Onko ylläsi nyt tyttöjen vai poikien väriset vaatteet
Kommentit (46)
Valkoinen toppi ja mustat shortsit, sa se?
Riippuu siitä että onko musta tyttöjen vai poikien väri
Kumpaakin. Siniset housut (pojat) ja punainen paita (tytöt). Mä taidan olla semmonen piseksueeli
Mustaa on päällä. Mahtaneeko sitten olla poikien väriskaalaa enemmän.
Ei siitä niin kauhean pitkä aika ole kun vaaleanpunainen oli poikien ja sininen tyttöjen väri. Niin muuttuu muoti ja asenteet :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:01"]
Ei siitä niin kauhean pitkä aika ole kun vaaleanpunainen oli poikien ja sininen tyttöjen väri. Niin muuttuu muoti ja asenteet :D
[/quote]Vaaleanpunainen oli jopa miehisten miesten väri. Enkä tarkoita homoseksuaaleja vaan maskuliinisia miehiä, sukupuolisesta suuntauksesta riippumatta.
Olen kotona ylläni vain pienet pyjama-shortsit, jotka vaaleanpunaiset. Eikä tämä ole edes vitsi :'D olen LOMALLA! Tää onkin ainoa vaaleanpunainen vaate, joka löytyy
En tiedä. Päällä tummanvioletti yläosa, tummansininen alaosa ja loput mustaa
Pinkki pikeepaita ja harmaamustaruutuiset housut. Kaikki h&m:stä. Ilmeisesti siis tyttömäiset. M25
Mulla harmaa huppari ja siniset verkkarit, tytöllä tyttövärien kirjava mekko, pojalla punainen t-paita ja mustat verkkarit. Töissä mulla oli mustat housut ja kengät, lisäksi vihreävalkoinen pusero.
Värimaailmaltaan unisexiä musta-harmaata, mut paita on poikakaverin ja kollarit omat :D
Harmaa huppari, farkut ja lenkkarit.
Nainen
Limenvihreät housut, vaaleansininen toppi, ja sen päällä valkoinen toppi. Taidan olla poika.
Poikien väriset. Tai oikeastaan läskien väriset, eli mustat. Nainen
Ilman paitaa, ja tummansiniset college-housut, ja mies olen. Eli ihan stereopyyppien mukaan, ja tarkoituksella. Alapeukkuja odotellessa.
Sinistä ja tummansinistä minulla ja tyttärellä tummansinistä (molemmilla kyllä varsin tyttömäiset vaatteet noin muuten).
Minäkin täällä töissä. Tosin mulla on mustat housut, valkoinen paita ja sininen takki. Korkokengät on kanssa mustat.