Postin Postinen / Alwaysin hajustetut siteet. Kumpi voittaisi turhake kisan?
Molemmat ilmoitettu Luontoliiton turhakekisaan.
kumpi sinusta on turhempi vai onko vielä joku muu turhempi?
Kommentit (56)
Ei tuu meille postista, kun on ovessa Ei mainoksia -kyltti. Turha se todellakin on.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:48"]
Painetaanko se Suomessa?
[/quote]
Hyvä kysymys. Postin ideologiaa ja järjenjuoksua tuntien on täysin mahdollista, että paskaläpykkä painetaan ensin ulkomailla, esim. Virossa ja sitten roudataan tänne ihmisten harmiksi.
Postin Postisella syttyy saunanpesä aika hyvin, paremmin kuin esim Glorialla.
Ja Always hajustettu side: aina saat tilaa tungoksessakin, kun ihmiset kavahtaa nenä sikkaralla kauemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:27"]
En edes tiennyt tosta Postisesta mitään, vaikka on näköjään tullut maaliskuusta saakka. Onneksi Posti on sentään tajunnut, että mainoskieltoni ovessa tarkoittaa sitä, jeesustelijat ja kebabpaikat eivät tätä ymmärrä... Terv. saan jatkuvalla syötöllä jehovilta ja pizzeriakebabeilta postia (olen harkinnut jotain "ei hihhulointia" -kylttiä myös). <3
[/quote]
kokeilemisen arvoinen kikka :)))
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:27"]
En edes tiennyt tosta Postisesta mitään, vaikka on näköjään tullut maaliskuusta saakka. Onneksi Posti on sentään tajunnut, että mainoskieltoni ovessa tarkoittaa sitä, jeesustelijat ja kebabpaikat eivät tätä ymmärrä... Terv. saan jatkuvalla syötöllä jehovilta ja pizzeriakebabeilta postia (olen harkinnut jotain "ei hihhulointia" -kylttiä myös). <3
[/quote]
Mulle on kanssa vieras toi Postinen, koska mulla on ollut viimeiset 5 vuotta ei mainoksia -lappu ovessa. Mutta paikallisen pitseria-yrittäjän mielestä hänen tuomat ruokalistat ja läpykkeet eivät ole mainoksia, koska niitä saan kyllä kerta viikkoon :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:33"]Postin postinen :( Hajusteetut siteet saattaa vaikka tuoda jollekin pientä iloa kuukautisten kurjuuden keskelle. Jotain sidettä sitä on kuitenkin pakko käyttää. Luontoliittolaiset tosin käyttää varmaan kestositeitä. [/quote] Mitään sidettä ei ole pakko käyttää. Kuukuppi ja tamponitkin on keksitty.
[/quote]
Ei ole ei, mutta tamponit ja kuukupit eivät käy kaikille! Ja esim. nuorille tytöille, joilla kuukautiset vasta alkaneet suosittelisin itse ainakin ensisijassa siteitä. T. tamponin käyttäjä itse.
Postinen voittaa. Alwayssia tarvitaan vain kerran kuukaudessa. Postinen tunkee kotiin kerran viikossa! Vai jopa useammin...?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:30"]
Painetaanko se Suomessa?
[/quote]
Painetaan Suomessa.
Hyvä kysymys. Postin ideologiaa ja järjenjuoksua tuntien on täysin mahdollista, että paskaläpykkä painetaan ensin ulkomailla, esim. Virossa ja sitten roudataan tänne ihmisten harmiksi.
[/quote]
Painetaanko se Suomessa?
[/quote]
Sorry meni ed lainaus väärin.
Siis painetaan Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:37"]Posti tekee kyllä niin typeriä uudistuksia aina. Esimerkkinä se kun nimi vaihdettiin Postista Itellaksi ja nyt se on sitten taas Posti. Nyt vielä tuo vitun Postinen... Se joka näitä tekee ansaitsis potkut.
[/quote]
Tai nätimmin potkuset.
Tää on kyllä tänä vuonna paha. Mutta ääni hajusiteille.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:50"] Tiesittekö miksi se Postinen tuli? Siksi että postinjakajille ei tarvi enää maksaa niin paljon mainosten jakamisesta. Saavat siis palkan sen mukaan kuinka monta mainosta on jaettavana. Postisen sisällä olevia mainoksia ei lasketa erikseen, vaan se Postinen on yksi mainos. Eli vähemmän palkkaa postinjakajille, säästöä Postille (en sitten tiedä kuinka paljon sen Postisen tekeminen maksaa ja jokuhan ne mainokset sinne väliin laittaa kuitenkin). t. postinjakajan tytär [/quote] kone laittaa mainokset postisen väliin.... [/quote] Eikä kannata ehkä uskoa ihan kaikkea mitä postinkantajan tyttäret av-palstalla kirjoittaa... Postinjakajan palkka ei riipu mainosten määrästä.
[/quote]
PArionkin eri kaverin poika jakoi mainoksia, ei poistin, vaan sen jonkun suoramainontafirman kautta ja kyllä se kuulemma niin meni, että sai jotain 5 senttiä/1 prosyyri. Muuta varmaa tietoa minulla ei tästä ole kuin parin kaverin kertoma, mutta heidän kertomuksensa olivat identtiset. Ilmeisesti firmoille on halvempaa maksaa postisen sekaan laitettavista kuin siitä, että niitä jaetaan jonkun firman kautta, koska se on noussut suositummaksi.
Täällä postista äänestetty turhakkeeksi!! Voiko olla jotain raivostuttavampaa kuin postinen..
Katsoin noita vanhoja turhakkeita tuolta niin puhelinluettelo myös on niiiiiiin turha! Nykyään on internet yms niin kaikki numerot saa sieltä. Eri asia tietysti mummelit summuut kellä ei ehkä nettiä ole, mutta he voisivat sitten itse erikseen tilata tämän puhelinluettelon!
No mä luen ne postisen välissä olevat mainokset, hajustettuja siteitä en voi käyttää.
Mä oon ilmeisesti ainoa tällä palstalla, joka käyttää hajustettuja siteitä ja vieläpä tykkää niistä enemmän, kuin tavallisista. :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:28"]
Mä oon ilmeisesti ainoa tällä palstalla, joka käyttää hajustettuja siteitä ja vieläpä tykkää niistä enemmän, kuin tavallisista. :D
[/quote]
No oot varmaan. Ei tulisi mieleenikään käyttää minkäänlaista sidettä. Inhoan sitä lorahduksen tunnetta, kun veri valuu, ja aina saa pelätä vuotaako ohi vaikka ois mitkä siivekkeet ja potkurit.
Postinen on aivan perseestä, en edes tajunnut että se ärsyttää myös muita kuin itseäni! Voitaisiin pistää pystyyn mammojen kapina Postista vastaan. Vitutus on suuri joka kerta kun sen eteisessä näkee.
Postinen sai minun ääneni. Kävin juuri asken äänestämässä sitä Vuoden Turhakkeeksi. Se on sietämätön lipare, jossa ilmeisesti pelkkiä mainoksia (en lue sitä koskaan) ja laitan sen suoraan jätepaperin keräykseen. Käsittämätöntä paperinhaaskausta aikana, jolloin kaikkialla pyritään paperittomuuteen! Ehkä näin pääsemme siitä eroon.