Miksi itsenäinen nainen on vastenmielinen?
Miehet pelkäävät naisia joilla on oma elämä omissa hanskoissaan. Miksi?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]
Miehet pelkäävät naisia joilla on oma elämä omissa hanskoissaan. Miksi?
[/quote]
Olen pahoillani että se pelimies ei sitten ihastunutkaan sinuun, mutta kyllä niitä kivoja miehiä vielä tulee vastaasi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä. [/quote] Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä.
[/quote]
"Yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä" Kerro lisää.
[/quote]
1€/0.75€
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä.
[/quote]
Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä.
[/quote]
Niin, ajatella muten alentavaa että yhteiskunta mahdollistaa työssäjäymisesi/sossun tuilla loisimisesi, hoitaa lapset päivisin puolestasi ja maksaa sinulle korotettua kuukausirahaa siitä että menit lisääntymään. Kyllä on niin alentavaa nyyh. Ennen olisit ollut riippuvainen siitä miehestä josta eroamiseen sinulla oli aivan valtavan hyvä syy. Nyt yhteiskunnan tulonsiirrot ovat ottaneet miehen paikan ja sinä voit leikkiä itsenäistä. Siis kamalaa sortoa!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:29"]
Jos omalta kohdalta ajattelisi niin pelko voi tulla sitä kautta että naiset on impulssiivisia ja matto vedetään alta arvaamatta. Epävarmuus toisen käytöksestä on henkisesti raskasta. Mies yrittää ymmärtää, muttä ei kykene.
[/quote]
Tasa-arvoa, joo tasa-arvoa. Elätetään itsensä kumpikin ja kyetään samaan, eikä mies enää ole perheen pää ja elättäjä, vai pitääkö sen miehen kuitenkin pitää toinen jalka oven välissä vastuunkannon suhteen, kun voi tulla huonot ajat ja vaaditaan hentoa naista puolustamaan , joka ei apua kaipaa kuin silloin ? silloin kun sitä apua päättää haluta kaivata.....jätä se nyhverö mies kun ei pystynyt vetämään murtovarasta turpiin....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"]
1€/0.75€
[/quote]
Pitäisikö naisen saada saman verran palkkaa, vaikka tekee eri töitä ja vähemmän työtunteja? Oliko jotain muuta?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä. [/quote] Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä.
[/quote]
"Yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä" Kerro lisää.
[/quote]
1€/0.75€
[/quote]
Tämä myytti on murrettu jopa Hesarissa jo kuukausia sitten. Mutta kun femakkojen identiteetti perustuu siihen että maailman tasa-arvoisimmassa maassa heitä sorretaan kaiken aikaa. Jos todellisuus ei vastaa tätä niin sen pahempi todellisuudelle.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"]
1€/0.75€
[/quote]
Pitäisikö naisen saada saman verran palkkaa, vaikka tekee eri töitä ja vähemmän työtunteja? Oliko jotain muuta?
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/04/07/miehet-painavat-toita-niska-limassa-naiset-eivat/20104864/139
[/quote]
En edes avaa linkkiäsi mies äo 29+1
Olet säälittävä
N
Minä aina ihmettelen teitä siskot, jotka jaksatte vihata miehiä kun he muka sortavat... Minä naisena myönnän käyttäväni miehiä sumeilematta hyväkseni..kyllä heistä minulle enemmän hyötyä (taloudellista, sosiaalista, seksuaalista jne) on kuin haittaa...
Domina
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä. [/quote] Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä. [/quote] "Yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä" Kerro lisää. [/quote] 1€/0.75€
[/quote]
Altetaan tasamaan miesten ja naisten palkkaeroa sitten kun valtio orjuttaa tasapuolisesti jokaisen kansalaisen sukupuolesta riippumatta puolesta vuodesta vuoteen kestävään tappamiskoulutukseen.
Ehkä vain olet ruma ja käytökseltäsi vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:13"]
1€/0.75€
[/quote]
[/quote]
Niin, et sitten linkannut sellaista artikkelia, josta selviää että naiset tekevät kotona enemmän töitä kuin miehet?
Huonon itsetunnon omaavat miehet haluavat heikomman naisen, koska muuten pelkäävät koko ajan, että joku muu vie naisen tai että nainen lähtee mielummin elämään itse ja yksin, jos ei ole tyytyväinen mieheen. Riippumatonta naista on vaikeampi saada pidettyä epätoivoisessa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:13"]
1€/0.75€
[/quote]
[/quote]
Niin, et sitten linkannut sellaista artikkelia, josta selviää että naiset tekevät kotona enemmän töitä kuin miehet?
[/quote]
Maksaako äitisi sinulle vielä viikkorahaa siitä että viet roskat? Ja enemmän pitäisi saada viikkorahaa koska kyllä kotitöistäkin pitää saada palkkaa?
Koska itsenäinen nainen nk äänestää jaloillaan, jos suhde ei miellytä. On kuitenkin paljon miehiä, jotka nimenomaan haluavat itsenäisen naisen ja jotka ovat valmiita panostamaan parisuhteeseen, jotta se miellyttäisi myös naista.
Miksei itsenäisille naisille itsenäinen mies kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:43"]
Huonon itsetunnon omaavat miehet haluavat heikomman naisen, koska muuten pelkäävät koko ajan, että joku muu vie naisen tai että nainen lähtee mielummin elämään itse ja yksin, jos ei ole tyytyväinen mieheen. Riippumatonta naista on vaikeampi saada pidettyä epätoivoisessa tilanteessa.
[/quote]
Ja jotta mikään ei olisi kovin yksinkertaista niin tuokaan ei pidä paikkaansa. Siis, että huonon itsetunnon miehet hakeutuisivat heikkojen naisten seuraan. Olisipa aika rasittava tilanne.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä.
[/quote]
Minä olen yh ja itsenäinen. Minä en vittuakaan välitä mitä joku ajattelee minusta, oikeasti. Vituttaa vaan kun yhteiskunnan rakenteet ovat naisia alentavia ja vähätteleviä.
[/quote]
Niin, ajatella muten alentavaa että yhteiskunta mahdollistaa työssäjäymisesi/sossun tuilla loisimisesi, hoitaa lapset päivisin puolestasi ja maksaa sinulle korotettua kuukausirahaa siitä että menit lisääntymään. Kyllä on niin alentavaa nyyh. Ennen olisit ollut riippuvainen siitä miehestä josta eroamiseen sinulla oli aivan valtavan hyvä syy. Nyt yhteiskunnan tulonsiirrot ovat ottaneet miehen paikan ja sinä voit leikkiä itsenäistä. Siis kamalaa sortoa!
[/quote]
Kyllä päivähoito hoitaa lapset myös sen miehen puolesta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:24"]Yh - viha kumpuaa juuri tästä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä päivähoito hoitaa lapset myös sen miehen puolesta.
[/quote]
Tuoko oli paras vastaus mihin pystyit? Yleensä nämä sorretut yh:t ovat naisia jotka voisivat ottaa päänsä perseestä ja olla vaihteeksi kiitollisia siitä tuesta jota saavat parjaamaltaan yhteiskunnalta joka on koko ajan mahdollistanut heidän "itsenäisyytensä".
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:25"]
Koska Jumala loi naisen miehen kylkiluusta.
[/quote]
En ole mikään ribsi, erosin kirkosta. Kaikki uskonnot alistavat naista, ja ylentävät miehen. Paitsi luonnonuskonnot, joissa arvostetaan luontoa, hedelmällisyyttä, synnyttäjää yms.
En ymmärrä kysymystä enkä allekirjoita esittämääsi väittämää.