valmistun 40 vuotiaana
Kommentit (15)
Vanha mihin? Sulla on yli 20 vuotta työelämää edessä ja hyvällä tuurilla yli 60 vuotta elämää ylipäänsä.
Minä ajattelin valmistua 38-vuotiaana :) pitkä koulutus ja erikoistuminen, en ajattele olevani yhtään liian vanha. Jos olisin suoraan lukiosta osannut valita alan ja päässyt suoraan kouluun, olisin valmistunut 30-vuotiaana.
Minä valmistuin terveydenhoitajaksi 55v.
MInä aion valmistua 44-vuotiaana. En aio olla liian vanha! :-) Kyseessä jo toinen ammatti, mutta entäs sitten.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:04"]
Minä valmistuin terveydenhoitajaksi 55v.
[/quote]
Saitko töitä?
Aina vaan jauhetaan että pitäisi valmistua nuorena mutta ei yhtään siitä mitä on tehnyt sen jälkeen kun on (nuorena) valmistunut. Aivan sama miten jäähdyttelisit työelämässä, kunhan paprut on saatu ulos ennen kuin oot ollut 30. Eikö pitäisi olla huolissaan siitä että hyvä tutkinto on suoritettu mutta sillä ei ole sitten tehty oikein mitään ihmeitä.
Et oo liian vanha :) opiskelu kannattaa aina!
Hei, mä valmistun toivottavasti 39 vuotiaana parin kuukauden päästä. Ekan yliopistotutkinnon sain loppuun 33 vuotiaana, sen suorittamiseen meni 13 vuotta, tähän toiseen sitten noin 2 vuotta. Keskimäärin ihan hyvä, melkolailla normiaika.
Olisko sitten jotenkin fiksumpaa olla valmistumatta?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"]
MInä aion valmistua 44-vuotiaana. En aio olla liian vanha! :-) Kyseessä jo toinen ammatti, mutta entäs sitten.
[/quote]
Minäkin valmistuin 44-vuotiaana, toiseen ammattiin. Kolmanteen ehkä kuusikymppisenä.
Et ole vanha. Sitä paitsi on hyvä että on rohkeutta opiskella ja ehkä jopa vaihtaa alaa, kuin että puurtaisi pitkän työuran samalla alalla, mutta työhönsä kyllästyneenä.
Up