Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ämpärillinen todellisuutta kaadettiin juuri niskaani (Intian tytär -dokumentti)

Vierailija
07.07.2015 |

Huhhuh, olen sanaton. Taidanpa tästä siis siirtyä takaisin omaan pieneen turvalliseen kuplaani.

Sinne siis, jossa pidän itsestään selvyytenä mm. sitä, että muulle yhteiskunnalle on ok, että liikun yksinäni ulkona vielä kello seitsemän jälkeenkin. Voin jopa pyöräillä yöllä kotiin pienessä hiprakassa hauskan illanvieton jälkeen. Siis sen illanvieton, jossa todennäköisesti on ollut myös miespuolisia henkilöitä, joiden kanssa olen voinut vain pitää hauskaa tasavertaisena ihmisenä, ilman että joku heistä olisi himoinnut minua kuin kävelevää lihanpalaa. Ääritapauksessa on voitu jopa saunoakin yhdessä.

Saan päättää itse kenen kanssa seurustelen vai seurustelenko ollenkaan. Voin tuntea itseni täysin samanarvoiseksi ihmiseksi, kuin kuka tahansa muu sukupuoleen katsomatta, enkä koe olevani olemassa vain siksi, että joku mies saa minut jonain päivänä omistaa. Voin katsella itseäni alasti peilistä ja ainoa ajatukseni on, että se mitä näen, on minun kehoni ja siihen ei kenelläkään muulla ole mitään valtaa. Se on ensisijaisesti olemassa vain minua varten ja kaikki muu on itsestäni kiinni.

Voin myös pohdiskella kuukausitolkulla, että mitäpä sitä nyt haluaisi lähteä yliopistoon opiskelemaan ja mikä kiinnostaa. Vai huvittaisiko sen sijaan tehdä vaikka työtä (siis jotain muuta kuin myydä itseäni), minkä myötä saisin kartutettua omaisuutta ja aloittaa pohjan rakentamisen itsenäiselle elämälleni.

Tämä kaikki on monille länsimaalaisille nuorille naisenaluille selviö. Siksi on ihan hyvä välillä avata silmänsä ja ymmärtää, että aivan liian monissa kehitysmaissa nuoret naiset eivät edes osaa haaveilla tällaisista asioista. Nämäkin naiset elävät omissa kuplissaan. Ero on vain siinä, että he eivät itse voi vaikuttaa siihen, poistuako siitä vai ei.

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"]

On vaikea sisäistää että kulttuuri on joissain maissa tosiaan tuollaista... Pohjoismaissa pitäisi tajuta vaalia sitä turvallisuutta ja sivistynyttä, kulttuuria joka täällä ollaan saatu aikaan, eikä pilata sitä sokealla "kaikki kulttuurit on samanarvoisia"-ihanteella... Eivät ole. Jotkut kulttuurit ovat alkukantaisia, brutaaleja ja väkivaltaisia, eivätkä siitä muuksi muutu.

Pohjoismaalaiset ovat vain niin naiiveja etteivät tajua miten karmeista kulttuureista tänne virtaa nuoria miehiä.

[/quote]

Tota ku kattoi, ei rasismi tuntunut ihan kauheen suurelta ongelmalta vaan ihan muut...

Vierailija
182/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ylimielisyyttä. Illalla yksin ulkona olevan tytön saa raiskata. Kyllä 5 poikaa yhtä tyttöä vastaan pärjää. Raiskaaminen on siistii. Ja muuta paskaa. Ei ole ihme että nuo pojat eivät saa naista kuin raiskaamalla. Mutta pidetään ainakin Suomi naiselle turvallisena paikkana.

Komppi tälle! Pidetään Suomi siistinä, aloitetaan omasta kotipiiristä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:55"]

Kuinka voi samassa rodussa ollakin niin erilaisia miehiä! Tai onhan niitä kai joka rodussa, äärimmäisyydestä toiseen. On tyttäriään rakastavia isiä, kuten tuon raiskatun ja murhatun tytön isä. Ja sitten jopa koulutettuja miehiä, kuten se puolustusasianajaja, joka silmät palaen vaahtosi, että jos hänen tyttärensä käyttäytyisi niin että tuottaisi häpeää perheelleen, hän valelisi tyttären bensiinillä ja sytyttäisi palamaan. Ja vielä vakuutti seisovansa näiden sanojensa takana. Hirvittävä barbaari. Toivottavasti hänellä ei ole tytärtä. Ja tämänkin miehen mielestä siis oli häpeää tuottavaa käytöstä olla poikaystävän kanssa alkuillasta liikkeellä. Ei siis edes yksin, mikä näiden "herra puolustusasianajajien" mielestä on äärimmäisen paheksuttavaa.

Nämä miehet siis tunnustavat että oma sukupuoli on niin hallitsematon ja raaka että naisten on vaarallista olla ulkona, edes ystävän kanssa. Ja miehet itse eivät ole vastuussa ollenkaan! Eivät siis ole inhimillisiä tai ylipäätään järjellisiä olentoja.

[/quote]

Joo eilen kattelin et Lampelakin on nyt löytänyt itseään p*hemman puolustusasianjajan...

Vierailija
184/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:20"]

Eiköhän pidetä yhdessä huolta siitä, että naisia alistavat kehitysmaa-asukit eivät tuo oppejaan myös Suomen rajojen sisäpuolelle.

[/quote]

Ettei vaan olis sovinistimiesten juoni tämä maahanmuutto...

Vierailija
185/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:45"]

Hauskaa kyllä kun tässäkin ketjussa on tämä sama asetelma kuin persulassa yleensäkin eli niinkauan kuin Suomessa ei (tässä tapauksessa tasa-arvo) asiat ole täydellisesti (esim. ne ringettevuorot) muiden maiden asioita ei kannata edes ajatella. Ensin oma maa!

[/quote]Siis mitä, en saisi olla ensisijaisesti huolissani omasta maasta, omasta heimosta, omasta perheestä? Ei ihme, jos maapallo tuhoutuu, kun tällaisia hyysähörhöjä liikkuu vapaalla jalalla.

Voin kyllä ruveta huolehtimaan koko maapallosta samalla innolla kuin omista arvoistani ja kulttuuristani, mutta silloin haluan myös päätäntävallan koko maailman asioihin.

Niin kauan kun eurooppalaiset eivät päätä kehitysmaiden asioista, emme voi kantaa vastuuta siitä, mitä siellä tapahtuu.

Ellei paskahanaa saa kiinni, on turha jäädä seisomaan paskaan. Sillä ei maailma parane, vaan Suomi ja Eurooppa taantuu kehitysmaiden tasolle. Tai sitten palataan siirtomaavalta-aikaan.

Vierailija
186/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:37"]Sydän särkyi tämän murhatun naisen vanhempien puolesta. Olivat suhtautuneet tyttölapseen intialaisittain melko epätyypillisesti, eli antaneet mahdollisuuden opiskella ja toteuttaa unelmiaan. Ja lopulta palkinto on tämä. Juuri kun heidän asenteensa ansiosta olisi ollut edessä muutos parempaan, vedettiin matto jalkojen alta pahemmin kuin voisi edes kuvitella.   Toinen kohta, joka kouraisi sydäntäni oli se, kun yhden kuolemaantuomitun vaimo ilmoitti, ettei hänellä ole enää mitään syytä elää kun ei ole miestä suojelemassa ja ilmoitti vievänsä pienen viattoman poikansa mukanaan kuristamalla tämän hengiltä. Tuollainen ei vain ole ihmiselämää. [/quote] komppi tälle

[/quote]

Mun olis tehny mieli halata monesti tuota raiskatun tytön äitiä. Todella harvinainen tunne telkkaria katsellessa.

Vierailija
187/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:19"]

Olen todella kiitollinen niille feministipioneereille, jotka viime vuosituhannen alusta rohkeasti alkoivat ajaa tasa-arvoa. Kestivät pilkan, vähättelyn ja jopa ahdistelun. Feministit tuolloin olivat välillä kuulemma takakireitä, kunnon panojen puuttessa oirehtivia vanhojapiikoja, milloin huoria, milloin lesboja, jotka ajavat naisten ylivaltaa. Eli sinänsä haukkuminen ja vähättely ei ole muuttunut miksikään. DDD Samaa saa lukea nykypäivänäkin.

Mut et ilman taistelua ei tämäkään tasa-arvon tapainen ole tänne länsimaihin tullut, kyllä siinä on täytynyt pitää meteliä, tehdä töitä. Ei voi kuin vain toivoa, et Intiassa riittäisi rohkeita.

Mut toi naisvihan määrä Intiassa - siihen varmaan liittyy vielä pinnan alla piilevä kastijako. Kun tuollainen keskinkertainen hemmo huomaa, et naiset menee oikealta ja vasemmalta ohi ja jos lapsesta asti on toitotettu, et tytöt on huonompia, alempiarvoisia, niin kyllä se purkautuu vihana sellaisilla tyypeillä, jotka eivät osaa/halua ajatella omilla aivoillaan. Samaahan näkee rasisteissa: kaikkein eniten niitä vtuttaa se, kun 'väärän'värinen pärjää paremmin kuin itse, vaikka niin väitetään, et töitä tekevää 'väärän'väristä vastaan ei ole yhtikäs mitään...juu, niin varmaan.

[/quote]Jos luet historiaa niin naisviha on tuontitavaraa kirkon kautta 1000-luvun alusta.

Sitä aiemmin oli tasa-arvo.

Hauskaahan tuossa on että nimenomaan feministit ovat taas tuomassa naista alistavaa uskontoa tänne kun edellisestä ollaan tuhannen vuoden taistelun jälkeen pääsemässä eroon

[/quote]

Ne on VALEfeministejä.

Vierailija
188/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:50"]...Mielestäni Suomessa naisen asema on todella hyvä, jos joku "tytöttely" on yksi mainittavia ongelmia. [/quote] Se tytöttely ja suomessakin tapahtuva raiskatun syyllisminen johtuu pinnan alla piilevästä täysin samasta asenteesta kuin tuolla Intiassa. Osa ihmisistä ei kestä siellä patriarkkaariuden murtumista tai naisen aseman nousua, täällä taas osalle on vieläkin kova pala elää tasa-arvossa ja tasa-arvosta tahdotaan eroon ja naisen asemaa tahdotaan kyseenalaistaa.

[/quote]

Hiukan suhteellisuudentajua, oi tussukka.

[/quote]

Osuiko ja uppos, tuhkamuna?

Vierailija
189/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"]

Pitäisi tappaa kaikki naisia alistavat paskakasat ja jättää jäljelle vain hyvät miehet. Sillä päästäisiin hyvään alkuun.

[/quote]

Ja voitaisiin vaikka jakaakin miehet.

Vierailija
190/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

y

Vierailija
191/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:24"]

Olen todella kiitollinen niille feministipioneereille, jotka viime vuosituhannen alusta rohkeasti alkoivat ajaa tasa-arvoa. Kestivät pilkan, vähättelyn ja jopa ahdistelun. Feministit tuolloin olivat välillä kuulemma takakireitä, kunnon panojen puuttessa oirehtivia vanhojapiikoja, milloin huoria, milloin lesboja, jotka ajavat naisten ylivaltaa. Eli sinänsä haukkuminen ja vähättely ei ole muuttunut miksikään. DDD Samaa saa lukea nykypäivänäkin.

Mut et ilman taistelua ei tämäkään tasa-arvon tapainen ole tänne länsimaihin tullut, kyllä siinä on täytynyt pitää meteliä, tehdä töitä. Ei voi kuin vain toivoa, et Intiassa riittäisi rohkeita.

Mut toi naisvihan määrä Intiassa - siihen varmaan liittyy vielä pinnan alla piilevä kastijako. Kun tuollainen keskinkertainen hemmo huomaa, et naiset menee oikealta ja vasemmalta ohi ja jos lapsesta asti on toitotettu, et tytöt on huonompia, alempiarvoisia, niin kyllä se purkautuu vihana sellaisilla tyypeillä, jotka eivät osaa/halua ajatella omilla aivoillaan. Samaahan näkee rasisteissa: kaikkein eniten niitä vtuttaa se, kun 'väärän'värinen pärjää paremmin kuin itse, vaikka niin väitetään, et töitä tekevää 'väärän'väristä vastaan ei ole yhtikäs mitään...juu, niin varmaan.

[/quote]Jos luet historiaa niin naisviha on tuontitavaraa kirkon kautta 1000-luvun alusta.

Hauskaahan tuossa on että nimenomaan feministit ovat taas tuomassa naista alistavaa uskontoa tänne kun edellisestä ollaan tuhannen vuoden taistelun jälkeen pääsemässä eroon

[/quote]

Ne on VALEfeministejä.

[/quote]Ketkä ovat oikeita feministejä? Kannattavatko oikeat feministit hallitsematonta nuorten miesten maahanmuuttoa kehitysmaista, joissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa?

Onko feministileiri jakautunut tämän asian suhteen? Olen kuullut feministien ainoastaan hihkuvan kulttuurin rikastumista. 

Vierailija
192/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Ne on VALEfeministejä.

[/quote]Ketkä ovat oikeita feministejä? Kannattavatko oikeat feministit hallitsematonta nuorten miesten maahanmuuttoa kehitysmaista, joissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa?

Onko feministileiri jakautunut tämän asian suhteen? Olen kuullut feministien ainoastaan hihkuvan kulttuurin rikastumista. 

[/quote]

Oikea feministi ajaa naisten asiaa. Että sekä naisilla ja miehillä olisi täällä hyvä elää. Ei mustaa munaa itselleen tai hauku persuja radiohaastattelussa siksi että on vihreä lesbo.

Vierailija
193/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v#tt% siinä on, että feministien täytyy valittaa kaikesta mikä miehillä on paremmin. Ei elämä aina oo tasavertasta, joutuuhan miehet armeijaan mutta naiset ei. Ei me miehet silti valiteta siitä ettei naiset joudu armeijaan.

Vierailija
194/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Intiasta hyviäkin miehiä löytyy (mutta olen samaa mieltä kanssanne, että suurin osa on kyllä juuri noita raakalaismaisia kusipäitä). Mieheni on intialainen ja olemme olleet yhdessä yli 25 vuotta. Mieheni, siskonsa miehet, appeni, nämä nyt mainitakseni tuomitsevat täysin naisten huonon kohtelun Intiassa. Mieheni lukee uutisia Intian raiskauksista ja näen miten hän melkein itkee naisparkojen puolesta ja Intian alennustilan vuoksi. Intialaiset sukulaismiehet laittavat fb:iin linkkejä uutisista ja kiroavat naisten huonoa kohtelua. Kirjoittavat, että meidän pitää tehdä jotain tälle häpeälliselle naisten kohtelulle. Tekisi mieli kysyä miksi ette tee mitään...

Ikinä en muuttaisi Intiaan. En haluaisi kasvattaa lapsiani siellä. Ei myöskään mieheni. Mieheni on todella hellä ja oikeudenmukainen. Hänen sisarensa ovat korkeasti koulutettuja. Isänsä piti kunnia-asiana sitä, että hänen tyttärensä kävivät koulut ja pääsivät yliopistoon. Itse vanhemmatkin ovat korkeasti koulutettuja. Todellakin tiedostan, että suurin osa intialaisista miehistä on täysiä paskoja, mutta löytyy niitä hyviäkin. Hirviömiesten vuoksi miehenikin saa osakseen vihaisia katseita Suomessa.

Vierailija
195/199 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja romput on potkittu pois tosta joukkoraiskaajien maasta koska olivat sinne liian pahoja. Mutta täällä meidän vaan pitäisi kunnioittaa ja ihailla heidän kulttuuriaan. Voi v*ttu!

Vierailija
196/199 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyii iihan kamalaa ! Mitä ne miehet oli siltä ottanu sisältä ! hyii ihan kamalaa

Vierailija
197/199 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ärsyttäny naisten huono asema. Kyllä, olen feministi. En varmaan vihaa mitään muuta niin paljon, kuin sitä kun naisia raiskataan ja silvotaan. Olen katsonut useita elokuvia ja dokumentteja naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta, mutta en tätä "Intian tytär". Olen nyt ulkomailla ja en voi sitä siis nyt katsoa mutta kotiin päästyäni varmasti aion.
Mutta siis. Ehkä eniten minua ärsyttää että miehet perustelevat raiskaamistaan "tytöllä oli
lutkamaiset vaatteet, hän ansaitsi sen" alkaa v*tuttaa niin paljon tommonen! Kun jossain harvoissa tapauksissa nainen raiskaa miehen, ei kukaan kysy "mitä raiskatulla oli päällään?". Siis mitä saatanaa? Ai naiset ei saa edes pukeutua haluamallaan tavalla ilman että heitä raiskataan? Tai no siis vain pahimmissa tapauksissa raiskataan. Mutta kyllä ärsyttää se vanhojen, tai no joskus nuorienkin, miesten tuijottaminen ja huutelu naisille! Mä ainakin puen ihan mitä haluan, kuljen ylpeänä ja en välitä v*ttuakaan niistä ärsyttävistä katseista tai kommenteista.
Joten nyt jokainen sovinisti tai "antifeministi mutta silti tasa-arvon kannattaja" miettikää hetki: Tajuatteko yhtään mitä naisilta vaaditaan? Sulla pitää olla täydellinen keho ja jos sulla ei ole, oot läski jota kukaan ei halua panna. Sun pitää olla kaunis, jos meikkaat liikaa, oot meikkipelle mutta jos et meikkaa oot vaan ruma joka ei viitsi edes välittää ulkonäöstään. Sun pitää synnyttää miehellesi lapsia, jos et halua, oot itsekäs ääliö. Sulla pitää olla hyvä perse ja tissit, jos sulla ei ole niin kukaan mies ei huoli sua. Sun pitää ottaa mieheltäsi suihin ja niellä kaikki spermat, antaa miehen tehä ihan mitä vaan sulle. Sun pitää pukeutua seksikkäästi mutta ei liian paljastavasti, muuten oot huora. Et voi kulkea ilman paitaa missään, eihän nyt nainen saa näyttää nännejään mutta mies saa. Sun pitää vain tehdä kotitöitä ja hoitaa "naisen rooli".
Niin miettikää. En väitä, että kaikki miehet ovat sovinistisia sikoja, mutta miettikää nyt kaikki hetken kuinka vaikeaa joskus on olla nainen. Kuukautiset, synnyttäminen, pelko tulla raiskatuksi kun pukeutuu niin kuin haluaa.
Miettikää.

Vierailija
198/199 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:30"]

Mua on aina ärsyttäny naisten huono asema. Kyllä, olen feministi. En varmaan vihaa mitään muuta niin paljon, kuin sitä kun naisia raiskataan ja silvotaan. Olen katsonut useita elokuvia ja dokumentteja naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta, mutta en tätä "Intian tytär". Olen nyt ulkomailla ja en voi sitä siis nyt katsoa mutta kotiin päästyäni varmasti aion. Mutta siis. Ehkä eniten minua ärsyttää että miehet perustelevat raiskaamistaan "tytöllä oli lutkamaiset vaatteet, hän ansaitsi sen" alkaa v*tuttaa niin paljon tommonen! Kun jossain harvoissa tapauksissa nainen raiskaa miehen, ei kukaan kysy "mitä raiskatulla oli päällään?". Siis mitä saatanaa? Ai naiset ei saa edes pukeutua haluamallaan tavalla ilman että heitä raiskataan? Tai no siis vain pahimmissa tapauksissa raiskataan. Mutta kyllä ärsyttää se vanhojen, tai no joskus nuorienkin, miesten tuijottaminen ja huutelu naisille! Mä ainakin puen ihan mitä haluan, kuljen ylpeänä ja en välitä v*ttuakaan niistä ärsyttävistä katseista tai kommenteista. Joten nyt jokainen sovinisti tai "antifeministi mutta silti tasa-arvon kannattaja" miettikää hetki: Tajuatteko yhtään mitä naisilta vaaditaan? Sulla pitää olla täydellinen keho ja jos sulla ei ole, oot läski jota kukaan ei halua panna. Sun pitää olla kaunis, jos meikkaat liikaa, oot meikkipelle mutta jos et meikkaa oot vaan ruma joka ei viitsi edes välittää ulkonäöstään. Sun pitää synnyttää miehellesi lapsia, jos et halua, oot itsekäs ääliö. Sulla pitää olla hyvä perse ja tissit, jos sulla ei ole niin kukaan mies ei huoli sua. Sun pitää ottaa mieheltäsi suihin ja niellä kaikki spermat, antaa miehen tehä ihan mitä vaan sulle. Sun pitää pukeutua seksikkäästi mutta ei liian paljastavasti, muuten oot huora. Et voi kulkea ilman paitaa missään, eihän nyt nainen saa näyttää nännejään mutta mies saa. Sun pitää vain tehdä kotitöitä ja hoitaa "naisen rooli". Niin miettikää. En väitä, että kaikki miehet ovat sovinistisia sikoja, mutta miettikää nyt kaikki hetken kuinka vaikeaa joskus on olla nainen. Kuukautiset, synnyttäminen, pelko tulla raiskatuksi kun pukeutuu niin kuin haluaa. Miettikää.

[/quote]

Miesten raiskaukset on tabu. Uhreja syyllistetään ja niitä ei nähdä edes uhreina joten en ymmärrä mitä valitat.  

Eihän naiset pukeutunut miehiä varten? Vaan kilpailee toisen naisten kanssa. Näin täällä ainakin sanotaan. Joten naisten syy? Lisäksi luuletko että naiset ei aseta miehille minkäänlaisia paineita? 

Pukeudut asiallisesti et liian paljastavasti se on seksikästä. Miesten seksikäs/asiallinen pukeutuminen on puku jossa ei ole paljasta pintaa nimeksikään. Lisäksi tuo ilman paitaa käveleminen on naurettavuuden huippu. Missä on hyväksyttävää miesten kävellä ilman paitaa? Rannalla niinkuin naisten. Lisäksi toisit naisille vain lisää ulkonäköpaineita niinkuin tämä persebuumi on tuonut. Niinkuin sekin se tulisi kohdistumaan vakavasti nuoriin tyttöihin. Tuot noita jenkkilän yleistyksiä suomeen ja kirjoitat suomen samanlaiseksi päässäsi. Ei suomessa tissit eivät ole samanlaisessa pakkosensuurissa kuin siellä.

En ole feministi missään nimessä. Olen silti tasa-arvon kannattaja (E).

Vierailija
199/199 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätkähdyttävää, että jopa tekijäjoukon puolustusasianajaja (siis ilmeisesti lakia yliopistossa lukenut äijä) puhui erikoisin kielikuvin naisesta "herkkänä kukkana, jota pitää palvoa temppelissä, mutta jos kukan löytää katuojasta, se kuolee" tai että naisen oma vika jos liikkuu illalla tuntemattoman miehen (opiskelukaveri tmv,) kanssa,  jolloin laitonta bussia ajavat rikolliset  saavat  raisk****ta???

No tekijät saivat kaikki k****tuomion ja ne on siirtyneet jo ajasta iäisyyteen. Mahdoton son***läjä koko Intia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme