top hoteimmat ammatit naisella
Näitähän on miehillä lentäjä, lääkäri, kaikki pelastustyöt ym. Mut entä naisella? Mikä ammattikunta vetää miehiä puoleensa useimmista yhteiskuntaluokista?
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"]Mun mies on di-insinööri. Hän kertoi ennen kuin aloimme seurustelemaan (olimme vaan fuckbuddies muutaman viikon ajan) että pelkää joutuvansa tyytymään sairaanhoitajaan, tarjoilijaan , opettajaan tai sihteerikkötyyppiseen humanistipuolella tai kauppiksessa opiskelleeseen naiseen. Niitä kuulemma oli jonossa tungulla. Ei tarvinnut tyytyä:)
[/quote]
DI-insinööri? HIV-virus?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:30"]
Eläinlääkäri ois kyllä nam :P
[/quote]
Saappaat jalassa mutaisen navetan vieressä työntämässä kättään lehmän anaaliin? Vai kun palaa verisenä, kun hevonen on poikinut? Ehkei minun mielikuvan mukaisesti nam, vaikka kunnioitettavaa työtä.
Kokki? Tekee hyvää ruokaa ainakin :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"]Mun mies on di-insinööri. Hän kertoi ennen kuin aloimme seurustelemaan (olimme vaan fuckbuddies muutaman viikon ajan) että pelkää joutuvansa tyytymään sairaanhoitajaan, tarjoilijaan , opettajaan tai sihteerikkötyyppiseen humanistipuolella tai kauppiksessa opiskelleeseen naiseen. Niitä kuulemma oli jonossa tungulla. Ei tarvinnut tyytyä:) [/quote] DI-insinööri? HIV-virus?
[/quote]
Dippainssi:) No siitä varmaan kaiikille tulee mieleen joku Nokian rivi-inssi mutta mutta;) Hyvännäköiset, älykkäät ja hyvin tienaavat miehet haluavat älykkään naisen vierelleen. Ei näissä meidän piireissä ole yhtään sairaanhoitaja-, sihteerikkö- tai opettajapuolisoa. Kaikki pariskunnat tienaavat kumpikin hyvin ammateissaan. Naiset ovat aikansa olleet kotona lasten kanssa ja sitten jatkaneet urillaan.
George Clooney on hyvä esimerkki älykkäästä ja caharmantista, hyvin toimeentulevasta miehestä. Aluksi leikitään malli ja näyttelijänaisten kanssa kotia mutta todellinen rakkaus löytyy älykkäästä naisesta. Niin se yleensä on. Kaikilla miehillä ei ole mahiksia sellaiseen hyvintoimeentulevaan, älykkääseen ja kauniiseen vaimoon. Tietty miehekkyyden mitta sekin:)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"]
Mun mies on di-insinööri. Hän kertoi ennen kuin aloimme seurustelemaan (olimme vaan fuckbuddies muutaman viikon ajan) että pelkää joutuvansa tyytymään sairaanhoitajaan, tarjoilijaan , opettajaan tai sihteerikkötyyppiseen humanistipuolella tai kauppiksessa opiskelleeseen naiseen. Niitä kuulemma oli jonossa tungulla. Ei tarvinnut tyytyä:)
[/quote]
Taitaa olla varsin komea DI kyseessä. Asioita sivusta seuranneena olen ainakin kiinnittänyt huomiota, ettei DI-miehillä mitenkään hirmuinen flaksi tunnu käyvän naismarkkinoilla. Pikemminkin he saavat usein katsella katkerana, kun heidän halveksimansa humanistimiehet vievät laatunaiset.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"]Mun mies on di-insinööri. Hän kertoi ennen kuin aloimme seurustelemaan (olimme vaan fuckbuddies muutaman viikon ajan) että pelkää joutuvansa tyytymään sairaanhoitajaan, tarjoilijaan , opettajaan tai sihteerikkötyyppiseen humanistipuolella tai kauppiksessa opiskelleeseen naiseen. Niitä kuulemma oli jonossa tungulla. Ei tarvinnut tyytyä:) [/quote] DI-insinööri? HIV-virus?
[/quote]
Dippainssi:) No siitä varmaan kaiikille tulee mieleen joku Nokian rivi-inssi mutta mutta;) Hyvännäköiset, älykkäät ja hyvin tienaavat miehet haluavat älykkään naisen vierelleen. Ei näissä meidän piireissä ole yhtään sairaanhoitaja-, sihteerikkö- tai opettajapuolisoa. Kaikki pariskunnat tienaavat kumpikin hyvin ammateissaan. Naiset ovat aikansa olleet kotona lasten kanssa ja sitten jatkaneet urillaan.
George Clooney on hyvä esimerkki älykkäästä ja caharmantista, hyvin toimeentulevasta miehestä. Aluksi leikitään malli ja näyttelijänaisten kanssa kotia mutta todellinen rakkaus löytyy älykkäästä naisesta. Niin se yleensä on. Kaikilla miehillä ei ole mahiksia sellaiseen hyvintoimeentulevaan, älykkääseen ja kauniiseen vaimoon. Tietty miehekkyyden mitta sekin:)
[/quote]
No ei hän varsinaisesti mitään järjen jättiläistä näemmä ole kumppanikseen saanut. Itse olen siis halveksimasi sh-hoitaja. If you know what I mean. Mun mieheni on muuten DI.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
[/quote]
Eli opettajat eivät ole mielestäsi älykkäitä? Ihan tosissaanko väität tuollaista? :)
Hamsterikasvattaja.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:21"]Kokki? Tekee hyvää ruokaa ainakin :)
[/quote]
Tie sydämmeen käy vatsan kautta ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:47"]
Eli opettajat eivät ole mielestäsi älykkäitä? Ihan tosissaanko väität tuollaista? :)
[/quote]
Enpä muista tavanneeni ainoatakaan DI:tä, jonka älykkyys tai sivistyneisyys olisi keskiverto-opettajan tasolla.
Psykiatri ystäväni mukaan psykiatri ei ainakaan ole hot miesten keskuudessa. Ystäväni ammatin kuullesaan miehet joko juoksevat karkuun, ettei ystäväni vain analysoisi heitä tai alkavat avautumaan milloin mistäkin kuten vaikeasta isä-suhteestaan siihen malliin, että siitä on romantiikka ja erotiikka kaukana. Ystäväni monesti sanookin vain olevansa hoito-alalla.
Mun mies on DI, siis mä en oo tavannut yhtään yhtä epäloogista ja tyhmempää ihmistä :D mä oon päässälaskuissakin sitä nopeempi..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:51"]
Psykiatri ystäväni mukaan psykiatri ei ainakaan ole hot miesten keskuudessa.
[/quote]
Outoa. Mielestäni psykiatrit ovat erittäin hot. Ainakin mielikuvieni mukaan psykiatriksi hakeutuvat lääkärikunnan suurimmat älyköt, ja älykkyys jos mikä on seksikästä. Joku perus tk-lääkäri taas ei herätä mitään tunteita.
M38
Joku ihmetteli sitä eläinlääkäriä. Omalla kohdallani siitä tulee mieleen (ei siihen imuriin) herttainen, kiltti, lapsenmielisyyttä säilyttänyt naapurintyttömäinen nainen, joka on toteuttanut sen nuoruuden unelman eläinlääkäriydestä. Ja ovathan he fiksuja ja eläinystävällisiä ja usein omaavat kiltin ja auttavaisen luonteen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:25"]
yliopisto-opiskelijoina ei koskaan käy flaksi, mutta kun oltiin sairaanhoitajaopiskelijoita, jo rupes flaksi käymään. Multa kans ääni sairaanhoitajalle.
[/quote]
Ehkä toi kertoo enemmän sitä ketä pidetään helppona ja ketä ei.
[/quote]
Ei minua ainakaan helppona pidetty, vaan todella monet miehet olivat kiinnostuneita. Sairaanhoitaja on perinteisesti ollut melko yhteiskuntaluokaton ammatti eli ammatissa toimii ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. Samoin he pariutuvat monenlaisiin yhteiskuntaluokkiin. Sodan jälkeen sairaanhoitaja oli yläluokan naisten ammatti.
[/quote]
No nykyään sitten alaluokan.
[/quote]
Voi etkö päässyt opiskelemaan sairaanhoitajaksi?
Mun mies on di-insinööri. Hän kertoi ennen kuin aloimme seurustelemaan (olimme vaan fuckbuddies muutaman viikon ajan) että pelkää joutuvansa tyytymään sairaanhoitajaan, tarjoilijaan , opettajaan tai sihteerikkötyyppiseen humanistipuolella tai kauppiksessa opiskelleeseen naiseen. Niitä kuulemma oli jonossa tungulla. Ei tarvinnut tyytyä:)