Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset eroavat lihomisen takia

Vierailija
06.07.2015 |

Mieheni sanoo, että suurin osa eroista johtuu siitä, että toinen osapuoli on lihonut. Kommentoikaahan nyt pitääkö paikkansa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:38"]

Mä olen lihonut meidän suhteen aikana noin 50kg ja eipä tuo mies ole viereltäni mihinkään lähteny. Kehuu kauniiksi ja seksikkääksi päivittäin ja lähes kokoajan hipelöi perssausta tai tissejä. ;) Eli en siis usko tuohon väittämään sitten yhtään.

[/quote]

No suurimmalla osalla ihmisistä on jokin vaatimustaso, toisin kuin sun miehelläs.
[/quote]

Tai ehkäpä mun mieheni arvostaa mussa enemmän sitä mitä on korvien välissä, kuin taas sun "vaatimustasos" on vain rapistuvaa pintaa. ;)

Vierailija
22/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:56"]

Minulla ainakin pitää paikkansa. Mies rupesi jo raskausaikana kulkemaan tien toisella puolella, ilmeisesti häpesi. Toisen lapsen jälkeen lihosin tosi paljon ja hiuksia lähti, joten olin aika kuvatus (miehestä kyllä huomasi). Anteeksi en antanut ja erohan siitä tuli. Nyt paljastunut kilpirauhanen syyksi, en silloin väsyneenä pienen vauvan äitinä edes väsymykseltäni tajunnut asiaa, mutta nyt asia hoidossa ja toivottavasti näin yh:na parannun joskus ja elämä voisi taas hymyillä!

[/quote]

Toivottavasti paranet ja muutut entistä ehommaksi. Ei tuollaisella miehellä ole mitään arvoa. Hyvä kun pääsit eroon.

"Myötä ja vastoinkäymisissä" ei päde nykyajan ihmisiin, joille ihminen on pika hyödyke, kertakäyttökamaa ja väline/esine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla valmiiksi läski kun rupeaa suhteeseen, mä olen vaan laihtunut.

Vierailija
24/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Yleensä kyllä se riitely ja erimielisyydet johtaa eroon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme