Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeintä, mitä mies on sinulle tehnyt?

Vierailija
06.07.2015 |

Aloitan: olin 18-vuotias ja todella ihastunut erääseen mieheen. Vietimme paljon aikaa samassa kaveriporukassa ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi. Vietimme ihanan yön ja juttelimme aamuun asti. Olin todella ihastunut. Aamulla mies sanoi heittävänsä minut kotiin. Autossa mies pyysi, etten kertoisi yhteisestä yöstämme ystävälleni, koska on kiinnostunut tästä eikä halua pilata mahdollisuuksiaan tähän. Minua hävetti enkä ikinä kertonut tapahtuneesta kenellekään. En siksi, että mies pyysi, vaan koska tunsin itseni halvaksi. Tapahtuneesta on nyt 10 vuotta, mutta silti tuo palautuu välillä mieleen. Ap

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 36 :( Jaksamista sinne... ♥ Muista ettei vika ole sussa vaan sun miehessä! Mikä ääliö... Tekisi mieli tulla sanomaan sille suorat sanat.

Vierailija
42/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]

Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa.

[/quote]

Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. 

[/quote]90% urotöistä Kanadassa ja Amerikassa on miesten tekemiä säätiön tilastojen mukaan. Yli 90% kuolemaan johtavista työtapaturmista on myös miehille koituvia, koska miehet tekevät kaikki vaarallisimmat työt, kuten esim.metsurin tai sähkömiehen hommat. 15 kaikkien aikojen hurjinta temppua. Joukossa yksi nainen ja 14 miestä. http://www.theactivetimes.com/15-craziest-daredevil-stunts-ever-slideshow

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken aktin mies rupes arvostelemaan ulkonäköäni "sun pitäs laihduttaa", kyllä tunnelmat latistu siinä sitten kertaheitolla :/

Vierailija
44/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski mennä lasten kanssa puistoon. Oltiin eroamassa ja olin muuttamassa lasten kanssa pois. Mies halusi meidät pois siksi aikaa että tuo uuden naisen meille nussimaan. Itkien sanoin että voi kyllä odottaa ne kaksi päivää että saan meidän tavarat uuteen asuntoon.

Vierailija
45/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten taisi loukata kun 20 vuotiaana, varsin kokemattomana ja sinisilmäisenä, 32 vuotias mies, jota olin jonkin aikaa tapaillut (myös vaakatasossa) lähti nähteni baarista toisen tytön kanssa. Jälkikäteen kun nillitin asiasta, puolustuksen puheenvuoro meni kokonaisuudessaan, että "mähän sanoin, että oon kusipää". 

Vierailija
46/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:13"]Melkein sama kuin ap:lla, mutta en mennyt sänkyyn. Painostuksesta huolimatta. 

Inhottavimpia ovat haukut ja lyttääminen. Vakuttavat etenkin silloin, kun on muutenkin stressiä tai mieli maassa.
[/quote]

Olit siis fiksumpi, kuin minä. Hyvä niin. Tuo haukkuminen ja lyttääminen ovat kyllä pahimpia. Ne satuttavat pidempään ja saavat epäilemään itseään. Ap
[/quote]
Täytyy vain pitää mielessä miksi Verbaalista runtua on saanut ja jättää omaan arvoonsa. Ei pidä ottaa itseensä kaikkea mitä sanotaan tarkoituksena satuttaa.

Vierailija
47/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:13"]Melkein sama kuin ap:lla, mutta en mennyt sänkyyn. Painostuksesta huolimatta. 

Inhottavimpia ovat haukut ja lyttääminen. Vakuttavat etenkin silloin, kun on muutenkin stressiä tai mieli maassa.
[/quote]

Olit siis fiksumpi, kuin minä. Hyvä niin. Tuo haukkuminen ja lyttääminen ovat kyllä pahimpia. Ne satuttavat pidempään ja saavat epäilemään itseään. Ap
[/quote]
Täytyy vain pitää mielessä miksi Verbaalista runtua on saanut ja jättää omaan arvoonsa. Ei pidä ottaa itseensä kaikkea mitä sanotaan tarkoituksena satuttaa.
[/quote]
Karkasi. Tietynlaista kovuutta täytyy löytyä ettei silmille hypitä aiheettomasti.
m41

Vierailija
48/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon vastaan: paljon on tehnyt ilkeyttä mies, jonka kanssa edelleen olen. Kosto ja minun lyttäämiseni kuuluvat elämäntapoihinsa. Jos esim lähden siskoni luo, mies lähtee myös jonnekin omille teilleen (mm. kerran lähti vieraan sänkyyn). Jos naisystäviäni tulee luokseni kahville, mies alkaa pitää heille seuraa ja kertoa tarinoitaan, kunnes saa keskusteluyhteyden täysin itselleen ja minä jään sivustaseuraajaksi, kun en ole niin tunkeileva kuin hän. Merkkipäivänään ostin hänelle kalliin ja mieluisan lahjan. Mitä sain itse, kun minulla oli merkkipäivä? Mies antoi 100e sanoen, että osta sillä joku mekko itsellesi. Olin lainannut miehelle vähän aiemmin 300e, jonka lupasi maksaa takaisin, mutta koska olin sanonut hänen valittaessaan sen hetkistä rahojen vähyyttä, että kunhan selvitään laskuista, niin vaikka mies saikin suuren palkan ja vielä lomarahat, niin antoikin vain tuon 100e muka lahjana takaisin! Oli tietoista hyväksikäyttöä!

Kerran sain äitienpäivänä "äitienpäivälahjaksi" hyväksikäytön! En ollut myötämielinen sillä hetkellä rakasteluun, mutta pyöriskelimme sängyssä ja olin kohta vatsallani miehen kiivetessä päälleni ja hän hyväksikäytti minua kuin jotain pumpattavaa barbaraa lainkaan ottamatta huomioon tunteitani! Olin niin yllättynyt ja järkyttynyt tilanteesta, etten osannut edes vastustaa mitenkään, kun se oli jo ohi. Minut siis raiskattiin.

Oli eräs viikonlopun suurtapahtuma, valtakunnallisestikin merkittävä, jonne mies halusi, mutta josta minä en silloin tiennyt mitään, kun on sellainen erityisala, eikä siitä ole joka paikassa mainoksia, jolloin olisin jo tajunnut, että mies haluaa sinne. Mies ei puhunut mitään etukäteen, mutta järjesti jostakin pikku asiasta niin järkyttävän raivokohtauksen, että sen varjolla pääsi lähtemään autolla, ja suunnisti hyvillä mielin heti sinne tapahtumaan ollen pari päivää poissa kotoa, enkä tiennyt, mihin lähti. Myöhemmin kertoi olleensa siellä ja tajusin, että se raivokohtaus oli taas yksi niistä monista tietoisesti järjestetyistä, joilla sai lähdettyä omille teilleen selittämättä menojaan, eikä tarvinnut alentua neuvottelemaan minun kanssani siitä, miksi ei halunnut minua mukaan. Anteeksipyyntöä ei kuulunut, kuten ei muuloinkaan. Minusta hän teki raivokohtauksensa syyn, vaikka todellinen syy oli joku "en ehdi aamukahville juuri sillä sekunnilla, kun mies kutsuu" tai nyrpistän nenääni hänen omahyväiselle peilin edessä pullistelulleen" tms, siis täysin normaalia tavallisten ihmisten elämää, mutta se raivokohtauksen järjestämisen syy on jotenkin vain löydettävä minusta! Arvatkaa, olenko opetellut olemaan varuillani? Se, miten mies käyttäytyy, ei ole hänen mielestään mitään, siihen verrattuna, millainen minä muka olen. En kiroile koskaan enkä käytä mitään haukkumanimityksiä, kun ei vaan luontoni anna sellaiselle käytökselle myöten, mies tekee kumpaakin ihan surutta ja anteeksipyytelemättä. Jos joskus satun tarttumaan itseäni suojellakseni esim hänen vaatteisiinsa, pyydän sitä aina anteeksi heti, kun tajuan, että se on väärin. Hän voi repiä hiuksiani ja vaatteitani, mikä on jo oikeasti paha asia, mutta tuskin saisi mitään, kääntäisi vain minun syykseni, enkä tahdo mitään lisäongelmia.

Toisaalta mies on mukava, touhukas ja monitaitoinen, ja hellä ja ihana silloin, kun ei ole ilkeä. Nuo ilkeydet, jostakin lapsuudesta varmaan peräisin olevat vääristymät, tekevät hänestä epäluotettavan ja ovat kuin syöpä rakkaudessa tehden hiljaa tuhoaan. Olen päättänyt silti rakastaa ja antaa anteeksi. Vaikka tiedän, että hänen ilkeytensä on aika rankkaa, en ole ihmisenä täydellinen minäkään. Helposti otan kaupassa kainalooni jotain, mitä itse haluan, ja vien kassalle miehen maksettavaksi, koska hän ostaa mielelläänkin minulle asioita, joita haluan. Sisäisesti tunnen kuitenkin, että toimin nyt itsekkäästi.

Kun mies on vihamielinen, hän tekee vain itselleen ruokaa, mutta vaikka hän toimii niin, minä teen aina hänelle myös, ja laitan silloin vielä hyvin. Sekin on jonkinlaista omaa ilkeyttäni ja tuottaa minulle mielihyvää, että näytän teoillani ja sanoillani olevani parempi ihminen, ja se ärsyttää miestä joskus, mutta jotenkin on ilmaistava hänelle, mikä on parempi tapa toimia!

Vierailija
49/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taaas täällä näkee kuinka tyhmä naiset jää katselemaan pettureita! ihminen on sairas jos on pakkomielle riippua huonossa suhteessa! pilaatte siinä sekä oman itsetuntonne mutta sen lisäksi myös omien lastenne lapsuuden!!!!!!! Kukaan normaali ei jää katselemaan pettävää väkivaltaista ukkoa! oikeasti menkää itseenne ja menkää sitten eteenpäin, tuo on todella naiivia ja vähä-älyistä touhua että siedetään mieheltä mitä tahansa koska "On se välillä ihan mukava ja ihana!" seli seli! ei ihme että pettäjät löytävät aina uusia naisia kun on tuollaista porukkaa liikkeellä että uskotaan pelkkää hyvää, vaikka miehellä olisi selän takana jo haaremi. Liika naiivius ja pakkomielteinen suhteessa roikkuminen on sairaus ja jossain vaiheessa sairaudesta kannattaa herätä tai hankkia edes psykiatrin ja parisuhdeterapeutin palveluita, vaikka eihän ne mitään auta jos mies on patologinen valehtelija. Mistä tuollainen "pakko olla suhteessa" pakkomielle oikein kumpuaa? suhtaudutteko ystäviinnekin samanlailla ettette pysty olemaan hetkeäkään yksin? todella vaikea ymmärtää

Vierailija
50/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 04:44"]

Ja taaas täällä näkee kuinka tyhmä naiset jää katselemaan pettureita! ihminen on sairas jos on pakkomielle riippua huonossa suhteessa! pilaatte siinä sekä oman itsetuntonne mutta sen lisäksi myös omien lastenne lapsuuden!!!!!!! Kukaan normaali ei jää katselemaan pettävää väkivaltaista ukkoa! oikeasti menkää itseenne ja menkää sitten eteenpäin, tuo on todella naiivia ja vähä-älyistä touhua että siedetään mieheltä mitä tahansa koska "On se välillä ihan mukava ja ihana!" seli seli! ei ihme että pettäjät löytävät aina uusia naisia kun on tuollaista porukkaa liikkeellä että uskotaan pelkkää hyvää, vaikka miehellä olisi selän takana jo haaremi. Liika naiivius ja pakkomielteinen suhteessa roikkuminen on sairaus ja jossain vaiheessa sairaudesta kannattaa herätä tai hankkia edes psykiatrin ja parisuhdeterapeutin palveluita, vaikka eihän ne mitään auta jos mies on patologinen valehtelija. Mistä tuollainen "pakko olla suhteessa" pakkomielle oikein kumpuaa? suhtaudutteko ystäviinnekin samanlailla ettette pysty olemaan hetkeäkään yksin? todella vaikea ymmärtää

[/quote]

Onko sulle koskaan käynyt vastaavaa? Oma ensimmäinen suhteeni oli nimittäin aika tuskaa, mutta en olisi ennen sitä uskonut kuinka vaikea huonoa suhdetta on lopettaa. Itsetuntonikaan ei ollut parhaasta päästä ennen suhdetta, mutta sen aikana se murskaantui lisää ja tunsin olevani niin yksin, että lähteminen vaikutti siksikin vaikealta. Jälkeenpäin itsetuntoni on kohonnut huimasti ja nyt tajuaisin varoitusmerkkejä, joita en silloin ensimmäisessä seurustelusuhteessa kokemattomana ymmärtänyt. Tiedän, miten ei kuulu tulla kohdelluksi ja mitä ei kannata hyväksyä.
Ei se varmaan niin vaikeaa olisi jos olisi lähtöisin eri elämäntilanteesta. Mua oltiin kohdeltu huonosti koko elämäni joten ei sitä sillä lailla ymmärtänyt kuinka väärin se on.

Vierailija
51/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ilmoitti perjantaina, että minulla on sunnuntaihin asti aikaa kantaa kamani ulos asunnosta. Oli löytänyt uuden emännän ja vanha piti saada pois tieltä. No, ei siinä, mutta kun en todellakaan ollut kotoisin edes sieltä päinkään, en tuntenut kaupungista oikeastaan ketään ja mistäpä tuota viikonloppuna asunnon tempaiset. En tiedä mitä ajatteli, mutta tuo oli niin huonosti hoidettu ero kun vaan voi olla.

Vierailija
52/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:39"]

Aloitan: olin 18-vuotias ja todella ihastunut erääseen mieheen. Vietimme paljon aikaa samassa kaveriporukassa ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi. Vietimme ihanan yön ja juttelimme aamuun asti. Olin todella ihastunut. Aamulla mies sanoi heittävänsä minut kotiin. Autossa mies pyysi, etten kertoisi yhteisestä yöstämme ystävälleni, koska on kiinnostunut tästä eikä halua pilata mahdollisuuksiaan tähän. Minua hävetti enkä ikinä kertonut tapahtuneesta kenellekään. En siksi, että mies pyysi, vaan koska tunsin itseni halvaksi. Tapahtuneesta on nyt 10 vuotta, mutta silti tuo palautuu välillä mieleen. Ap

[/quote]

Apua, tämä oli kamalaa:((( Koita muistaa että mies oli dorka, et sinä.

Mun miehen ilkeä teko on aika iisi sun kokeman rinnalla mutta mua vituttaa se edelleeb nyt 10 vuotta myöhemmin. Olen pitkävihainen. Olin ekan raskauden loppupuolella ja mies oli menossa ruokakauppaan. Pyysin tuomaan karkkipussin. No ei tuonut ja kun kysyin miksi niin sanoi ettei hän mulle mitään karkkipusseja osteskele. Sieppaa edelleen....Lähti sitten hakemaan kun pidin pienen palopuheen ja olen sittemmin pitänyt huolen siitä etten maksa mitään itse vaan kaikki menee miehen pussista:D Mitäs mokasi väärässä kohdassa. Niih.

Vierailija
53/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:52"]

Miehissä on niin paljon pahuutta.

[/quote]

Miehet on todella pahoja. Niissä ei ole muuta hyvää kun KULLI!

Vierailija
54/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kanssani treffeillä ja seuraavana päivänä lähtenyt ostoksille ja treffeille ystäväni kanssa. Olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja ko. poika oli myöntänytkin ihastuneensa minuun. Kaverini olikin kiinnostavampi. Karma on tosin maksanut takaisin: minä ja kaverini seurustelemme, poika ei ole vieläkään saanut parisuhdetta :D Mitäs läksi silloin, nih.

Vierailija
55/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]

[/quote]

Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. 

[/quote]90% urotöistä Kanadassa ja Amerikassa on miesten tekemiä säätiön tilastojen mukaan. Yli 90% kuolemaan johtavista työtapaturmista on myös miehille koituvia, koska miehet tekevät kaikki vaarallisimmat työt, kuten esim.metsurin tai sähkömiehen hommat. 15 kaikkien aikojen hurjinta temppua. Joukossa yksi nainen ja 14 miestä. http://www.theactivetimes.com/15-craziest-daredevil-stunts-ever-slideshow

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Sä oon menetetty peli. Mitä ikinä sulle sanookin niin sulla on valmis käsikirjoitus jo jokaiseen keskusteluun. Miksi sä tuut tänne kommentoimaan? Sulla ei ole koskaan käsitystä mistään asiasta käytännössä. Et vastaanota tai kehity keskusteluista ymmärtäväisemmäksi toisten ihmisten näkökulmiin. Vaan noita teorioitasi elämättömästä elämästä jauhat. Surettaa sun puolesta kun oot vaan niin hunningolla ja muut sen tajuu paitsi sinä. Suuri ja mahtava sinä..

Vierailija
56/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki puhelimeni ja tietokoneeni, kopioi sieltä hyvin yksityisluontoista materiaalia ja näytti sen kavereilleen ja sitten oli vielä ihan kuin siinä ei olisi mitään.

Vierailija
57/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se, että on tuhkannut tupakkinsa mun paidan sisään, palovammat sattuu aika pahasti:( ja onhan jotain muutakin, mutta onneksi on vielä olemassa kunnon miehiä, jotka ei satuta ainakaan väkivalloin.

Vierailija
58/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]

[/quote]

[/quote]
Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua?
[/quote]

Miehet ei tällaista ketjua perusta, vaan juovat itsensä hengiltä

Vierailija
59/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:10"]Eniten taisi loukata kun 20 vuotiaana, varsin kokemattomana ja sinisilmäisenä, 32 vuotias mies, jota olin jonkin aikaa tapaillut (myös vaakatasossa) lähti nähteni baarista toisen tytön kanssa. Jälkikäteen kun nillitin asiasta, puolustuksen puheenvuoro meni kokonaisuudessaan, että "mähän sanoin, että oon kusipää". 

[/quote][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:10"]Eniten taisi loukata kun 20 vuotiaana, varsin kokemattomana ja sinisilmäisenä, 32 vuotias mies, jota olin jonkin aikaa tapaillut (myös vaakatasossa) lähti nähteni baarista toisen tytön kanssa. Jälkikäteen kun nillitin asiasta, puolustuksen puheenvuoro meni kokonaisuudessaan, että "mähän sanoin, että oon kusipää". 

[/quote]

Mulle on annettu sama selitys. Kusipäät on kai kaikkialla samanlaisia... Tuskin sentään oli sama tyyppi.

Vierailija
60/75 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunut mahoksi. Ei voi kuunnella minua, koska kaikki ideani ja ehdotukseni ovat tyhmiä. Valittanut, kun seksi ei tunnu miltään synnytyksen jälkeen. Enää emme tosin harrasta lainkaan seksiä, joten ongelma poistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä