan kaverille, että muita kuin pelkkää fyysistä kontaktia haluavia miehiä on vaikea löytää. Hän järjesti minut sokkotreffeille eronneen ystävänsä kanssa. Ravintola oli oikein hyvin valittu, mutta pienen small talkin jälkeen mies kaivoi taskustaan pienen muistikirjan ja kynän. Kuulustelu alkoi: kuinka monta lasta haluat? Pidätkö ruoanlaitosta? Änkytin vastauksia samalla kun hän raapusti vihkoonsa. Yritettyäni vaihtaa puheenaihetta useampaan otteeseen, kiitin treffeistä ja lähdin kotiin. Kolmen päivän päästä tuli viesti: Oli mukavaa viettää aikaa kanssasi, mutta toivon löytäväni koirista pitävän kumppanin terveisin x.

[/quote]

Hahah, ihan uskomatonta :D

Vierailija
19/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:44"]

Lähdin parikymppisenä pari vuotta vanhemman miehen kanssa treffeille. Hän oli kiinnittänyt minuun huomionsa ruuhkabussissa, emmekä olleet vaihtaneet kuin pari sanaa ja numerot. Pidin siitä eleestä, että mies haki minut kotoani autolla. Autossa oli karvanopat ja mies alkoi höpöttää kaikenlaista ja veti väliin aina "rap-ääniä". Mallia "joo meikä asuu tuol stadis päin. Aha aha jee jee. Kun tuli hiljaisia hetkiä niin mies beatboxasi ja mietin mielessäni, että mihin olen joutunut. Syöminen meni ihan kivasti, mutta mies ujosteli, eikä kehdannut katsoa silmiin kuin vaivihkaa punastuen. Kotimatkalla kyselin sitten rap-musiikkiin liittyviä kysymyksiä ja keskustelu sujui luontevammin. Toisille treffeille en lähtenyt, mutta juttelemme silloin tällöin niitä näitä.

[/quote]

... Olenkohan ainut, jonka mielestä tuo oli aika suloista? Jos siis noin saa miehestä sanoa. :> 

Terv. ujot on jees! 

(Enkä muuten siis kritisoinut tarinaasi, tuo oli vain niin sympaattista!)
[/quote]

Siis kyllä äidilliset tunteet heräs, täytyy myöntää :D Varmasti vähän vanhempana oppii olemaan rennommin naisten seurassa.

Vierailija
20/49 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania. tai siis kamalia.

mulla muistuu kaksi kiusallista netissä pokattua treffiä. 

toinen lähetti 15v vanhan kuvan ja laverteli semmoista trubaduurikieltä että oksat pois. tehtiin treffit ja tavatessa totesin tuon kuvan -sekä miehen - iän. no ei se mitään, jokainenhan toivoo joskus olevansa nuorempi ja timmimpi itsensä. mentiin kahvilaan ja mies oli trubaduurimaisesti hiljainen kunnes keksi alkaa vuodattaa eksästään joka on tyhmä, avuton, ruma ja vaikka mitä. lapsetkin sitä vihaa ja hän vaan nauraa kun teinipoika kiusaa äitiään, siitäs saa akka. nieleskelin pullani ja kömmelsin jotenkin treffit loppuun. sain viestin että ei tainnut sun mielestä oikein synkata? hmm no ei.

toinen tuli treffeille kaukaa. hän oli myös lähettänyt 20kg "vanhan" kuvan, ilmankos oma kuvailuni pyöreästä naisesta ei häntä haitannut. hän kertomansa mukaan rakasti kenkiä mikä yhdisti meitä, treffeille oli valinnut sutjattaat ja uudet Kuomat. treffien aikana avautuikin vaimostaan (!) joka ei ymmärrä häntä. söin itsemaksamani pihvin ja poistuin, en halunnut laastariksi - varsinkaan etukäteen!