Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä vaivaa

Vierailija
07.07.2015 |

Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Nainen

Vierailija
2/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"]Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä
[/quote]

Onko tällaisia miehiä oikeasti ? Mää haluan tällasen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:47"]T. Nainen
[/quote] Ei kyllä mä olen ihan mies :) tiesin että tälläisiä kommentteja tulee mutta ihan sama

Vierailija
4/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just itse mietin samaa että eikö tollasia miehiä tosiaankaam ole. Just tuli oman ukon kanssa ero kun alkoi pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa turtuu ja tottuu vaan tylsempään elämään. Jos arki on raskas, ei vaan yksinkertaisesti jaksa pinnistää ja moni huomaavaisuus jää pysyvästi pois kuvioista.

Vierailija
6/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:47"]T. Nainen
[/quote] Ei kyllä mä olen ihan mies :) tiesin että tälläisiä kommentteja tulee mutta ihan sama
[/quote] tottakai miehen pitää silti olla mies mutta kun alatte miettiä niin mitä paremmin kohtelette naistanne sitä paremmin teitä kohdellaan ja onhan orgasmi hieno tunne mutta ainakin minun mielestäni hellä halailu ja koskettelu sekä jutteleminen pussailu ja sen jälkeen nukkuminen nainen kainalossa on vielä parempi tunne toki seksiäkin pitää olla ;) vielä yksi kysymys,milloin viimeksi sanoitte naisellenne että hän on kaunis ja otitte hänet syliin ja suutelitte ilman mitään taka-ajatusta?

Vierailija
7/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:57"]Pitkässä suhteessa turtuu ja tottuu vaan tylsempään elämään. Jos arki on raskas, ei vaan yksinkertaisesti jaksa pinnistää ja moni huomaavaisuus jää pysyvästi pois kuvioista.
[/quote] Ei ne sais jäädä ihan pysyvästi pois tiedän kyllä että ei sitä aina jaksa olla hyvällä päällä tarkotan vaan että eikö esim suudelma ennen töihin lähtöä ja rakkauden tunnustus tekisi päivästä kummallekin paremman? Ei tietenkään joka päivä ettei siitä lähde merkitys

Vierailija
8/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu suhteessa jo 84 vuodesta alkaen, ja minä kyllä halailen naistani. Ja tietysti koskettelen ihoa, kaulalta, niskasta, rintoja ja muualtakin. Sänkyynkin mennään eikä panna joka kerta sänkyyn mennessä :) Tosin kyllä haluan enemmän yhdyntää ja seksiä kuin vaimo ja toivon että voisin hänelle antaa orgasmin joka päivä, mutta siihen ei ihan päästä.

Vierailija
9/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:09"]Ollaan oltu suhteessa jo 84 vuodesta alkaen, ja minä kyllä halailen naistani. Ja tietysti koskettelen ihoa, kaulalta, niskasta, rintoja ja muualtakin. Sänkyynkin mennään eikä panna joka kerta sänkyyn mennessä :) Tosin kyllä haluan enemmän yhdyntää ja seksiä kuin vaimo ja toivon että voisin hänelle antaa orgasmin joka päivä, mutta siihen ei ihan päästä.
[/quote] hyvä tietää että fiksuja miehiä on täällä :)

Vierailija
10/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:09"]Ollaan oltu suhteessa jo 84 vuodesta alkaen, ja minä kyllä halailen naistani. Ja tietysti koskettelen ihoa, kaulalta, niskasta, rintoja ja muualtakin. Sänkyynkin mennään eikä panna joka kerta sänkyyn mennessä :) Tosin kyllä haluan enemmän yhdyntää ja seksiä kuin vaimo ja toivon että voisin hänelle antaa orgasmin joka päivä, mutta siihen ei ihan päästä.
[/quote]

Meillä taas minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä mutta joudun aina tekemään aloitteet. haluan kyllä tuollaisen miehen joka huomio!

Vierailija
11/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että vielä on tälläisiäkin miehiä! :) Oma mieheni on kans just tollanen huomaavainen eikä todellakaan pidä mua itsestäänselvyytenä eikä koskaan ikinä minään "panopuuna". Tai kyllä me päivittäin rakastellaan, mutta jää meillä aikaa ihan vaan että halaillaan, suudellaan ja vaikka käydään ulkona syömässä tai leffassa. Ja kun sitten rakastelemme, mieheni pitää aina huolen että saan orgasmin ja että nautin täysillä. <3

Vierailija
12/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kriteerit täyttyvät meillä pitkälti. Olisikohan se osittain kiinni siitä, että yritän itsekin ylläpitää vastaavanlaisia juttuja. Arki on arkea, mutta kyllä sinne mahtuu pusuttelua jne. Naama voi olla mörtsinä välillä, mutta kun toinen huomio, tulee parempi mieli ja jaksaa taas.  Kukaan meistä ei kuitenkaan ole täydellinen ja välillä kumpikaan ei jaksa olla mallikelpoinen. Olemme vain ihmisiä

Eivät kaikki miehet ole itsekkäitä tms

Vierailija
13/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"]Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä [/quote] Onko tällaisia miehiä oikeasti ? Mää haluan tällasen !

[/quote]

On, mutta onko vastaavanlaisia naisia, valitettavasti tuntuu ettei ole kuin kaksi vaihtoehtoa joko naidaan tai sitten saat märkää lattiarättiä ympäri korvia jos muuta aiot.

Vierailija
14/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luullut tätä oman mieheni aloitukseksi, jos ap ei olisi maininnut olevansa sinkku. Hän ihmettelee kanssa samaa asiaa, miksi ei voi helliä ja kehua rakastaan. Oma mieheni aloittaa päivänsä aina sanomalla, että olen kaikkein kaunein nainen ja hän rakastaa minua. Tätä on jatkunut jo vuosikaudet. Tuntuu se hyvältä vaikka välillä vähän myrtsinä heräisikin. Kehun ja hellin itsekin miestäni päivittäin. Tosin, haluan sitä seksiäkin päivittäin. Mies ei aina jaksa, mutta onneksi kuitenkin usein. Onhan minulla sitten pampukokoelmani hoitamassa sitä panetusta, jos mies on väsy:)

N32v

Vierailija
15/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tämmöinen aihe. Meillä on yli 30v takana, tottakai me huomioimme toisiamme tasapuoleisesti. Meillä ei ole erikseen naisten ja miesten töitä, siivoan, pesen pyykit jne, aimoni vastaavasti auttaa puitten teossa, auton renkaitten vaihdoissa jne.

Siis toisin sanoen se tekee kumpi kerkee, osoitamme rakkautta päivittäin pienillä eleillä. Suukottamalla kehumalla (ei mielistelyä), onhan asioita muuttunut tällä meidänkin tiellä. Jos elämämme olisi kyllä juu rakas, heti rakas, mitä rakas, ja ei olisi riitoja mitä elämää ja suhdetta se olisi.

Käsittääkseni tämä on seksipalsta. Täällä keskustellaan seksiin liittyvistä asioista, sehän on normaalia avio/avosuhteissa. Täällä avaudutaan kipeissäkin seksiasioissa, on fantasioita, ja kaikkea muutakin joita ei kehtaa/kehtaisi puolisolleen ehdottaa.

Tuo AP:een asia on ihan asiaa, mutta pitäisi sitten olla parisuhdepalsta. Ei näissä meidän kirjoituksissa kirjoiteta oikeastaan muuta kun seksistä, tämä ON seksipalsta. Onko se sitten oikein jos kiristetään seksillä? Jos teet tuon ja tuon asian niin saat illalla pillua, tai siivoa ja tee ruokaa niin saat illalla munaa.

Hellyyden ja toisen huomioon ottaminen esimerkiksi kukilla, tai suutelu hyväily, lasten kasvatus ja heidän tarpeidensa huomioon ottaminen ja sellaiset ovat ymmärtääkseni arkipäivää

Lopetan näillä sanoin. Tämä on seksipalstaM50+.

Vierailija
16/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"]

Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä

[/quote] Olen samaa mieltä. Yhdessä olo ja nautinnot perustuu molemminpuoliseen hyvään oloon ja toisen huomioimiseen. / vilivallaton

Vierailija
17/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh Hoijaa ja taas joku trolli nauraa makeasti.

Vierailija
18/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Totta helvetissä, mutta tämä on SEKSIPALSTA. Jos nää jutut menee tohon suuntaan, niin seksistä keskustelut loppuu lyhyee. m38

Vierailija
19/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Totta helvetissä, mutta tämä on SEKSIPALSTA. Jos nää jutut menee tohon suuntaan, niin seksistä keskustelut loppuu lyhyee. m38
[/quote] ymmärrän olen pahoillani

Vierailija
20/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:45"] Mikä tietää vaivaa miehet vai olenko vain minä erilainen? Te tiedätte että lähes jokainen nainen rakastaa hellyyttä ja kehumista halaamista suutelemista jne..niin miksi te miehet aina mietitte vain seksiä siis olenko ainut mies joka voi mennä naisen kanssa sänkyyn vain halailemaan juttelemaan ja nukkumaan? Ja ei en ole yliherkkä enkä homomainen mutta mielestäni naisille pitäisi kertoa joka päivä kuinka kauniita he ovat ja arvostaa heitä ikään kuin he olisivat yläpuolellamme.Itselläni kyllä tällä hetkellä ei seurustelukumppania ole :( enkä tarkoita pari kuukautta kestäneitä suhteita mutta kun ollaan oltu yhdessä pari vuotta niin muistakaa pitää intohimoa ja rakkautta yllä älkääkä pitäkö sitä itsestäänselvyytenä [/quote] Totta helvetissä, mutta tämä on SEKSIPALSTA. Jos nää jutut menee tohon suuntaan, niin seksistä keskustelut loppuu lyhyee. m38 [/quote] ymmärrän olen pahoillani

[/quote]

Olkoonkin seksipalsta, mutta aloittaja puhuu myös intohimosta. Ja näin naisena voin sanoa, että kaikki tuollainen huomioinen on ainakin minulla varma tae siihen, että haluan harrastaa myös seksiä miesystäväni kanssa. Miehille seksi on kai yksioikoisempaa ja sillä voi vähentää stressiä ja paineita, mutta me naiset tarvitsemme varmaan enemmän tunnesidettä kumppaniimme harrastaaksemme seksiä hänen kanssaan ja  mieluiten sitten, kun asiat ovat kunnossa ja joku kertoo meille, että olemme rakkaita jne On varmaan tärkeää miehellekin (seksihalut menee jäkätyksen takia jne) Mutta uskoisin, että tärkeämpää meille naisille. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mutta joka tapauksessa, yritetään kertoa ja näyttää sille omalle rakkaalle aina välillä että hän on tärkeä, rakas jne. Molemmat sukupuolet. Siitä onkin sitten hyvä alkaa sekstailemaan ja tulee vielä parempi mieli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän