Wc paperien hylsyt
Vessan pönttöön on laitettu ennen jutun mukaan, mutta meillä ei ainakaan ole niin tehty. Nyt kielletään niin tekemästä ja menisihän ne putket tukkoon, jos pönttöön sellaisen laittaa. Eihän sellainen kartongista valmistettu edes pehmene likakaivossa.
Kommentit (23)
Mun penis ei mahdu hylsyn sisään. Kokeilin äsken.
Osta paperia missä se hylsy sulaa veteen.
Osta hylsytöntä paperia. Lotus smart
Onko ylivoimaisen hankalaa panna se hylsy roskasankoon tai roskakoriin?
Pönttöön vain sitä itseään. Meillä on oma likakaivo, joka tyhjennetään kerran vuodessa. Pönttöön ei mene muuta kuin uloste ja virtsa. Pöntön vieressä on kannellinen roska-astia, johon käytetty wc-paperi laitetaan.
huippuosaajat laittaa pönttöön ja ihmettelevät taloissa ilmeneviä jatkuvia vesivahinkoja
Sen voi popsia suuhunsa hiukopalana.
Missä tämmöinen juttu on ? Linkki ?
Olen käyttänyt vessapaperia noin 40 vuotta. Ei todellakaan ole saanut "ennen" laittaa hylsyjä vessanpönttöön. Vasta aivan viime vuosina on tullut jotain huuhdottavia, mutta nekin olen laittanut roskikseen.
Joskus Suomessakin oli myynnissä hylsyttömiä bigball-paperirullia, mutta niitä ei ole enää näkynyt. Nyt on ollut vain ranskalaista hylsytöntä. Mikähän järki siinäkin on, rahdata vessapaperia sieltä asti Suomeen.
En laittaisi pyttyyn, ihan hyvin voi tukkia putket ja siitä tulisi paskainferno-
Laitan hylsyt kompostisankoon, kerää kosteuden eloperäisistä jätteistä.
Voi varmaan polttaakin, jos on joku avotulisija,
Joitakin wc-papereita mainostettiin joskus, että hylsyn voi huuhtoa pytystä alas, mutta miksi ihmeessä pitäisi? On parempi panna se kartonkikeräykseen.
Nyt ohiksena, mutta vessapaperista tuli mieleeni, että oletteko huomanneet, kun se paperi tehdään kierrätysmateriaalista, niin jopa kalliit laadut ovat tosi haurasta. Sormet melkein menee läpi ja jos ei mene, niin paperi hiertyy ihme ohuiksi suikaleiksi, jotka tartuu perseeseen kiinni. Onko vika meidän perheen perseissä vai papereissa?
Hylsyt poltamme saunan uunissa🙂
Ei ole tullut mieleenkään heittää hylsyjä vessanpönttöön, kartonkikeräykseen laitan.
Se kuuluu ehdottomasti lajitella kartonkikierrätykseen litistettynä.
On kaunista katsella kun nuori nainen pyllistää ja torttu pusertuu ulos reijästä! Aahh!
M55
Pakkauksessa on erikseen merkitty jos hylsyn voin työntää vessanpönttöön tai miehen perseeseen.
N22
En heitä koskaan mitään palavaa roskikseen. Sauna korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu ehdottomasti lajitella kartonkikierrätykseen litistettynä.
Palaa se oikein hyvin muunkin poltettavan jätteen seassa. Meillä ainakin sekajäteastioissa lukee nykyisin palava jäte, eli roskat menevät jätteenpolttolaitokselle. Kannattaisi käyttää aivojaan enemmän, ennen kuin käyttää kuulua -verbiä.
joo, tätä olen minäkin miettinyt viimeiset viisi vuotta