Teollisuusliitolta ja Prolta uusia lakkovaroituksia iskevät teknologiateollisuuteen ja kemianteollisuuteen
Älkää antako työnantajat periksi, pistäkää ennemmin työsulku työpaikoille.
Kommentit (15)
Ok, me koulutetut saamme kyllä muista maistakin töitä ja lapset asuu jo omillaan. Työkaveri lähtee ensi kuun alussa: nettopalkka tupla ja asuntoon tukea = ei maksa mitään.
Koettakaa työnantajat pärjäillä; tehkää hommat itse niin ei tarvitse palkata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ok, me koulutetut saamme kyllä muista maistakin töitä ja lapset asuu jo omillaan. Työkaveri lähtee ensi kuun alussa: nettopalkka tupla ja asuntoon tukea = ei maksa mitään.
Koettakaa työnantajat pärjäillä; tehkää hommat itse niin ei tarvitse palkata ketään.
Pitkä jono menossa lakki kourassa pyytämään töitä joten heissulivei vaan!
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan👍
Kiitos tyypillisestä suomalaisesta toivotuksesta. Tuleeko olemaan hauskaa bulkkipaskan tuottaminen, kun muualla tuotetaan korkean teknologian tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä jono on vain perushommiin jossain nyrkkipajassa.
Ilman niitä nyrkkipajoja olisi sullakin monet asiat saamatta. Ylimielinen k-pää olet, toivottavasti olet ottanut monta koronarokotetta = syöpä 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Ilman niitä nyrkkipajoja olisi sullakin monet asiat saamatta. Ylimielinen k-pää olet, toivottavasti olet ottanut monta koronarokotetta = syöpä 😀😀
Ylimielistä on siellä päässä ja kustakin silmien yli, koska "omistan ja johdan".
Oletko kuullut paljonko on esim. Saksan ja Ruotsin palkkataso vs. Suomi noussut viim. 3 vuotta ja niissähän oli jo korkeammat palkat koulutetuilla sitä ennenkin?
Kannattaa se alkava kasvu lakkokeisarien egon pönkittämisen vuoksi tuhota,VR kertoi aamulla lakkokustannuksiksi 20 miljoonaa euroa
Monikansalliset Suomessa toimivat yhtiöt harkitsevat seuraavansa yhtiöiden pää- / suurimpien maiden palkankorotuksia, koska Suomessa neuvottelut kestävät ja ontuvat pitkään sekä eri maat eriytyvät palkkakehityksessä liikaa. Seuraava vaihtoehto on töiden siirtyminen muualle rauhallisemman (= ei välttämättä halvemman) työmarkkinan maahan.
t. suuryrityksen talouspuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote mainittu, pakko olla todella viisas yksilö huutelemassa.
Viisas kyllä, sitähän sinä et tiedä, lähtökohtaisesti kaikki ketkä ylenkatsoo nyrkkipajoja, suomalaisia firmoja, ovat sellaisia ihmisiä jotka eivät oikeastaan ajattele mitään järkevää, joten mun mielestä menee poistoon, siis turhia olioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, me koulutetut saamme maistakin töitä ja lapset asuu jo omillaan. Työkaveri lähtee ensi kuun alussa: nettopalkka tupla ja asuntoon tukea = ei maksa mitään.
huonoina aikoina on hädänalaisia ihmisiä ja osa niistä ryhtyy prostituoiduiksi, osa varkaiksi ja huumekauppaiksi, osa rikkureiksi. Näistä vain prostituoidun leipä on rehellisesti ansaittua. Miettikää sitäkin uravaihtoehtoa ennenkuin lähdette rikkuriksi., koska myös rikkurina joudutte työnaantajan persr@iskaamaksi.
Myös YTN on jättänyt lakkovaroituksen. Nyt tehtailta jää pois myös keskijohto ja muu asiantuntemus.
Itselleni on varattu virka kelan ja suomen pankin pääjohtajapallille, en tiedä kumman ottais molemmisaa saa kampaviinerikahvitella päivittäin minkä tietenkin yksityissektori maksaa veroistaan.
Minä en lakkoile, en ole ikinä lakkoillut. Älä pure ruokkivaa kättä...