Postinen aiheutti melkein rahallisen vahingon minulle! Hemmetti soikoon...
En siis ollut ajatellut sen kummemmin ton Postisen tarkoitusta ja ihan vahingossa sieltä mainosten uumenista putkahti tärkeä kirjekuori. Oli hyvin lähellä joutua takkaan. Hyvä että kävi näin, vastaisuudessa pitää siis kunnolla tutkia toi perkeleen turhake läpi. ARGH. Pelkkää harmia koko keksinnöstä! Kuinkakohan monta lappusta ja kirjekuorta on jo roskiin ym. joutunut ihmisillä?! Nyt tarvitsi purkaa ajatukset tosta pirullisesta oranssista pirulaisesta.
Kommentit (94)
Loppuukohan noiden jakeleminen ikinä...
Mulle selvisi vasta av palstalta sen postisen tarkoitus..
Ihmettelin että mikä kuppanen postin,mainos lehti tuo on kun ihan typerää lyhyttä tekstiä vaan 8-)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:27"]
Mulle selvisi vasta av palstalta sen postisen tarkoitus.. Ihmettelin että mikä kuppanen postin,mainos lehti tuo on kun ihan typerää lyhyttä tekstiä vaan 8-)
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:13"]Ei sinne väliin mitään postia laiteta vaan mainoksia. Itse olet mokannut! [/quote] Hyvinkin postilaatikossa on voinut sujahtaa sinne väliin jotain muutakin postia.
[/quote]
Se tärkeä kirje voi sujahtaa minkä tahansa mainoksen väliin, vaikka sitä postista ei olisi olemassa.
Mä inhoan tuota Postinen-nimistä turhaketta. Mainokset vastaanotan mielelläni mutta tuo oranssi läpyskä nostaa verenpainettani. Seuraavaksi laitan Postinen-kiellon laatikkoon. Jakakoot mainokset vaan ei Postista.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:32"]Ennen oli paremmin. Ei ollut mitään postisia.
Tuli mieleen että miten hävitätte ne? Takassa, roskiin vai kierrätykseen? Meillä menee suoraan takkaan. Voishan sitä paperia käyttää johonkin järkevämpään kuin POSTISIIN...
[/quote]
Takkaan myös
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:44"]Mä inhoan tuota Postinen-nimistä turhaketta. Mainokset vastaanotan mielelläni mutta tuo oranssi läpyskä nostaa verenpainettani. Seuraavaksi laitan Postinen-kiellon laatikkoon. Jakakoot mainokset vaan ei Postista.
[/quote]
Hei hyvä idea!
Minä kerään Postisia ja tungen sitten koko kasan takaisin postilaatikkoon. 1.10. on Postisen palautuspäivä, tuleeko kukaan mukaan vastaiskuun?
Minusta tuo postinen on vaan turha läpyskä, jotenkin ärsyttävä. Oon kyllä ajatellu laittaa taas mainoskiellon kun ei niitä tule katsottua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
On kyllä niin turha koko läpyskä. Ja menee vissiin vielä meidän verorahoista kun posti on valtion.
[/quote]
Posti on liikelaitos. Sen toiminta on vain säädelty laissa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
On kyllä niin turha koko läpyskä. Ja menee vissiin vielä meidän verorahoista kun posti on valtion.
[/quote]
Posti on liikelaitos. Sen toiminta on vain säädelty laissa.
[/quote]
Posti ei ole liikelaitos vaan valtion omistama osakeyhtiö.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:17"]
Arvaa, mikä on postin vastaus: asialle ei voi tehdä mitään, koska en ole asianosainen. Lähettäjän pitää ottaa yhteyttä, ei vastaanottajan. Lähettäjälle he ovat vastuussa postinkulusta, eivät vastaanottajalle.
[/quote]
Ja vastaanottajana sinä olet ihan itse vastuussa siitä, että tarkistat mitä postia laatikkoosi on tullut ja erottelet muun postin mainoksista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:21"]Minusta tuo postinen on vaan turha läpyskä, jotenkin ärsyttävä. Oon kyllä ajatellu laittaa taas mainoskiellon kun ei niitä tule katsottua.
[/quote]
Taas oli laatikossa 3 turhaketta. Jes
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:17"]Minä kerään Postisia ja tungen sitten koko kasan takaisin postilaatikkoon. 1.10. on Postisen palautuspäivä, tuleeko kukaan mukaan vastaiskuun?
[/quote]
Minä! Tuolla on tallella kaikki tulleet postiset.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:17"]Minä kerään Postisia ja tungen sitten koko kasan takaisin postilaatikkoon. 1.10. on Postisen palautuspäivä, tuleeko kukaan mukaan vastaiskuun?
[/quote]
Mikä järki tuossa on?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:05"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"] Joo no ennen postistakin tarkiatuntarkistin aina nainostenmainosten välistä juurikin siksi, että niitä tärkeitä posteja nyt vaan vahingossa voi sinne väliinkin mennä. Pässi.. [/quote] Meille ei tullut ennen mainoksia, posti ei niitä maalle jakanut. Nyt jakaa ja siellä postisessa on niin kirjeet kuin Tokmannin tiedotteet. [/quote] Laita mainoskielto. Otat paperilapun ja kirjoitat: "EI MAINOKSIA KIITOS!" ja päälle vaikka kontaktimuovia ja liimaat postilaatikkoon. Ja lapsille sanot että eivät heitä posteja pois. [/quote] Nyt saat arvata kahdesti, onko tuo kieltolappu laatikossa. No jopa vainen onkin, mutta kun posti on sievästi laittanut ne kirjeet sinne postiseen, niin hän laittaa samalla myös mainokset laatikkoon samantien. Lapseni eivät koske posteihin, he ovat koulussa siihen aikaan kun posti tuodaan. [/quote] Posti ei laita kirjeitä Postiseen. [/quote] Ei laita ei. Ne kirjeet hiipii ihan yksikseen laatikossa sinne postisen väliin. Postilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa! [/quote] Laita palautetta jos laittavat.
[/quote]
Arvaa, mikä on postin vastaus: asialle ei voi tehdä mitään, koska en ole asianosainen. Lähettäjän pitää ottaa yhteyttä, ei vastaanottajan. Lähettäjälle he ovat vastuussa postinkulusta, eivät vastaanottajalle.
[/quote]
Minkä lähettäjän? Siis postin? Mitä oikein sekoilet?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:57"]Sen postisen voisi lopettaa. Nyt pitää tosiaan erikseen selata, että onko siellä välissä tärkeää postia vahingossa. Ennen näki heti mikä oli mainos ja mikä ei. LOPETTAKAA SE TYPERÄ POSTINEN! VAADIN, ETTÄ SE LOPETETAAN!
[/quote]
Ja minä vaadin että sinä ET HUUDA!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]On kyllä niin turha koko läpyskä. Ja menee vissiin vielä meidän verorahoista kun posti on valtion.
[/quote]
Voi pälli. Vai meniskö ihan Postin saamista tuloista? Postia ei rahoiteta verovaroin. Posti saa tuloa eri lähettäjien lähettämien kirjeiden jakamisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Ja vastaanottajana sinä olet ihan itse vastuussa siitä, että tarkistat mitä postia laatikkoosi on tullut ja erottelet muun postin mainoksista.
[/quote]
Mutta koska siinä postilaatikossa on selkeä kyltti (ei edes painettu paperille vaan ihan kaiverrettu muoville isoin kirjaimin), että ei mainoksia, niin sinne laatikkoon ei pitäisi niitä tulla.
Vastaanottajana muuten en ole vastuussa siitä, että erottelen postin mainoksista, jos olen ilmoittanut, että en halua mainoksia ja jos on ilmoitettu, että postisen sisällä on vain mainoksia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:57"]Sen postisen voisi lopettaa. Nyt pitää tosiaan erikseen selata, että onko siellä välissä tärkeää postia vahingossa. Ennen näki heti mikä oli mainos ja mikä ei. LOPETTAKAA SE TYPERÄ POSTINEN! VAADIN, ETTÄ SE LOPETETAAN!
[/quote]
Se on valehtelematta maailman turhin keksintö!! Joku postinkantajan tytär kertoi että ennen saatiin jokaisesta erillisestä mainoksesta rahaa, ja nyt vaan yhdestä kun kaikki mainokset on sullottu siihen papruun ?!?