Ilkeintä, mitä mies on sinulle tehnyt?
Aloitan: olin 18-vuotias ja todella ihastunut erääseen mieheen. Vietimme paljon aikaa samassa kaveriporukassa ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi. Vietimme ihanan yön ja juttelimme aamuun asti. Olin todella ihastunut. Aamulla mies sanoi heittävänsä minut kotiin. Autossa mies pyysi, etten kertoisi yhteisestä yöstämme ystävälleni, koska on kiinnostunut tästä eikä halua pilata mahdollisuuksiaan tähän. Minua hävetti enkä ikinä kertonut tapahtuneesta kenellekään. En siksi, että mies pyysi, vaan koska tunsin itseni halvaksi. Tapahtuneesta on nyt 10 vuotta, mutta silti tuo palautuu välillä mieleen. Ap
Kommentit (75)
Pettänyt yhteisessä sängyssä vieraan naisen kanssa. Hyi hitto niitä aikoja. :(
Isäni hakkasi minua lapsena, ensimmäinen poikaystävä petti ja haukkui.
Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:25"]
Välinpitämättömyys. Tunne siitä, että on ihan sama oletko olemassa vai et.
[/quote]
Tuo on ilkeää. Mutta pahinta mitä mulle on tehty on se että on sanottu etten kelpaisi koskaan kenellekään. Ei ehkä pettämisten tms. rinnalla kovin ilkeää mutta erittäin loukkaavaa kyllä, ainakin silloin kun on epävarma ja kovasti toivoisi löytävänsä jonkun.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. 
[/quote]
Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua?
Olen seurustellut vain nykyisen aviomieheni kanssa, ja hän ei ole koskaan ollut ilkeä. Tietysti erimielisyyksiä on vuosiin mahtunut, mutta on kyllä niin fiksu ja kultainen, että hänen kanssaan ei tarvitse riidellä. Muuten kyllä olen kuullun paljonkin loukkauksia miehiltä - tai no pojilta silloin, kun olin koulukiusattu. Myös suhteeni isään on aina ollut aika myrskyisä ja ristiriitainen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa.
[/quote]
Kyllä on kuule miehiäkin jotka ovat herkkiä Ja se ei ole millään tavalla väärin tuntea. Aloita oma ketju aiheesta jos noin ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa.
[/quote]
Kyllä on kuule miehiäkin jotka ovat herkkiä Ja se ei ole millään tavalla väärin tuntea. Aloita oma ketju aiheesta jos noin ärsyttää.
[/quote]
Projisoit omaa ärtymystäsi minuun. Ei ärsytä. Totesin vaan.
Mieheni kosi minua vain koska tiesi että haluam kihloihin. Olimme olleet vuoden kihloissa kun kysäsin millon mentäisiin naimisiin niin mies kertoi tämän ja sanoi ettei halua naimisiin. Lisäksi haukkunut minua ulkonäöstäni.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"] Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa. [/quote] Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. [/quote] Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua?
[/quote]
Oletko itse?
Herkkyys ei ole heikkoutta. Mutta naiset eivät ole herkkiä. Meistä piestään, raiskataan ja tukahdutetaan herkkyys jo varhaisessa vaiheessa. Miehille sallitaan huomattavasti enemmän.
Mä ilmoitin, että tästä ei tule enää mitään ja parempi erota ja jätkä kävi puhkomassa mun autosta renkaat.
Pakottanut autoonsa, eikä päästänyt pois moneen tuntiin. Ajoi ympäriinsä, käytti henkistä väkivaltaa ja lopulta pääsin livahtamaan ulos mielisteltyäni häntä. Ainoa turvani oli ohikulkevat lenkkeilijät, joille huusin "Apua!"
Ei kokemuksistaan kertominen täällä tarkoita, että olisi jotenkin ylettömän herkkä ja velloisi niissä asioissa. Mua on kohdeltu tavoila, jotka olisivat kurjia kenen tahansa mielestä, mutta en mä niitä vatvo nykyään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
Ootpa herkkä ärtymään. Mitähän naisten pitäisi mielestäsi sietää ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua?
[/quote] Kyllä. Kukaan naisista ei ole sanonut hakanneensa sen ämmän teholle, ratkenneensa ryyppäämään tai yrittäneensä itsemurhaa. Miesten kohdalla sen sijaan... 
Olin tuolloin vielä alaikäinen, entinen koulukiusattu, ujo tyttö... Kerran olin kaverini kanssa viettämässä iltaa kun eräs komea poika, johon olin ihastunut, osoitti minulle huomiotaan ja päädyimme kotiini, kaverini ja kyseisen pojan pari kaveria lisänä. Olimme tämän "ihastukseni" kanssa kaksin huoneessani ja hän hiveli reittäni peiton alla... Hän alkoi hivuttaa housujani pois kunnes hän huudahtikin yhtäkkiä "V*tun huora, mulla on jo tyttöystävä!" Ja hän poistui juoksien kavereidensa kanssa ulos asunnosta... olivat lisäksi varastaneet mukaansa meiltä omaisuutta. Oli paha mieli pitkään ja itsetunto alhaalla. Hävetti.
Ainiin, kyse olikin MIEHISTÄ... yhtä poikia ne tosin tuntuu olevan henkisesti 15- kuin 35-vuotiainakin. Ainakin kaikki omalle kohdalle osuneet yksilöt.
Haukuttu, huoriteltu. Väitetty pettäjäksi vaikka se oli mies joka petti. En ole mikään. Kukaan ei koskaan haluaisi minua. Tässäpä pari juttua joita mieheltä kuulin ihan vasta. Ja ai niin, olen vitun ruma mursu. Olen raskaana rv 33 eikä ole edes yhtä ainutta kiloa tullut koko aikana lisää.
Miehissä on niin paljon pahuutta.