Ilkeintä, mitä mies on sinulle tehnyt?
Aloitan: olin 18-vuotias ja todella ihastunut erääseen mieheen. Vietimme paljon aikaa samassa kaveriporukassa ja lopulta päädyin hänen luokseen yöksi. Vietimme ihanan yön ja juttelimme aamuun asti. Olin todella ihastunut. Aamulla mies sanoi heittävänsä minut kotiin. Autossa mies pyysi, etten kertoisi yhteisestä yöstämme ystävälleni, koska on kiinnostunut tästä eikä halua pilata mahdollisuuksiaan tähän. Minua hävetti enkä ikinä kertonut tapahtuneesta kenellekään. En siksi, että mies pyysi, vaan koska tunsin itseni halvaksi. Tapahtuneesta on nyt 10 vuotta, mutta silti tuo palautuu välillä mieleen. Ap
Kommentit (75)
Kaikki miehet ja jopa pienet pojat on pohjimmiltaan pahoja. En haluaisi olla pojan äiti kun kasvatuskaan ei yleensä niihin auta.
Ei ollut mies vaan poika kun sanoi yläasteella minua helvetin rumaksi. Itsetunto ei nuorella tytöllä ollut paras mahdollinen siihen aikaan eikä ole nytkään.
Menin hakemaan miestäni baarin edestä yöllä. Ei tiennyt että olin tulossa vaan ajattelin hakea ettei tartte taksia maksaa.
Näin jo kaukaa hänet seisomassa kadulla naisen kanssa ja seuraavaksi sitten suutelivatkin jo.. Kyllä tuntui pahalta!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"]
Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa.
[/quote]
Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. 
[/quote]
Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua?
[/quote]
Miehet ei tällaista ketjua perusta, vaan juovat itsensä hengiltä
[/quote]
Suollat aivan uskomaton paskaa :) Miehet ei reagoi millään tavalla näin turhamaisiin syihin loukkaantua. Meillä on ongelmia jotka on painii aivan eri sarjassa. Ja silti me ei valiteta vaan koitamme tehdä asioille jotain. Kaikki stereotypiat on jo laitettu tiskille vaimonhakkauksesta hengiltäjuomiseen. Lapsilla ja naisilla on vilkas mielikuvitus.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:42"]Kaikki miehet ja jopa pienet pojat on pohjimmiltaan pahoja. En haluaisi olla pojan äiti kun kasvatuskaan ei yleensä niihin auta.
[/quote]
en voi käsittää miten joku voi iloita poikavauvan syntymästä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:46"]Haukuttu, huoriteltu. Väitetty pettäjäksi vaikka se oli mies joka petti. En ole mikään. Kukaan ei koskaan haluaisi minua. Tässäpä pari juttua joita mieheltä kuulin ihan vasta. Ja ai niin, olen vitun ruma mursu. Olen raskaana rv 33 eikä ole edes yhtä ainutta kiloa tullut koko aikana lisää.
[/quote]
Vauvasi ei siis paina mitään? Eikä kohtu ja lapsivesi? Sinuna olisin huolissani.
Ehkä se kun joskus riidellessä mies vetoaa aiemmin sairastamaani masennukseen ja väittää että kuvittelen asioita. Todella loukkaavaa haukkua harhaiseksi hulluksi. Toinen aika inha temppu oli lähteä harrastusreissulle kun vauva oli viikon vanha. "Tää on ollut kalenterissa jo puoli vuotta." Joo mutta silti...
On naisilla tooosi vaikeata. Varmaan rankkaa olla yhteiskunnan hyötyjä. Ongelmatkin on sen tasoisia että 7 vuotias saattaisi pillahtaa itkuun.
Mulla oli joskus sellainen säätö, joka sitten aina saattoi ex tempore pyytää mua seurakseen jonnekin. Se oli tavallaan mun mielestä kivaa ja söpöä, kunnes se kerran taas pyysi ex tempore kaljoille ja mä sitten meninkin tapaamaan häntä. Tyyppi olikin koko illan kännykkä kourassa ja sivusilmällä näin, että hän viestitteli koko ajan jollekin naiselle. Sitten kun tuli aika lähteä kotiin, tää viestinainen olikin odottamassa tätä miestä kapakan ovella ja he lähtivät yhdessä käppäilemään miehen luokse. Ei oltu sovittu mistään exclusive meiningistä, koska tapailu oli aika tuore juttu vielä. Mutta olin yllättäen ihan helvetin loukkaantunut tästä! Äijä oli tosi poissaoleva ja tympeä koko illan ja tekstasi koko aika jollekin eukolle, vaikka oli itse nimenomaan halunnut tavata mut. Noh, pistin homman poikki ja meni muutama kuukausi, kun tää äijä oli taas mouruamassa mun kainaloon. Ei päässyt.
Raiskaus peräreikään, sanoi ettei mua kukaan muu katselisikaan, kaikenlainen lyttäys ja henkinen pahoinpitely, kun sanoin lähteväni lasten kanssa sanoi ettei mulle lapsia annettaisi hän pitäisi siitä huolen, haukkuu suvulleen minua idiootiksi, nyt sillä on toinen nainen ja me lasten kanssa yritetään saada elämämme kasaan niistä rippeistä mitä jäljellä. Hän kohteli myös lapsia huonosti, juu oli alkoholisti....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:58"] Naiset on niin herkkiä. Ei kyllä tasa-arvo teoriat toimi tässäkään asiassa. [/quote] Naiset ovat aina olleet ja tulevat aina olemasn se sitkeämpi, rohkeampi ja vahvempi sukupuoli. Naiset kärsivät ja kestävät. [/quote] Höpö höpö. Oletko lukenut tätä ketjua? [/quote] Miehet ei tällaista ketjua perusta, vaan juovat itsensä hengiltä [/quote] Suollat aivan uskomaton paskaa :) Miehet ei reagoi millään tavalla näin turhamaisiin syihin loukkaantua. Meillä on ongelmia jotka on painii aivan eri sarjassa. Ja silti me ei valiteta vaan koitamme tehdä asioille jotain. Kaikki stereotypiat on jo laitettu tiskille vaimonhakkauksesta hengiltäjuomiseen. Lapsilla ja naisilla on vilkas mielikuvitus.
[/quote]
PHAH, hyvä vitsi. Tietysti jotkut miehet tekevät asioilleen jotain, mutta hirveästi on niitä jotka päätyy ryyppäämään ja surkuttelemaan kohtaloaan, joka voi olla peräti niinkin kamala, että ei löydä itselleen naista. Tsiisus miten hirveää, itku melkein tulee. Pikku juttu joku henkinen pahoinpitely pillunsaamattomuuden rinnalla.
Eka poikaystävä jätti suoraan seksin jälkeen
Odotin esikoistamme ja jouduin olemaan täydellisessä lepohoidossa. Mies juhli uutta vuottaan exänsä kanssa ja hoiti hänet sinä aikana kun itse itkin kotona. Paska suhde mut tulipa elettyy sellanenkin. Nykynen on unelmien täyttymys, ikinä tekis mulle mitään pahaa ♡
Kävimme keskustelua suhteen seksittömyydestä ja miehen haluttomuudesta. Sanoin, että itsetunto alkaa tässä rapisemaan, kun pakosti ajattelee, että vika on minussa. Mies vakuutteli, että ongelma on nyt hänessä, ei minussa ja sanoi "kohteliaisuutena", että kyllä mä varmasti lähiökapakassa jollekin kelpaisin pilkun aikaan.