Selvitin kuka noiden Jeesus-aloitusten takana on
Kommentit (9)
Luulen, että on useampi uskova niiden takana.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"]
[/quote]Minä luulen myös että useammasta henkilöstä on kyse. Jotkut ovat niin erityylisiä keskenään, toiset "kovia" ja toiset lämpimiä, en usko että sama ihminen kokee Jumalan/Jeesuksen niin vaihdellen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"]
[/quote]Minä luulen myös että useammasta henkilöstä on kyse. Jotkut ovat niin erityylisiä keskenään, toiset "kovia" ja toiset lämpimiä, en usko että sama ihminen kokee Jumalan/Jeesuksen niin vaihdellen.
[/quote]
Se on ihan mahollista, koska en usko jumalaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:10"]
[/quote]
Kaikki jeesustelijat nyt vaikuttaa psykopaattisilta skitsofreenikoilta
Näille "uskoville" sanon: jos teillä ei ole Rakkautta kaikkia ihmisiä kohtaan, sanomanne on tyhjää helinää. Rakkaus on Kaikki! -Jesse
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:29"]
Näille "uskoville" sanon: jos teillä ei ole Rakkautta kaikkia ihmisiä kohtaan, sanomanne on tyhjää helinää. Rakkaus on Kaikki! -Jesse
[/quote]Mutta mitä on rakkaus? On helppo sanoa: rakastakaa - mutta mitä se tarkoittaa?
Olet väärässä. Se olen minä.