Miksi itsenäinen nainen on vastenmielinen?
Miehet pelkäävät naisia joilla on oma elämä omissa hanskoissaan. Miksi?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:43"]
Huonon itsetunnon omaavat miehet haluavat heikomman naisen, koska muuten pelkäävät koko ajan, että joku muu vie naisen tai että nainen lähtee mielummin elämään itse ja yksin, jos ei ole tyytyväinen mieheen. Riippumatonta naista on vaikeampi saada pidettyä epätoivoisessa tilanteessa.
[/quote]
Ja jotta mikään ei olisi kovin yksinkertaista niin tuokaan ei pidä paikkaansa. Siis, että huonon itsetunnon miehet hakeutuisivat heikkojen naisten seuraan. Olisipa aika rasittava tilanne.
[/quote]
Ei, mutta mies voi alkaa oireilla sitä naisen kyvykkyyttä. Eksäni alkoi henkisen väkivallan ja sairaalloisen mustasukkaisuuden tajuttuaan, että olen häntä pärjäävämpi työelämässä ja varmaan elämässä muutenkin. Oma äitinsä oli aina vain elänyt perheen isän kautta ja tätä myötäillen, vailla mitään omia mielenkiinnon kohteita ja taloudellinenkin pärjääminen yksin olisi tällä äidillä ollut heikkoa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä. [/quote] Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä. [/quote] Niin, ajatella muten alentavaa että yhteiskunta mahdollistaa työssäjäymisesi/sossun tuilla loisimisesi, hoitaa lapset päivisin puolestasi ja maksaa sinulle korotettua kuukausirahaa siitä että menit lisääntymään. Kyllä on niin alentavaa nyyh. Ennen olisit ollut riippuvainen siitä miehestä josta eroamiseen sinulla oli aivan valtavan hyvä syy. Nyt yhteiskunnan tulonsiirrot ovat ottaneet miehen paikan ja sinä voit leikkiä itsenäistä. Siis kamalaa sortoa! [/quote] Kyllä päivähoito hoitaa lapset myös sen miehen puolesta. [/quote] Tuoko oli paras vastaus mihin pystyit? Yleensä nämä sorretut yh:t ovat naisia jotka voisivat ottaa päänsä perseestä ja olla vaihteeksi kiitollisia siitä tuesta jota saavat parjaamaltaan yhteiskunnalta joka on koko ajan mahdollistanut heidän "itsenäisyytensä".
[/quote]
Kyllä itsenäisyyteni tulee korkeasta koulutuksestani ja työstäni. Arvostan kunnallista päivähoitoa, mutta entisaikaan työssäkäyvät äidit hoidattivat lapsensa toisilla naisilla/tytöillä, rahalla, eli ei sekään mahdotonta ollut. T. Yh-äiti
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:43"]
Huonon itsetunnon omaavat miehet haluavat heikomman naisen, koska muuten pelkäävät koko ajan, että joku muu vie naisen tai että nainen lähtee mielummin elämään itse ja yksin, jos ei ole tyytyväinen mieheen. Riippumatonta naista on vaikeampi saada pidettyä epätoivoisessa tilanteessa.
[/quote]
Ja jotta mikään ei olisi kovin yksinkertaista niin tuokaan ei pidä paikkaansa. Siis, että huonon itsetunnon miehet hakeutuisivat heikkojen naisten seuraan. Olisipa aika rasittava tilanne.
[/quote]
Ei, mutta mies voi alkaa oireilla sitä naisen kyvykkyyttä. Eksäni alkoi henkisen väkivallan ja sairaalloisen mustasukkaisuuden tajuttuaan, että olen häntä pärjäävämpi työelämässä ja varmaan elämässä muutenkin. Oma äitinsä oli aina vain elänyt perheen isän kautta ja tätä myötäillen, vailla mitään omia mielenkiinnon kohteita ja taloudellinenkin pärjääminen yksin olisi tällä äidillä ollut heikkoa.
[/quote]
Samoin.
"Miksi itsenäinen nainen on vastenmielinen"
Syitä voi etsiä niistä ärhäköistä defensseistä joilla harhaa omasta itsenäisyydestä pönkitetään.
Sitten on oikeasti itsenäisiä ja vahvoja ihmisiä. Yleensä he eivät ole katkeria siitä ettei yhteiskunta pyyhi pyllyä heidän puolestaan.