Vihdoin pääsen valittamaan tästä. Ajettiin päivällä mökille ja yhdelle lapselle tuli tosi kova vessahätä autossa eikä mies halunnut pysähtyä kun oltiin jo niin lähellä mökkiä.
Otsikossa se jo tulikin. Voi herran jumala kun mua otti tuo päähän. Oltiin ajettu yli neljä tuntia ja esikoista lukuun ottamatta oltiin kaikki käyty matkan aikana pissalla. Viimeisen puoli tuntia esikoinen valitti pissahätää ja pari kertaa pyysi päästä pissalle, mutta miehen mukaan oltiin jo niin lähellä ja oli lapsen oma vika, kun ei käynyt huoltoasemalla, joten ei suostunut pysähtymään. Mua otti niin paljon päähän ja karjaisin miehelle, että pysäyttää auton. Vasta sitten pysäytti ja päästi lapsen puskapissalle. Loppumatkan nurisi ja napisi, että olisi lapsi voinut vielä hetken pidättää. Lapsi itki, että hänen takia me riidellään. Ei olla juurikaan puhuttu miehen kanssa koko iltana. Mulla on mennyt maku koko miehestä. Mies on niin itsekäs ja omahyväinen. Edes lasta kohtaan ei voi olla kiva ja reilu.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ensi kerralla välttämättä uskalla sanoa siitä pissahädästä kun nyt iskä ei tykännyt ja teille tuli riitaa..
No se on kuule sitten ap kuskina seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä ap ajanut autoa?
Koska mies ajoi. En oikein tykkää ajaa, etenkään talvella. Mukavampaa istua vain kyydissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ajoi. En oikein tykkää ajaa, etenkään talvella. Mukavampaa istua vain kyydissä.
Ap
Niin. Eli trolliksi paljastui tämäkin aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko lukenut ketjun Narsistin keskustelutyyli?
En ole, mutta tiedostan, että miehessä on narsistisia piirteitä. On sillä ollut aina, mutta viime aikoina ne on näkynyt yhä useammin.
Ap
Suosittelen lukemaan, siellä on mahtavaa vertaistukea sekä oivalluksia omasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mones vinkuminen tänään siitä kuinka mies on niin kamala. Vähän eri otsikoilla, mutta aina keskiössä kuitenkin itsekäs mies. Hyvin sä vedät!
Ja voin käsi sydämellä sanoa, että näin on tänään käynyt. En ole tänään ollut palstalla aiemmin, ensin matkustettiin, sitten syötiin ja saunottiin. Pakko sun ei ole kuitenkaan mua uskoa.
ApMistä sait sitten päähäsi tulla juuri tänne valittamaan asiasta?
Tulin lukemaan ketjuja ja avasin samalla oman.
ApEli tiesit tasan tarkkaan, että täällä on kymmeniä samankaltaisia ”mies on kakka, yhyy”-aloituksia.
Täällä on aina. Anteeksi jos itsekin halusin avautua. Ei sun ole pakko mun ketjua lukea.
Ap
Ensi kerralla kaikki käyvät huoltsikalla vessassa. Oli hätä tai ei. Jos on juonut vaikka pillimehun, niin kyllä sieltä jotain uloskin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko lukenut ketjun Narsistin keskustelutyyli?
En ole, mutta tiedostan, että miehessä on narsistisia piirteitä. On sillä ollut aina, mutta viime aikoina ne on näkynyt yhä useammin.
ApSuosittelen lukemaan, siellä on mahtavaa vertaistukea sekä oivalluksia omasta tilanteesta.
Kiitos. Pitääpä käydä lukemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mies ei olisi halunnut pysähtyä. Mukavampaa ajella pysähtymättä.
Aika monesti ällistyn, kun luen näitä ketjuja. Miten ihmiset ovatkin pikkumaisia, ilkeitä toisilleen, ilkeitä lapsille, itsekkäitä. Tämäkin pissakeissi. Ei kai normaali aikuinen mies ota pulttia lapsen pissalla käynnistä. Olen iloinen oman lähipiirini miehistä. He eivät juutu lillukanvarsiin.
Ihme trolleja tämäkin täynnä, ukonlötjäkkeitä joilla ei ikinä tule olemaan jälkikasvua möläyttelevät typeriä juttuja.
Jatkakaa tuota täyden rakon pidättelyä niin taatusti on rakkovaivoja myöhemmin, minulle kävi samoin. Jokaisen rakko toimii omalla tavallaan, jos juuri sinä et tarvitse vessareissua matkalla joku toinen saattaa tarvita. Sehän onkin kivaa jos kucet tulee housuun.
Jos mies olisi olisi niin viddumainen ettei päästä toista tarpeilleen jossa kestää muutama minuutti varmasti suuttuisin ja opettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo mies ei olisi halunnut pysähtyä. Mukavampaa ajella pysähtymättä.
Joo mustakin on mukavampaa vain ajella pysähtymättä. Paitsi huoltoasemille tai tienvarsikuppiloihin, joissa voi samalla tarvittaessa käydä vessassa.
Eikö aikuinen ihminen osaa muuten ilmaista asioitaan kuin karjumalla? Naurettava ämmä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi se esikoinen ei käynyt pissalla aikaisemmin? Jos pysähdytään huoltoasemalle, niin koko porukka käy vessassa, ei silloin sanota, että ei ole tarvetta.
Ei vessassa hyödytä käydä varastoon. Jos ei ole hätä sillä hetkellä, niin ei ole. Ei sitä voi ennakkoon sieltä ulos saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo mies ei olisi halunnut pysähtyä. Mukavampaa ajella pysähtymättä.
Niin varmasti onkin, mutta lapsi pitää osata laittaa etusijalle. Jos lapsen on pakko pissata, niin silloin pysähdytään. Oli se mukavaa tai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö aikuinen ihminen osaa muuten ilmaista asioitaan kuin karjumalla? Naurettava ämmä.
Ystävällinen pyyntö ei mennyt perille. Mitä itse olisit tehnyt? Pakottanut lapsesi pissaamaan housuun, kun mies ei suostu pysähtymään pyynnöistä huolimatta? Vai kenties korottanut ääntä? En mäkään yleensä huuda, mutta nyt oli pakko. Mä en katso yhtään vierestä kun mies kiusaa lasta.
Ap
Minkä ikäinen lapsi? Dorka ukko sulla.
Idiootti äijä. Ette te millään lentokoneella olleet liikenteessä, että olisitte joutuneet jonkun hätälaskeutumisen tekemään tämän vuoksi. Muutaman minuutin pysähdys. Oikeesti, millainen nillittäjä pitää olla, ettei tuommoista voisi tehdä? Oisin pysähdyksen aikana hypännyt itse rattiin ja jättänyt ukon käveleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se esikoinen ei käynyt pissalla aikaisemmin? Jos pysähdytään huoltoasemalle, niin koko porukka käy vessassa, ei silloin sanota, että ei ole tarvetta.
Ei vessassa hyödytä käydä varastoon. Jos ei ole hätä sillä hetkellä, niin ei ole. Ei sitä voi ennakkoon sieltä ulos saada.
Vessassa "varastoon käyminen" on vieläpä rakolle haitallista toimintaa, jolla opettaa rakolleen vain virtsavaivoja. Pissalla käydään silloin kun on hätä. Jos silloin sattuu olemaan autossa ja hätä on kova niin auto pysäytetään. Se nyt on ihan ilmiselvää. Alkoipa suututtaa lapsen puolesta. Tuo on pahimmillaan jopa traumatisoivaa kun vanhemmat eivät ota hätää todesta eikä pääse vessaan silloin kun olisi pakko päästä.
Lapsi ei ensi kerralla välttämättä uskalla sanoa siitä pissahädästä kun nyt iskä ei tykännyt ja teille tuli riitaa..