Vihdoin pääsen valittamaan tästä. Ajettiin päivällä mökille ja yhdelle lapselle tuli tosi kova vessahätä autossa eikä mies halunnut pysähtyä kun oltiin jo niin lähellä mökkiä.
Otsikossa se jo tulikin. Voi herran jumala kun mua otti tuo päähän. Oltiin ajettu yli neljä tuntia ja esikoista lukuun ottamatta oltiin kaikki käyty matkan aikana pissalla. Viimeisen puoli tuntia esikoinen valitti pissahätää ja pari kertaa pyysi päästä pissalle, mutta miehen mukaan oltiin jo niin lähellä ja oli lapsen oma vika, kun ei käynyt huoltoasemalla, joten ei suostunut pysähtymään. Mua otti niin paljon päähän ja karjaisin miehelle, että pysäyttää auton. Vasta sitten pysäytti ja päästi lapsen puskapissalle. Loppumatkan nurisi ja napisi, että olisi lapsi voinut vielä hetken pidättää. Lapsi itki, että hänen takia me riidellään. Ei olla juurikaan puhuttu miehen kanssa koko iltana. Mulla on mennyt maku koko miehestä. Mies on niin itsekäs ja omahyväinen. Edes lasta kohtaan ei voi olla kiva ja reilu.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Sanoit kai lapselle, ettei ole hänen syynsä? Toivottavasti saatte sovittua ja teillä on kiva loma. Jos vastaavaa tapahtuu useinkin eikä mies pahoittele, harkitsisin jatkoa. Onko mies muutenkin epäempaattinen mulkku?
Tottakai sanoin ja kuulin kun mieskin pyysi lapselta anteeksi kun päästiin perille, mikä oli kiva juttu.
Mutta meillä on tällä hetkellä todella vaikeaa. Mun on vaikeaa nähdä tuossa miehessä mitään hyvää ja nää tällaiset pienet asiat vaan pahentaa mun oloa. Tai ei oman lapsen kiusaaminen ole mikään pieni asia. Aiemmin mies oli mua kohtaan tuolla tavalla pirullinen riitojen yhteydessä. Nykyään entistä useammin ja välillä ihan ilman mitään syytä. Itse sen jotenkin kestän, mutta on vaikeaa nähdä, kun mies kohtelee niin meidän lapsiakin.
Ap
Olisin jättänyt sen lapsen kävelemään loppumatkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit kai lapselle, ettei ole hänen syynsä? Toivottavasti saatte sovittua ja teillä on kiva loma. Jos vastaavaa tapahtuu useinkin eikä mies pahoittele, harkitsisin jatkoa. Onko mies muutenkin epäempaattinen mulkku?
Tottakai sanoin ja kuulin kun mieskin pyysi lapselta anteeksi kun päästiin perille, mikä oli kiva juttu.
Mutta meillä on tällä hetkellä todella vaikeaa. Mun on vaikeaa nähdä tuossa miehessä mitään hyvää ja nää tällaiset pienet asiat vaan pahentaa mun oloa. Tai ei oman lapsen kiusaaminen ole mikään pieni asia. Aiemmin mies oli mua kohtaan tuolla tavalla pirullinen riitojen yhteydessä. Nykyään entistä useammin ja välillä ihan ilman mitään syytä. Itse sen jotenkin kestän, mutta on vaikeaa nähdä, kun mies kohtelee niin meidän lapsiakin.
Ap
Ei ole kyllä hyvän isän ja puolison käytöstä tuollainen... :/
Ootko lukenut ketjun Narsistin keskustelutyyli?
Kuinkahan mones vinkuminen tänään siitä kuinka mies on niin kamala. Vähän eri otsikoilla, mutta aina keskiössä kuitenkin itsekäs mies. Hyvin sä vedät!
Vierailija kirjoitti:
Ootko lukenut ketjun Narsistin keskustelutyyli?
En ole, mutta tiedostan, että miehessä on narsistisia piirteitä. On sillä ollut aina, mutta viime aikoina ne on näkynyt yhä useammin.
Ap
Minä olisin miehenä tuossa tilanteessa jättänyt sinut kävelemään loppumatkan. Minulle ei karjuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mones vinkuminen tänään siitä kuinka mies on niin kamala. Vähän eri otsikoilla, mutta aina keskiössä kuitenkin itsekäs mies. Hyvin sä vedät!
Ja voin käsi sydämellä sanoa, että näin on tänään käynyt. En ole tänään ollut palstalla aiemmin, ensin matkustettiin, sitten syötiin ja saunottiin. Pakko sun ei ole kuitenkaan mua uskoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ukko olisi saanut itse lähteä kävelemään. Älä ap anna kenenkään kohdella sun lapsia noin.
No miksi se esikoinen ei käynyt pissalla aikaisemmin? Jos pysähdytään huoltoasemalle, niin koko porukka käy vessassa, ei silloin sanota, että ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voin käsi sydämellä sanoa, että näin on tänään käynyt. En ole tänään ollut palstalla aiemmin, ensin matkustettiin, sitten syötiin ja saunottiin. Pakko sun ei ole kuitenkaan mua uskoa.
Ap
Mistä sait sitten päähäsi tulla juuri tänne valittamaan asiasta?
No miksi ei voinut lapsi käydä pissalla siellä huoltoasemalla niin kuin kaikki muutkin? Kyllä muakin ärsyttäisi jos pitää pitkittää matkantekoa sen takia kun ei joku, lapsi tai aikuinen, osaa yhtään ennakoida asioitaan. Vanhempanakin voi kehottaa sitä lasta käyttämään huoltoaseman vessaa silloin kun on pysähdystauko, jos ei lapsi itse sitä tajua.
Kyllä se on lapsen oma vika jos ei käy vessassa silloin kun muut käyvät ja olisi tilaisuus. Pidätelköön loppumatkan, jos ei aiempi vessapysähdys kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
No miksi se esikoinen ei käynyt pissalla aikaisemmin? Jos pysähdytään huoltoasemalle, niin koko porukka käy vessassa, ei silloin sanota, että ei ole tarvetta.
Koska hänellä ei ollut hätä. Usein ollaan ajettu kotoa mökille niin ettei hän ole käynyt ollenkaan vessassa. Nyt sattui tulemaan hätä, minkä sille voi. Näitä sattuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä edes pilan päiten kirjoita noin ilkeitä. Hyi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMistä sait sitten päähäsi tulla juuri tänne valittamaan asiasta?
Tulin lukemaan ketjuja ja avasin samalla oman.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMistä sait sitten päähäsi tulla juuri tänne valittamaan asiasta?
Tulin lukemaan ketjuja ja avasin samalla oman.
Ap
Eli tiesit tasan tarkkaan, että täällä on kymmeniä samankaltaisia ”mies on kakka, yhyy”-aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei voinut lapsi käydä pissalla siellä huoltoasemalla niin kuin kaikki muutkin? Kyllä muakin ärsyttäisi jos pitää pitkittää matkantekoa sen takia kun ei joku, lapsi tai aikuinen, osaa yhtään ennakoida asioitaan. Vanhempanakin voi kehottaa sitä lasta käyttämään huoltoaseman vessaa silloin kun on pysähdystauko, jos ei lapsi itse sitä tajua.
Älä nyt ole lapsellinen. Siinä ei kauan aikaa mene pysäyttää auto ja päästää lapsi ulos. Pari minuuttia. Sinun ei kannata poistua kotoa, jos pinnasi on aina yhtä kireällä.