Onko ylläsi nyt tyttöjen vai poikien väriset vaatteet
Kommentit (46)
Kyllä nämä pahasti poikien puolelle menevät.
Poikien kai. Tumman petrolin värinen paita ja sammalenvihreät housut.
Poikien väriset. :D Sinivihreä mekko. 4-vuotias tyttäreni kyselee usein: "Äiti hyi, miks sulla on poikien väriset vaatteet?" :D
Harmaa toppi keltaisilla kuvioilla ja siniset farkkusortsit. Jaa-a
Valkoista ja vaaleansinistä. Olen kuin poikavauva.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:33"]Harmaa toppi keltaisilla kuvioilla ja siniset farkkusortsit. Jaa-a
[/quote]
Poikatyttöpoika
Tyttöjen. Mulla on punertava kukkamekko.
Pitkään naisten muoti on ollut harmaata ja mustaa, etenkin talvella. Milloin tyttö siis "saa" alkaa pukeutua näihin kuolemanväreihin?? Onko mustan suosio seurausta pinkin tyrkyttämisestä koko lapsuuden?
Onko musta poikien vai tyttöjen väri? Alusvaatteet kyllä niin stereotypisen tyttömäiset ettei tosikaan, kun vaaleanpunaista pitsiä löytyy...
Siniset shortsit, valkoinen paita jossa sinisiä ja punaisia kuvioita. Keltaiset sandaalit ja ruskea laukku. Olen ilmeisesti sitte hermafrodiitti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:45"]
Pitkään naisten muoti on ollut harmaata ja mustaa, etenkin talvella. Milloin tyttö siis "saa" alkaa pukeutua näihin kuolemanväreihin?? Onko mustan suosio seurausta pinkin tyrkyttämisestä koko lapsuuden?
[/quote]
Ehkä siinä vaiheessa kun siirtyy työelämään tai haluaa olla kovis tai vakavasti otettava "jätkä". Työelämässähän naiset nykyään yrittävät madaltaa ääntäänkin, jotta olisivat vakuuttavia.
Valkoinen mekko. Kummalla puolella olen?
Poikien. Tummansininen bleiseri ja tummat housut.
Ai kauhia, hermafrodiitin puolelle menee kai täälläkin :O Kotiasuna vanhat tummansiniset verkkarit ja punainen t-paita...
No työasu on poikien puolelta. Sinistä ja valkoista. Arvaatteko ammattini?
Mustaa ja oliivinvihreää. Kai nämä ovat niitä poikien värejä.
Mustaa, harmaata ja siniharmaata, hameessa yksi punainen raita. Tytölläni on sininen paita ja harmaat leggarit.
Vihreäpunainen t paita ja kirkkaan oranssit shortsit, eli ööö... Tyttöjen värit?
Mulla on sinistä ja miehellä punaista. :o